menu

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied?

zoeken in:
geplaatst:
Oude Observator schreef:
Met een beetje mazzel leef ik in 2150 nog, zodat ik de tijd heb om alle games die ik ooit gekocht heb te spelen. Fingers crossed!

Zelfs dan zal het voor mij nog krap worden gok ik

geplaatst:
Uit de Eshop gehaald:

Gibbous - A Cthulhu Adventure (Switch) 7.99
The Innsmouth Case (Switch) 4,94
Irony Curtain - From Matryoska with Love (switch) 2

The Innsmouth Case is een Visual Novel, de overige twee klassieke graphic adventures. (de laatste had ik afgelopen weekend al gekocht). Ook maar meteen een nieuw 256gb kaart gekocht, aangezien de eerste zowat vol is.

centurion81 (moderator)
geplaatst:
Voor 3,50 toch wel nieuwsgierig geworden naar de prequel op LiS

https://www.gamesmeter.nl/images/cover/16000/16404.300.jpg?cb=1497294154

geplaatst:
De gamemania net uit. En dit heb ik meegenomen
Playstation plus verlengd met een jaar

Wii spellen
Splinter cell : Double agent
Alone in the dark
Red steel 2
Super paper Mario
Driver : pharralel lines
Mario Galaxy
Monster Hunter 3
Roque trooper quartz zone mascare
Ghost Recon
New super Mario Bros Wii
SSx blur
Medal of Honor :vanguard
Medal of Honor Heroes 2
Prince of persia : rival swords
Wario the shake dimension

geplaatst:
Dan heeft Game Mania bij jou een stuk toffer aanbod aan Wii titels zeg! Ik was er vandaag nog en zag alleen Pro EVO 2008 zo’n beetje staan.

Mijn vrouw heeft, vraag me niet hoe, een PS5 op de kop weten te tikken! Ze liet hem zien en zei toen: je moet nog wel 3 weken wachten tot je verjaardag. hij is in ieder geval in the house!

geplaatst:
Eraser2 schreef:
Ze liet hem zien en zei toen: je moet nog wel 3 weken wachten tot je verjaardag.

Ik wens jou alvast een gelukkige 12e verjaardag!

geplaatst:
Dank je!

geplaatst:
Eraser2 schreef:
Mijn vrouw heeft, vraag me niet hoe, een PS5 op de kop weten te tikken! Ze liet hem zien en zei toen: je moet nog wel 3 weken wachten tot je verjaardag. hij is in ieder geval in the house!
Dat lijkt me zware psychische mishandeling! 3 weken stof vergaren! 3 weken langere laadtijden ondergaan, 3 weken met een standaard analoge trigger moeten spelen. Auw, I feel for ya

Hopelijk de disc versie?

geplaatst:
De disc versie ja! Gelukkig zit hij nog netjes gesealed in de doos dus dat stof vergaren zal wel meevallen. Geeft me mooi de gelegenheid om in de komende weken Red Dead 2 af te ronden alsook Resident Evil 2

geplaatst:
Vandaag is mijn nieuwe beeldscherm binnengekomen! Voornaamste reden voor de wissel is dat de donkere kleuren niet echt mooi waren op mijn vorige beeldscherm wat een TN paneel had. Deze heeft een Nano IPS paneel
https://image.coolblue.nl/max/2048x1536/products/1490563

geplaatst:
Eraser2 schreef:
Dan heeft Game Mania bij jou een stuk toffer aanbod aan Wii titels zeg! Ik was er vandaag nog en zag alleen Pro EVO 2008 zo’n beetje staan.

Dat scheelt heel erg per locatie inderdaad. Gisteren was ik in Vlaardingen en vandaag in Rotterdam( had er bijna spijt van in verband met de songfestival gekkigheid) het aanbod was daar wat minder dan gisteren toch heb ik een vijftal spellen op de kop getikt (lang leve vakantiegeld)

Wederom voor de Wii

Super monkey ball : step & roll
Super Mario Galaxy 2
Call of Duty : black ops
Tales of Symphonia : Dawn of the new world
Disaster : Day of Crisis.

