menu

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied?

zoeken in:
avatar van mrdig
Ivm het ontbreken van een Xbox versie:

https://scale.coolshop-cdn.com/product-media.coolshop-cdn.com/236GU7/494661f277b349f2aebc418ec3f4bc9b.jpg/f/turrican-flashback.jpg?width=580

En als het goed is komen hier tzt ook nog de Switch versies binnen....

avatar van Sinner
Grovonion schreef:
Yep, heb hetzelfde gedaan, blijkbaar iets te vroeg, want ik heb op 18 Januari nog 18,29 EUR betaald.


Verdorie. Weer 0.30€ verkwist. En wij lachen nu wel maar we weten beiden wel 1 persoon die dit dramatisch zou vinden

avatar van Sinner
De rest van mijn order is binnen.

Borderlands Legendary Collection (switch)
Syndicate (PS3)

Ja, ik weet het, Borderlands heb ik ook al op mijn pc, buiten de DLC van de Pre-Sequel. Laat deze nou net een week of 2 terug op Amazon gestaan hebben voor 15 euro...dus wellicht niet alleen nog goedkoper dan de missende DLC los, maar ook nog eens de hele reeks buiten 3 op de Switch in een doosje en tja...ik was verkocht. Alleen de levering duurde wat langer.

Oh en Syndicate heb ik altijd wel willen proberen, ook voor een paar euro opgepikt. Ik weet dat er destijds danig veel kritiek op was omdat het wel erg afwerk van het Amiga origineel, maar om de een of andere reden lijkt me dit gewoon wel een beetje een underrated cyberpunk shooter.

avatar van The_CrY
Ff wat indie games gescoord op steam:
- Elderborn
- Crossbow: Bloodnight
- HROT (early access)

avatar van Sinner
mrdig schreef:
Ivm het ontbreken van een Xbox versie:

En als het goed is komen hier tzt ook nog de Switch versies binnen....


Hoe speelt die Turrican Flashback eigenlijk? Is het de moeite? Zijn de controls aangepast bvb om te springen. Staat de C64 er op (al is het als hidden extra of bonus)? Ik ben toch wel benieuwd.


avatar van mrdig
DarthSolidKevin schreef:
Deels zelf gekocht en deels een cadeau voor mijn verjaardag (is een pre-order):

(afbeelding)


Lees ik nu dat er geen eens een game bij zit? Maar cool pakket, vooral de helm!

avatar van mrdig
Sinner schreef:
(quote)


Hoe speelt die Turrican Flashback eigenlijk? Is het de moeite? Zijn de controls aangepast bvb om te springen. Staat de C64 er op (al is het als hidden extra of bonus)? Ik ben toch wel benieuwd.


Ik zal het vanmiddag eens spelen en kom erop terug!

avatar van JustMike
mrdig schreef:
(quote)


Lees ik nu dat er geen eens een game bij zit? Maar cool pakket, vooral de helm!

Ik wilde net vragen of hier wel een game bij zat Dit hebben ze bij Andromeda ook geflikt. *Game not included*

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
DarthSolidKevin schreef:
Deels zelf gekocht en deels een cadeau voor mijn verjaardag (is een pre-order):

(afbeelding)


Tzt wel even foto met de helm op posten hier hè?

avatar van DarthSolidKevin
mrdig schreef:
(quote)


Lees ik nu dat er geen eens een game bij zit? Maar cool pakket, vooral de helm!


Nee, de game zit er niet bij inderdaad. Dit pakket komt overigens ook pas in juni/juli uit. De Mass Effect Legendary Editon zelf komt al in mei op de markt. Als ik hem helemaal zelf had moeten betalen, had ik hem laten staan. Aangezien het nu maar de helft is, kon ik hem (vooral door die helm) niet laten liggen.


centurion81 schreef:
(quote)


Tzt wel even foto met de helm op posten hier hè?


Als ik hem over mijn dikke kop krijg . Kan ik wel zeggen: "I'm Commander Shepard and this is the tightest helmet on the Citadel."

avatar van Sinner
Voor de fans van old-school shooters. Er is een time-limited demo van de nieuwe retro-shooter van 3D Realms hun game Graven op Steam. Lijkt een spirituele opvolger van Hexen / Heretic te worden. Is enkel een paar dagen beschikbaar:

GRAVEN on Steam - store.steampowered.com

avatar van mrdig
Sinner schreef:
(quote)


Hoe speelt die Turrican Flashback eigenlijk? Is het de moeite? Zijn de controls aangepast bvb om te springen. Staat de C64 er op (al is het als hidden extra of bonus)? Ik ben toch wel benieuwd.


