menu

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied?

zoeken in:
avatar van Manny Calavera
Nog niet binnen, maar wel vanmorgen besteld:

Hitman 3 - Xbox

20 januari in de bus...

Op mijn Series X is dit speelbaar in 4K met 60 FPS. Lijkt me heerlijk.

avatar van Manny Calavera
Nog een bestelling gedaan, moet er nog wel een maand op wachten:

Mario 3D World + Bowser's Fury - Switch

Toch fijn dat ik dat hele Wii tijdperk heb gemist. Daardoor komt er voor mij als Nintendo fan geregeld wat interessants uit van Mario zelf.

avatar van Eraser2
De trailer van vanmiddag heeft mij ook overtuigd Super Mario 3D World aan te schaffen. Ook al heb ik het al op de WiiU.

Verder heb ik Celeste voor 6 euro opgepikt voor de Ps4. Ik kon die niet laten schieten ook al heb ik de game reeds veel gespeeld op de Switch. Een van mijn favoriete games ooit.

avatar van Eraser2
Scott Pilgrim vs the World fysiek besteld voor de Switch via Limited Run!

Kost een aardige duit maar het leek me wel een keer leuk om daar wat te kopen. Volgens mij moet ik er ook nog maanden op wachten maar we gaan het zien.

avatar van Grovonion
Eraser2 schreef:
Volgens mij moet ik er ook nog maanden op wachten maar we gaan het zien.
Je mag blij zijn als je hem dit jaar onder de kerstboom kan leggen. Een beetje overdreven misschien, maar de gemiddelde duur van bestellen tot ik het bij me thuis ontvang is 264 dagen bij limitedrun.

avatar van Sinner
Eraser2 schreef:
Scott Pilgrim vs the World fysiek besteld voor de Switch via Limited Run!


Idem. Of nou ja. Via een vriend. Ik vond het te leuk om deze te laten liggen. Altijd spijt gehad dat ik te laat was destijds met een digitale editie te kopen, nou wil ik hem ook fysiek.

En het mag inderdaad lang wachten zijn zoals Grovonion zegt maar op een driekwart jaar steekt het nou ook niet meer na al die jaren. Kan ik wel meer leven. Zolang het in 2022 maar in de kast staat ben ik tevreden.

avatar van Eraser2
Inderdaad, ik wacht geduldig af. Zat andere dingen te spelen en tegen de tijd dat het binnen komt ben ik waarschijnlijk vergeten dat ik het besteld heb en is het een leuke verassing haha.

avatar van mrdig
Net ff ingelogd bij limited run, ik zie dat m’n laatste bestelling bij hen dateert van 10 juli 2020 en nog niet ready is en zelfs nog geproduceerd moet worden. Dus ja geduld heb je zeker nodig

avatar van Sinner
Werewolf the Apocalypse - Heart of the Forest (Switch)


avatar van JustMike
Fonzzz002 schreef:
Vandaag deze aankopen gedaan:
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)

Ben benieuwd wat je van de remake van Sands of time gaat vinden. De trailer was voor mij een echte downgrade namelijk.

En ik wist niet dat er alweer een nieuwe dark pictures uit was gekomen (of moet hij nog uitkomen?). Het eerste deel heb ik veel plezier mee gehad in co-op en het tweede deel haal ik een keer in een sale.

avatar van Fonzzz002
Fonzzz002 (crew)
JustMike schreef:
(quote)

Ben benieuwd wat je van de remake van Sands of time gaat vinden. De trailer was voor mij een echte downgrade namelijk.

En ik wist niet dat er alweer een nieuwe dark pictures uit was gekomen (of moet hij nog uitkomen?). Het eerste deel heb ik veel plezier mee gehad in co-op en het tweede deel haal ik een keer in een sale.


Minus de PS Now aankoop zijn het allemaal pre orders. Het 3e deel van Dark Pictures zou ergens dit jaar uitkomen, al is nog geen concrete datum bekendgemaakt.