Binnen een paar weken toch al een aardige Wii collectie weten op te bouwen.

geplaatst:
Ori and the Will of the Wisps voor € 14,99 op de Nintendo eshop!

geplaatst:
JustMike schreef:
Vandaag is mijn nieuwe beeldscherm binnengekomen! Voornaamste reden voor de wissel is dat de donkere kleuren niet echt mooi waren op mijn vorige beeldscherm wat een TN paneel had. Deze heeft een Nano IPS paneel
(afbeelding)

Mooi scherm, al kan ik me al een jaar of 15-20 niet meer voorstellen dat mensen nog op een pc gamen haha. Doe mij maar een controller, mijn grote tv en mijn luie bank.

geplaatst:
centurion81 schreef:
Voor 3,50 toch wel nieuwsgierig geworden naar de prequel op LiS

(afbeelding)

Mooie game hoor. Ook Chloe is een tof personage.

geplaatst:
Ajax&Litmanen1 schreef:
Mooi scherm, al kan ik me al een jaar of 15-20 niet meer voorstellen dat mensen nog op een pc gamen haha. Doe mij maar een controller, mijn grote tv en mijn luie bank.
Van 2003 geleden dat ik nog op PC heb gegamed, Hearthstone even niet mee gerekend

geplaatst:
Ga toch proberen om de Playstation 4 weer regelmatig aan te zetten, dus 3 games gekocht om in de mood te komen. Alhoewel ik wel weer even mijn geheugen opfris voor de Nier series met Drakengard 1,2 en 3 op de Playstation 3, wat wel aardig lukt, zit nu na 3 dagen in chapter 3 (desert).

Nier Replicant

Kingdom hearts 3

Ghost of Tsushima

geplaatst:
Mooie aankopen Mithrandir!

geplaatst:
Mithrandir schreef:
Ga toch proberen om de Playstation 4 weer regelmatig aan te zetten, dus 3 games gekocht om in de mood te komen. Alhoewel ik wel weer even mijn geheugen opfris voor de Nier series met Drakengard 1,2 en 3 op de Playstation 3, wat wel aardig lukt, zit nu na 3 dagen in chapter 3 (desert).

Nier Replicant

Kingdom hearts 3

Ghost of Tsushima

Ik heb vorig jaar KH 3 gespeeld, als je iets met Disney hebt een magische ervaring.

geplaatst:
Ajax&Litmanen1 schreef:
(quote)

Ik heb vorig jaar KH 3 gespeeld, als je iets met Disney hebt een magische ervaring.

Thanks Ajax&Litmanen1, heb destijds op de Playstation 2 een flink stuk van Kingdom Hearts 1 gespeeld, was inderdaad prachtig, maar straks als ik ze speel eens goed voor gaan zitten, heb deel 1 en 2 op de Playstation 2 nog.

geplaatst:
Op Steam:
Viscerafest
GRAVEN

Op GOG:
Might & Magic 1 t/m 9
Crusaders of Might and Magic
Rayman Raving Rabbids
Prince of Persia: Sands of Time
Prince of Persia: The Two Thrones
Prince of Persia: Warrior Within
Prince of Persia (2008)

Squall Lionheart (moderator)
geplaatst:
Sfeerverhogende tip voor Oxenfree: Je controller audio zachter zetten, zodat je 'm echt bij je oor moet houden om het goed te horen. Levert extra immersive moments op én bespaart battery life .

Ik ga eindelijk eens in deze middeleeuwse henry sim duiken:
https://www.gamesmeter.nl/game/12894

geplaatst:
Squall Lionheart schreef:
Sfeerverhogende tip voor Oxenfree: Je controller audio zachter zetten, zodat je 'm echt bij je oor moet houden om het goed te horen. Levert extra immersive moments op én bespaart battery life .
en als ultiem extra, en gratis bovenop: een stijve nek!

centurion81 (moderator)
geplaatst:
Gaaf! Die Raiden vliegtuigjes lijken op de Decepticon vliegtuigjes/robots die ik als kind had

geplaatst:
Squall Lionheart schreef:

Thanks!

Het is dankzij jou dat ik het gekocht heb. Stond ooit op mijn radar maar was in de vergetelheid geraakt. Zag jou Oxenfree spelen deze week en bleek slechts 9,99 te kosten. Kijk er al naar uit.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:38 uur

geplaatst: vandaag om 07:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.