menu

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied?

zoeken in:
Voor de liefhebbers momenteel GRATIS op de switch.

Capcom Arcade Stadium. Hierbij is 1 game inbegrepen namelijk 1943. MAAR tot de 25ste februari (de release date van de nieuwe Ghosts 'N Goblins Resurrection titel) kan je ook voor helemaal niets de arcade versie van Ghosts 'N Goblins voor 0 euro downloaden. Dat is dus maar tijdelijk. Voor de rest zijn of gaan er weer een hele hoop titels beschikbaar worden die je vast wel al op een collectie hebt (denk aan bvb Final Fight, Street Fighter 2 e.d). In mijn ogen dus een beetje weer een nutteloze release maar goed. Gratis is gratis. Hoewel ik me ze niet echt vaak zie spelen zelf.

Eraser2 schreef:
- Gato Roboto € 3,99
Toffe metroidvania (-light) die zich erg goed wegspeelt.

centurion81 (moderator)
Ook even twee kleinigheidjes in de Switch sale opgevist...Ben toch langzaamaan wel weer vergroeid aan het raken met dat mooie handheldje ook

Dit is een soort Stardew Valley lite x West Side Story x Waterschapsheuvel met katten:
https://www.gamesmeter.nl/images/cover/18000/18375.300.jpg?cb=1543505774

Dit is een vrij korte walking sim over the mundane life, een dagje erop uit:
https://www.gamesmeter.nl/images/cover/19000/19593.300.jpg?cb=1581284689

Gisteren werd ik door mijn vrouw verrast met € 15,00
eshop tegoed. Gelijk maar uitgegeven aan Saints Row the Third. Beetje die GTA experience op de Switch.

Meest recente aankomen in een week tijd voor switch.

https://i.imgur.com/5hCmN8R.jpg
Rechtsonder: Atelier Ryza 2: Lost Legends & the Secret Fairy

https://i.imgur.com/eEOLCoj.jpg
Dat is een KMD Game Storage + Kickstand Console Grip voor switch lite. Voor mij ff geen kramp in de vinger en rsi in de pols. Voelt al gelijk beter. Rune Factory 4 Special altijd al willen checken.

https://i.imgur.com/SIHO0lg.jpg

Wauw toffe aankopen man

Ik zelf krijg vandaag Super Mario 3D World binnen. Ik heb met mijzelf afgesproken dat dit voorlopig het laatste is geweest wat ik heb gekocht aan games. Howlongtobeat geeft aan dat mijn backlog inmiddels 1351 uur bedraagt. Ik wil daar graag eens rustig aan gaan werken en lekker plezier halen uit de games.

Ook nog wat uit de Switch sale gehaald :

Cattails
Iconoclasts
Out There The Alliance

centurion81 (moderator)
AdrievMer86 schreef:
Meest recente aankomen in een week tijd voor switch.

(afbeelding)
Rechtsonder: Atelier Ryza 2: Lost Legends & the Secret Fairy

(afbeelding)
Dat is een KMD Game Storage + Kickstand Console Grip voor switch lite. Voor mij ff geen kramp in de vinger en rsi in de pols. Voelt al gelijk beter. Rune Factory 4 Special altijd al willen checken.

(afbeelding)

Mooie aankopen! En welkom op GamesMeter!

Vandaag nog wat binnengekregen. Ben een echte verzamelaar geworden. Nu zo maar ff wat spelen.

https://i.imgur.com/sFRxOAI.jpg
Final Fantasy 12 the Zodiac Age ook fysiek voor switch binnen. Maar vergeten op foto te zetten.

https://i.imgur.com/eAMkJ3B.jpg

https://i.imgur.com/BZVVYa5.jpg
Sword Art Online Fatal Bullet - Complete Edition voor Switch (Digitaal)

Nog twee opgevist uit de Switch Eshop:

Bud Spencer & Terrence Hill Slaps & Beans (Switch)
FX Pinball Bundle Balls of Glory (Switch)

Vooral de eerste was ik benieuwd naar aangezien ik toch nog steeds geniet van scrolling beat m ups, van 20 naar 6 euro was ook een mooie korting. Tweede was ook maar 3 euro.

AdrievMer86 schreef:
Vandaag nog wat binnengekregen. Ben een echte verzamelaar geworden. Nu zo maar ff wat spelen.

