menu

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied?

zoeken in:
Nog niet binnen, maar wel vanmorgen besteld:

Hitman 3 - Xbox

20 januari in de bus...

Op mijn Series X is dit speelbaar in 4K met 60 FPS. Lijkt me heerlijk.

Nog een bestelling gedaan, moet er nog wel een maand op wachten:

Mario 3D World + Bowser's Fury - Switch

Toch fijn dat ik dat hele Wii tijdperk heb gemist. Daardoor komt er voor mij als Nintendo fan geregeld wat interessants uit van Mario zelf.

De trailer van vanmiddag heeft mij ook overtuigd Super Mario 3D World aan te schaffen. Ook al heb ik het al op de WiiU.

Verder heb ik Celeste voor 6 euro opgepikt voor de Ps4. Ik kon die niet laten schieten ook al heb ik de game reeds veel gespeeld op de Switch. Een van mijn favoriete games ooit.

Scott Pilgrim vs the World fysiek besteld voor de Switch via Limited Run!

Kost een aardige duit maar het leek me wel een keer leuk om daar wat te kopen. Volgens mij moet ik er ook nog maanden op wachten maar we gaan het zien.

Eraser2 schreef:
Volgens mij moet ik er ook nog maanden op wachten maar we gaan het zien.
Je mag blij zijn als je hem dit jaar onder de kerstboom kan leggen. Een beetje overdreven misschien, maar de gemiddelde duur van bestellen tot ik het bij me thuis ontvang is 264 dagen bij limitedrun.

Eraser2 schreef:
Scott Pilgrim vs the World fysiek besteld voor de Switch via Limited Run!

Idem. Of nou ja. Via een vriend. Ik vond het te leuk om deze te laten liggen. Altijd spijt gehad dat ik te laat was destijds met een digitale editie te kopen, nou wil ik hem ook fysiek.

En het mag inderdaad lang wachten zijn zoals Grovonion zegt maar op een driekwart jaar steekt het nou ook niet meer na al die jaren. Kan ik wel meer leven. Zolang het in 2022 maar in de kast staat ben ik tevreden.

Inderdaad, ik wacht geduldig af. Zat andere dingen te spelen en tegen de tijd dat het binnen komt ben ik waarschijnlijk vergeten dat ik het besteld heb en is het een leuke verassing haha.

Net ff ingelogd bij limited run, ik zie dat m’n laatste bestelling bij hen dateert van 10 juli 2020 en nog niet ready is en zelfs nog geproduceerd moet worden. Dus ja geduld heb je zeker nodig

Gast
geplaatst: vandaag om 22:07 uur

geplaatst: vandaag om 22:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.