menu

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied?

zoeken in:

Na 120 uur AC Valhalla weet je even niet meer wat te gamen, dat is vaak het punt dat ik toe ben aan een brainless lineaire shooter, bovendien licht afgeprijsd nu:

https://image.coolblue.nl/max/500x500/products/1492439

Squall Lionheart (moderator)
Nog eentje d'r uitgevist:
https://www.gamesmeter.nl/game/19698

centurion81 (moderator)
geplaatst:
Na 3 en 4 maar voor 5 eerst deze nog even gamen

https://www.gamesmeter.nl/images/cover/14000/14178.300.jpg

geplaatst:
centurion81 schreef:
Na 3 en 4 maar voor 5 eerst deze nog even gamen.

Niet uitgespeeld. 2de game op mijn Xbox One. Maar wel erg goed imo. Het idee om in de oertijd te gooien was een leuke variant en setting, aangezien je dat niet bepaald vaak tegenkomt. Vroeg of laat begin ik er wel weer een keertje aan.

geplaatst:
Damn...

Dex op de Switch voor 1.70

toch wel een koopje ook al heb ik hem op pc. Heb hem nog niet. Zou best wel kunnen veranderen?

geplaatst:
Ik zeg niks.

Dex (Switch) (1.70)
Dungeontop (Switch) (5)
Robonauts (0.17)

Voor als ik morgen klaar ben met Call of Cthulu (eind chapter 10 met 8.30 op de teller dus ik vermoed langzaam richting de finale) en net op tijd om nog wat korte dingetjes te doen voor Story of Seasons dropt.

centurion81 (moderator)
geplaatst:
Was games aan het toevoegen, kwam deze tegen en kende deze puzzelvorm niet. Sprak me zo aan dat ik 'm maar gehaald heb, 99 cent op Switch

https://www.gamesmeter.nl/images/cover/20000/20719.300.jpg?cb=1615545950

geplaatst:
Ik was even in de war, want ik dacht: "Hey! Dat is een tectonicpuzzel!" Alleen zou er dan onderin op dat plaatje niets van kloppen wat er is ingevuld.

Even opgezocht, blijkbaar heten tectonics eigenlijk Suguru, dat wist ik niet! Dus degene die de puzzel heeft ingevuld voor de boxart mag nog even door oefenen haha.

geplaatst:
Meestal koop ik games van in de 15-60 euro. Maar heb nu ff meegedaan aan switch sales.

- A Robot Named Fight (metroid stijl game met automatisch gegenereerde levels)
- The Legend of Ninja
- Devious Dungeon (maar je kan de collectie met deel 2 erbij voor weinig krijgen tot eind deze maand)

- Duck Game (nu ff niet meer in sale)
- Himno (geen aanbieding meer, maar nog steeds goedkoop)
- Curse of the Dead Gods (was ff in een sale, nu niet meer)
- Yuppie Psycho: Executive Edition (in een vorige sale)

Verder switch games digitaal, niet in sale.
- Horizon Chase Turbo met de dlc erbij gekocht.

geplaatst:
Nog een kleine greep uit de Eshop

One Strike (Switch) 0.17
One Strike Rise of Dragons DLC (Switch) 0.99

geplaatst:
Mijn aankopen van de laatse 2 weken:

The Incredible Adventures of van Helsing 1
The Incredible Adventures of van Helsing 2
The Incredible Adventures of van Helsing 3
The Outer worlds
Hard Reset
Toren
Fenyx Rising

Alle games voor op de Playstation 4

geplaatst:
Sinner schreef:
Nog een kleine greep uit de Eshop

One Strike (Switch) 0.17
One Strike Rise of Dragons DLC (Switch) 0.99
die games van 17 cents is echt moeilijk nee tegen te zeggen, als ze me enigszins interesseren koop ik ze. Alleen duidelijke shovel-ware laat ik liggen, om mijn switch niet onnodig te bezoedelen (heb al een paar prul kiddie-spullen erop staan).

geplaatst:
Inderdaad. En dit is er eentje die ik destijds bij een wederzijdse vriend heb gespeeld. Een one-on-one fighter ala Barbarian (inclusief pixel art) - one hit is game over, maar wel met een diversiteit aan ventjes met wapens. Inclusief uitbreiding (dus een paar extra karakters) voor 1.17 wel de moeite om eens een keertje met een vriend te spelen.

geplaatst:
Uit de E-shop:

Rainswept (Switch) 2.99
Pinball FX Universal Classics (Switch) 5
Subsurface Circular (Switch) 2.99

Heel mss dat ik nog een pinball pakje erbij haal maar specifiek deze had ik nog niet op de PS3 of ergens anders....