(afbeelding)
Final Fantasy 12 the Zodiac Age ook fysiek voor switch binnen. Maar vergeten op foto te zetten.

(afbeelding)

(afbeelding)
Sword Art Online Fatal Bullet - Complete Edition voor Switch (Digitaal)
De twee Bravely deafult op de 3DS al gespeeld? La Lulana editie heb ik me voor de PS4 aangeschaft, cool stuff!

Sinner schreef:
Nog twee opgevist uit de Switch Eshop:

Bud Spencer & Terrence Hill Slaps & Beans (Switch)
FX Pinball Bundle Balls of Glory (Switch)

Vooral de eerste was ik benieuwd naar aangezien ik toch nog steeds geniet van scrolling beat m ups, van 20 naar 6 euro was ook een mooie korting. Tweede was ook maar 3 euro.
B&S moeten we eens samen co-oppen, eens ooit samen met Jorgo gespeeld en was best good'ol-fun.

centurion81 (moderator)
Werd net gebeld door de Intertoys hier in het dorp dat ie klaar staat hoor! Ga 'm nu direct ophalen, vanavond maar even aanslingeren Wellicht jij dan ook toch snel aan de beurt, Confusie!

https://www.techinn.com/f/13776/137769822/sony-ps5-digitale-editie.jpg

En een tweede controller erbij gekocht

Fysiek voor switch binnen. Hellpoint switch
Misschien koop ik ook nog wel de PS4 versie zodat ie vloeiend op ps5 gaat lopen. Op switch namelijk wat framerate issues.

En v-rally 4 ultimate digitaal voor switch.

Naar aanleiding hiervan ze gelijk gebeld hoe het nou eigenlijk zit en wisten me te vertellen dat ze er onlangs vijf hadden en vandaag ook eentje, ik sta ergens op plek acht ofzo dus dit stemt me al iets hoopvoller dan ik de afgelopen tijd ben geweest.

In ieder geval veel plezier man.

centurion81 schreef:
Werd net gebeld door de Intertoys hier in het dorp dat ie klaar staat hoor! Ga 'm nu direct ophalen, vanavond maar even aanslingeren Wellicht jij dan ook toch snel aan de beurt, Confusie!

(afbeelding)

En een tweede controller erbij gekocht
digital only?

centurion81 (moderator)
Grovonion schreef:
(quote)
digital only?

Yess, koop al aantal jaar niks meer fysiek en heb ook de dvd's die we hebben liggen al jaren niet aangeraakt, enige wat me daarvan boeide was m'n Disney collectie voor als ik kinderen zou krijgen. Die heb ik nu, maar heb ook Disney Plus

Wel bewondering voor hen die de move gewoon maken, geheel met de times. Zelf toch nog net niet helemaal klaar voor. Ook al zweer ik wel bij een bestaan zonder overbodige tastbare rompslomp, hou ik de optie voor nu liever nog wel open.

Wat voor spel of spellen had je op dit moment op het oog eigenlijkâť“

Met de gedachte nu in het achterhoofd dat het de komende weken ook voor mij best eens raak zou kunnen zijn nog eens zitten kijken maar zou het niet echt weten, eigenlijk.

centurion81 (moderator)
Confusie schreef:
Wel bewondering voor hen die de move gewoon maken, geheel met de times. Zelf toch nog net niet helemaal klaar voor. Ook al zweer ik wel bij een bestaan zonder overbodige tastbare rompslomp, hou ik de optie voor nu liever nog wel open.

Wat voor spel of spellen had je op dit moment op het oog eigenlijk?.

Eigenlijk Gran Turismo 7 maar dat duurt nog heel lang verder zie ik wel eigenlijk, iig elke maand n PS5 titel op PS Plus

En sowieso een upgrade voor je bestaande collectie als je net als ik geen pro heb.

centurion81 (moderator)
Precies

centurion81 schreef:
(quote)

Yess, koop al aantal jaar niks meer fysiek en heb ook de dvd's die we hebben liggen al jaren niet aangeraakt, enige wat me daarvan boeide was m'n Disney collectie voor als ik kinderen zou krijgen. Die heb ik nu, maar heb ook Disney Plus

Bijzonder, ik zweer weer bij fysiek. Omdat ik het veel leuker vind een doosje en fysieke game te openen en omdat ik bijzonder veel tweedehands koop en verkoop. Zeker bij de Switch is dat zo fijn, want de topgames nemen niet in waarde af. Als ik iets op marktplaats voor 40 koop dan krijg ik er een jaar later ook nog wel 35 of 40 voor. En dus game ik geregeld voor niks.