Speelt goed! Je krijgt voor 30 euro 4 games:
- Turrican 1 (amiga versie)
- Turrican 2 (amiga versie)
- Mega Turrican (megadrive/Genesis) is min of meer vergelijkbaar met Turrican 3 op de amiga.
- Super Turrican (snes)

Full screen (4 bij 3 beeldverhouding) en speelt gewoon erg goed, vooral omdat ze de controller mapping goed hebben gedaan. Amiga versies speel je van origine met 1 knop maar nu worden zowat alle knoppen van de ps4 controller gebruikt en dat is erg fijn. En uiteraard is alles voorzien van de sublieme originele soundtrack. Kan je meteen zien dat qua muziek de Amiga mijlenver voorsprong had ten opzichte van megadrive en snes.

Nu is Turrican op een 55 inch 4K scherm best tof maar komt denk ik helemaal tot zijn recht op de Switch in handheld modus.

Maar ben je een Turrican liefhebber dan is dit eigenlijk best een must buy.

avatar van Sinner
mrdig schreef:
Nu is Turrican op een 55 inch 4K scherm best tof maar komt denk ik helemaal tot zijn recht op de Switch in handheld modus.


Thanks! De Switch versie is ook de optie waar ik persoonlijk voor wil gaan.

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
Time to 'splode sum heads!
https://www.gamesmeter.nl/game/18000

Vorige week een enorm goede weddenschap gewonnen op Unibet dus ik heb een hele rits aan Spellen op de kop geslagen


3d Mario
Ghost of tsushima
The darkness 1 en 2
Castlevania : Lords of shadow 2
Dragon quest echoes of an elusive age
GTA IV
Red dead Redemption
Dark Souls 2
Prey(Xbox 360 )
Hyrule Warriors


Ik ben weer helemaal in mijn nopjes.

avatar van JustMike
Wat nieuwe peripherals besteld! Alleen de G502 Hero is niet wireless, want die versie was zo'n 70 euro duurder. En helaas is het toetsenbord niet RGB, waardoor ik 15 fps ga verliezen ten opzichte van nu

https://gamein.nl/images/webshop_pics/big/39064_5.jpg
https://cf.shopee.com.my/file/e46a3c197152998f8eb9ce8a59879f9c
https://media.s-bol.com/xkqnELD6YBpq/550x398.jpg

avatar van Mithrandir
Gisteren aangeschaft via de Deals in de Playstation Store:

Dark Souls Remastered
Dark Souls II Scholars of the First Sin
Dark Souls III Deluxe Edition.

avatar van Manny Calavera
Manny Calavera schreef:
Nog een bestelling gedaan, moet er nog wel een maand op wachten:

Mario 3D World + Bowser's Fury - Switch

Toch fijn dat ik dat hele Wii tijdperk heb gemist. Daardoor komt er voor mij als Nintendo fan geregeld wat interessants uit van Mario zelf.


Vanmorgen in de brievenbus

Dit wordt een leuk weekend!

avatar van TonyTHorror
https://media.s-bol.com/rRDzOg9w00Vk/550x347.jpg
SteelSeries Apex Pro. Oude was wel aan vernieuwing toe.

Vandaag Mario 3D World / Bowser's Fury binnen gekregen.


Blue dragon
Saints row II

avatar van Grovonion
TonyTHorror schreef:
Paar voor de Switch:
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
Urban flow is me helemaal niet bevallen, om een of andere reden kom ik al van begin in de knoei, ik denk dat mijn hersenen met dit soort pret niet kompatibel is.

avatar van TonyTHorror
Grovonion schreef:
(quote)
Urban flow is me helemaal niet bevallen, om een of andere reden kom ik al van begin in de knoei, ik denk dat mijn hersenen met dit soort pret niet over te brengen is.
Ik had ook m'n twijfels, maar voor €1,50... wel een gokje waard


avatar van Manny Calavera
TonyTHorror schreef:
Switch haul:
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
En nu voorlopig even niks meer.


Briljant fijne controller! Zonder game ik niet eens op de Switch.

En South TFBH is ook geniaal.

avatar van Eraser2
TonyTHorror schreef:
En nu voorlopig even niks meer.


Kom je het jaar wel mee door denk ik!

avatar van Eraser2
Van de Eshop geplukt:

- Huntdown €11,99
- Iconoclasts € 6,79
- Gato Roboto € 3,99

De eerste twee wilde ik al een poosje maar ik zat te wachten op een goede deal. De derde kon ik mooi halen met de gouden puntjes.

avatar van Sinner
Voorlopig van de e-shop geplukt:

The Executioner (Switch)
Quarantaine Circular (Switch)
Choices that Matter : And their souls were eaten...

alle drie in de afdeling visual novel, alleen choices that matter niet, die heeft geen visuals en is dus haast een echt text adventure (maar dan met keuze opties ipv zelf typen).

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:24 uur

geplaatst: vandaag om 15:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.