Edit : Subsurface Circular ook nog maar even meegepikt.

centurion81 (moderator)
geplaatst:
https://www.nedgame.nl/afbeeldingen/playstation-4/cover/sony-dual-shock-4-controller-v2--white--playstation-4_4284686154.jpg?1614851342

Vind de PS5 controller met name qua R2 toetsen niet zo fijn als de DS4. Had de PS4 al verkocht, dus maar weer ff een DS4 controller er jij gefixt...

geplaatst:
centurion81 schreef:
(afbeelding)

Vind de PS5 controller met name qua R2 toetsen niet zo fijn als de DS4. Had de PS4 al verkocht, dus maar weer ff een DS4 controller er jij gefixt...
Nieuw gekocht? Bij tweedehands moet je opletten dat je een ZCT2E koopt, en geen ZCT1E. Die laaste hebben serieuze problemen met de rubbertjes.

centurion81 (moderator)
geplaatst:
Grovonion schreef:
(quote)
Nieuw gekocht? Bij tweedehands moet je opletten dat je een ZCT2E koopt, en geen ZCT1E. Die laaste hebben serieuze problemen met de rubbertjes.

Nieuw, V2..thx voor de tip, als ie er is zal ik ff controleren en evt terugzenden!

geplaatst:
Lekker een paar Doa games ingeslagen! .. Nu is het wel een probleem dat ik geen Xbox consoles heb .
https://i.imgur.com/sQwnMRs.jpg

geplaatst:
Wasteland 3 (Xbox One)

Koopje bij bol.com voor maar 25 euro vond ik.

geplaatst:
Erh... Eshop...

Ellen (Switch) 1.99
Littlewood (Switch) 12.50

Ik weet nou wel dat ik Littlewood 'niet zou kopen' ivm Story of Seasons morgen (beide soortgelijke life / farming sims) maar ik had alweer 6.50 aan muntjes opgespaard en ik wou hem echt heel erg graag proberen.

geplaatst:
Godverdomme. Seasons of Story uitgesteld tot vrijdag 2 april via bol. Alsnog blij dat ik me dan Littlewood heb gekocht...die overigens ook echt leuk is.

geplaatst:
Met de give away code van square enix die twee oudere Tomb Raider spellen op steam kunnen claimen.

geplaatst:
Dikke maand geen nieuwe games binnen gehaald. Maar ik zag de Ps4 remake van Resident Evil 2 voorbij komen voor een schappelijke prijs dus die heb ik nu maar even opgepikt. Wilde hem al een hele poos en heb wel veel zin mijn tanden daar in te zetten.

geplaatst:
Sinner schreef:
Godverdomme. Seasons of Story uitgesteld tot vrijdag 2 april via bol. Alsnog blij dat ik me dan Littlewood heb gekocht...die overigens ook echt leuk is.
Omdat je voor de rest niks te spelen hebt, ocharme!!!

geplaatst:
Grovonion schreef:
Omdat je voor de rest niks te spelen hebt, ocharme!!!

Geen Farming / Life Sims waar ik niet al 100 uur in heb nee. Nou ja Fantasy Life heb ik hooguit 15 in maar ik verheugde me specifiek op een game uit dit genre

...en dan doet een shooter het niet echt. En begin ik ook niet aan een RPG van 75 uur.

geplaatst:
https://i.imgur.com/ADrZCam.jpg

Amiga CD32 verzameling weer een impuls gegeven, dit zelfs bij een Nederlandse webshop kunnen scoren! Meestal moet ik het in Duitsland of Engeland zoeken. Echter is Engeland sinds de Brexit een drama om retro spul te kopen, 9 van 10x komen er dit jaar dikke douane/inklaringskosten bij. Meer mensen last van?

Gast
geplaatst: vandaag om 18:33 uur

geplaatst: vandaag om 18:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.