De trailer van PoP zag er inderdaad niet overtuigend uit haha, maar het blijft PoP en mijn belangstelling is te groot om het uit te stellen of over te slaan.

avatar van Dudady
Divinity: Original Sin II - Definitive Edition

Deze game al een paar keer voorbij zien komen en het heeft mijn interesse wel gewekt. Nu bij GOG gezien voor ca. €17, ben benieuwd!

avatar van Grovonion
Net een PS3 God of War controller opgesnoept voor 15€ in zeer goede conditie. Leuk hebbedingetje
https://baxtros.co.uk/wp-content/uploads/2017/12/eztxrcygvj.jpg

avatar van Fonzzz002
Fonzzz002 (crew)
Grovonion schreef:
Net een PS3 God of War controller opgesnoept voor 15€ in zeer goede conditie. Leuk hebbedingetje
(afbeelding)


Is dit een fatsoenlijke controller of zo'n bootleg die na 1 uur al kapot is ? Ik zoek toevallig zelf nog naar goede PS3 controllers.

avatar van Grovonion
Fonzzz002 schreef:
(quote)


Is dit een fatsoenlijke controller of zo'n bootleg die na 1 uur al kapot is ? Ik zoek toevallig zelf nog naar goede PS3 controllers.
't is een echte of een heel, heel, heel goede bootleg. Kan 'm eens openschroeven om heel zeker te zijn, weet hoe die dinger vanbinnen uitzien.

Ik heb onlangs Football Manager weer aangekocht en FIFA om de kerstperiode door te komen!

avatar van Sinner
Call of Cthulu - Xboxone



avatar van Sinner
Humble Bundle Choice Unlocked.

- Deleveled
- Minoria
- Not Tonight
- Pathologic 2
- Song of Horror
- Tales of the Neon Sea
- The Ambassador Fractured Timelines
- Total Tank Simulator
- Vampire the Masquarade - Shadows of New York

...ook Pc Building Simulator, Ancestors the Humankind Odyssey en Chaosbane zaten in the bundel maar die heb ik weggegeven wegen leek me niets, draaide mijn pc niet en had ik al op de Xbox360.

Van de overige games was ik erg blij met de tweede Vampire The Masquarde VN, Not Tonight, heel erg nieuwschierig naar Tales of the Neon Sea en van wat ik gezien heb van Pathologic 2 en Song of Horror leken ook deze beide games best sfeervolle horror games. Dus weer een aardig bundeltje.

avatar van JustMike
Voor steam:
https://yakuza.sega.com/remastered/img/og_img.jpg

Dit betekent wel dat ik even moet opschieten met kiwami 2

Gisteren ook nog NBA 2k21 aangeschaft! Ben iemand van de sport games

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)

Ook al vaak langsgepiept en milde interesse opgewekt. Benieuwd wat je ervan vindt...

avatar van Eraser2
(Nog) niet gekocht maar heb de proefversie van Dead Cells gedownload op de Switch. Bevalt me goed moet ik zeggen. De game is momenteel ook nog eens schappelijk geprijsd dus ik denk dat die maar eens binnen haal van het weekend.


avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
Een Switch Lite!

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
^--Grijze trouwens

Ook maar even twee eShop titels gehaald en Switch Online vernieuwd voor de NES en SNES games

eShoptitels:
https://www.gamesmeter.nl/images/cover/20000/20106.300.jpg?cb=1595368512

https://www.gamesmeter.nl/images/cover/20000/20551.300.jpg?cb=1612189603

avatar van Sinner
Pillars of Eternity 2 Deadfire Ultimate Edition (xboxone)

Koopje op Amazon.nl gedaan, was 17.99, nu alweer 'omhooggeschoten' naar 22 of 23. Ik ben erg blij dat deze net als Wasteland 2/3 en de Divinity Original Sin games de mogelijkheid heeft om de gevechten in turnbased mode te doen op de consoles.

avatar van Grovonion
Sinner schreef:
Pillars of Eternity 2 Deadfire Ultimate Edition (xboxone)

Koopje op Amazon.nl gedaan, was 17.99, nu alweer 'omhooggeschoten' naar 22 of 23. Ik ben erg blij dat deze net als Wasteland 2/3 en de Divinity Original Sin games de mogelijkheid heeft om de gevechten in turnbased mode te doen.
Yep, heb hetzelfde gedaan, blijkbaar iets te vroeg, want ik heb op 18 Januari nog 18,29 EUR betaald.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:26 uur

geplaatst: vandaag om 17:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.