Ja heb ook liever fysiek. Cover art en boekjes. Nu zijn boekjes met tegenwoordige games helaas niet aan de orde, al soms wel bepaalde soundtrack en/of art extra's. Maar heb ook genoeg ps2, xbox en gamecube games origineel met boekjes. Ik verkoop tegenwoordige alleen niks meer. Bewaar alles en zet alles desnoods in de kast dat ik niet speel. Nu heb ik voor ps4 en switch gigantisch veel fysieke games, al heb ik nog meer digitale games. Hoop dat mijn externe HDD's en microsd's niet kapot gaan in de toekomst. Probeer het in ieder geval in goede conditie te houden. Maar heb liever alles fysiek voor in de collectie.

Ik blijf ook fysiek prefereren MAAR ik maak uitzonderingen voor de PC en de Switch. Voor die paar euro (hoger ga ik nooit) heb je algauw een nette collectie games en in het geval van de Switch met een 200GB kaartje toch al snel een 80-100 spellen op het ding staan. Volwaardige games. Ideaal voor als je moet Cat of Dog sitten en de beestjes slapen of eventueel op de menselijke variant moet letten. Geen gesleep met doosjes e.d - enkel de Switch en een gigantische keuze. Zelfde met in de zomer buiten zitten s'avonds. Geen 20 doosjes langs je - gewoon het ding opstarten en hoppa - keuze te over. Op dat gebied vind ik het geweldig. Wat niet wil zeggen als ik iets fysiek tegenkom voor een leuke prijs me dat zal beletten om het alsnog mee te nemen.

Sinner schreef:
Ik blijf ook fysiek prefereren MAAR ik maak uitzonderingen voor de PC en de Switch. Voor die paar euro (hoger ga ik nooit) heb je algauw een nette collectie games en in het geval van de Switch met een 200GB kaartje toch al snel een 80-100 spellen op het ding staan. Volwaardige games. Ideaal voor als je moet Cat of Dog sitten en de beestjes slapen of eventueel op de menselijke variant moet letten. Geen gesleep met doosjes e.d - enkel de Switch en een gigantische keuze. Zelfde met in de zomer buiten zitten s'avonds. Geen 20 doosjes langs je - gewoon het ding opstarten en hoppa - keuze te over. Op dat gebied vind ik het geweldig. Wat niet wil zeggen als ik iets fysiek tegenkom voor een leuke prijs me dat zal beletten om het alsnog mee te nemen.

Klopt, de kleinere of goedkopere games haal ik ook wel digitaal, zeker bij de Switch is de e-shop handig.

Maar de grote titels op Xbox en Switch wil ik fysiek. Zeg Mario Kart, Smash Bros, Red Dead Redemption etc. Al zijn zaken als Gamepass of de e-shop ook wel erg mooi.

Ik heb niet heel veel bewaardrang als ik een game heb uitgespeeld. Ik bewaar alleen de grote Rockstar titels en de grote Nintendo titels. De rest mag weer weg en investeer ik in nieuwe games. En dat zou niet lukken als ik 'm digitaal had gekocht. Buiten het schijfje verwisselen en het meteen in de nacht van release kunnen downloaden zie ik geen voordelen.

Ajax&Litmanen1 schreef:
Klopt, de kleinere of goedkopere games haal ik ook wel digitaal, zeker bij de Switch is de e-shop handig.

Maar de grote titels op Xbox en Switch wil ik fysiek. Zeg Mario Kart, Smash Bros, Red Dead Redemption etc. Al zijn zaken als Gamepass of de e-shop ook wel erg mooi.

Klopt hebben we het ook al over gehad. De grote titels wil ik het liefst ook gewoon op disc. En zelf houd ik ze liefst ook gewoon persoonlijk in de kast. Kwestie van als ik ze ooit nog een keertje wil spelen dan heb ik ze ook staan - en dat mag vreemd lijken maar bvb de Dragon Age, Mass Effect of Fallout games heb ik ook allemaal wel een keer of 2, en sommigen wel 3 x opnieuw gespeeld. Ik snap dat niet iedereen alles wil bewaren maar het is voor mij gewoon een hobby - net zoals bvb muziek en film.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:15 uur

geplaatst: vandaag om 21:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.