menu

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied?

zoeken in:

Sinds vorige week een PS5 in m'n bezit en voor mij en mijn zoon van 4 meteen maar Sackboy gekocht!

TonyTHorror schreef:
En voor de switch (meeste waren €1, tot max €3 per stuk). Allemaal titels voor variatie / korte sessies:

Mooie selectie games waarvan ik ook nog wel benieuwd ben naar een aantal ervan. Transistor is in ieder geval een meesterwerkje.

Transistor zelf ook nog maar even uit de Switch shop gehaald aangezien ik daar overheen had gekeken.

Mijzelf getrakteerd op een kerst cadeau in de vorm van DRAGON BALL FIGHTERZ - Ultimate Edition op de Switch. Mooie aanbieding voor een game die ik al geruime tijd op het oog had.

Wellicht ga ik overstag en koop ik Cuphead in deze sale ook nog voor € 13,99 aangezien de fysieke versie waar ik al een poosje naar uitkijk wel heel lang op zich laat wachten.

Na een druk jaar, met alles erop en eraan (bad things/good things), zijn de kerstdagen een verademing, leuke kerst kado's gekregen (en uitgedeeld).

Normaal krijg ik van de familie, kado's afzonderlijk, dit keer heeft iedereen voor mij voor dit superkado samengelegd.

Christmas Eyecatcher

Christmas gift 2

Christmas gift 3

Christmas gift 4

Na een kerstbonus, gezellige avond met de familie en een aantal pilsjes heb ik een spontane grote aankoop gedaan:

- Red Dead Redemption 2
- Ori and the Will of the Wisp
- Hades
- Duke Nukem 3D
- Onimusha: Warlords
En als best for last: I am Bread.

Had er bijna Disco Elysium en Kentucky Route Zero achteraan gegooid, maar het prijskaartje zat al aan de hoge kant. Wellicht de volgende keer.

Steam sale, dus even weer voorraadje aanleggen. Alhoewel, dit keer wel erg veel, ik gok zo dat het niet nodig is in de summer sale wat te kopen...

Control
Desperados III
Godhood
Islanders (al 100% uitgespeeld inmiddels)
Hades
Mafia: Definitve Edition (al 100% uitgespeeld inmiddels)
Mafia II: Definitive Edition
Mafia III: Definitive Edition
Ori and the Will of the Wisps
Paradise Killer
Red Dead Redemption 2
Subnautica: Below Zero
Tales From Off-Peak City
Unravel
Unravel Two
Yakuza Kiwami
Yakuza Kiwami 2

En ook een terugblikje op vorige sale:

Outer Wilds (100% uitgespeeld, één van de beste games ooit)
Spyro Reignited Trilogy (100% uitgespeeld)
Hitman 2 Gold Edition (71% van de achievements, moet nog de laatste map van de basegame + DLC, maar ik heb wel alle levels van Hitman 1 weer opnieuw ge100%d; toen was ik Hitman wel een beetje zat. Komt vast komend jaar wel weer goed)
The Turing Test (100% uitgespeeld)
Heat Signature (paar keer geprobeerd maar nog niet echt ingekomen)
Supraland - Crash (DLC) (100% uitgespeeld)
SpellForce 3 (nog niet aan toegekomen met co-op buddy)
Aragami (+ Nightfall DLC) (nog niet aan toegekomen met co-op buddy)
Trine 3 (100% uitgespeeld)
Trine 4 (nog niet aan toegekomen met co-op buddy)

Tjonge wat een bak aan games hebben jullie binnen gesleept. Heel tof, hopelijk is het een beetje te doen het uit te spelen allemaal.

Ik heb Cuphead toch nog even binnen gehengeld op de Switch en zal eens kijken of ik nog een leuke game voor €5 euro kan vinden op de e shop om mijn gouden punten aan te spenderen.

Eraser2 schreef:
Tjonge wat een bak aan games hebben jullie binnen gesleept. Heel tof, hopelijk is het een beetje te doen het uit te spelen allemaal.

Ik heb Cuphead toch nog even binnen gehengeld op de Switch en zal eens kijken of ik nog een leuke game voor €5 euro kan vinden op de e shop om mijn gouden punten aan te spenderen.

Duke Nukem 3D World tour, 4,99 op de e-shop. Ik zeg doen, heb 'm zelf ook.

Ajax&Litmanen1 schreef:

Duke Nukem 3D World tour, 4,99 op de e-shop. Ik zeg doen, heb 'm zelf ook.

Zag ik ook voorbij komen ja! Heb deze al op de PS4 maar speel hem daar eigenlijk nooit op. Zit te twijfelen om hem ook op de Switch aan te schaffen want de classic Doom games vind ik heerlijk op de Switch.

https://www.gamesmeter.nl/images/cover/20000/20420.jpg?cb=1607078551
Gewonnen bij een give away!

Met kerst kon ik helaas niet naar familie omdat ik moest hoesten (wel negatief getest gelukkig), dus dit cadeautje was zeer welkom!

Leuke januari deals op de PlayStation Store.

- Hotline Miami 2 voor € 3,74
- Disney Afternoon Collection voor € 4,99

The Outer Worlds, The Witcher 3 en DOOM zijn ook voor een zacht prijsje te verkrijgen maar ik denk dat ik mijn PS4 backlog niet te ver moet opschroeven met de PS5 in het verschiet.

centurion81 (moderator)
Ik schroef gewoon verder aan de PS4 backlog, die is ook prima weg te werken op de PS5

Mijn januari-aanwinsten:
https://www.gamesmeter.nl/images/cover/16000/16332.300.jpg?cb=1495814033
https://www.gamesmeter.nl/images/cover/18000/18064.300.jpg?cb=1546157148

centurion81 (moderator)

Benieuwd wat je ervan vindt!

centurion81 schreef:
Ik schroef gewoon verder aan de PS4 backlog, die is ook prima weg te werken op de PS5 ;

Daar zit wat in

centurion81 schreef:
(quote)

Benieuwd wat je ervan vindt!

Heb het spel al zo'n twee uur gespeeld: erg tof tot nu toe.

Om samen met wat vrienden te spelen:

- Stick Fight: The Game (PC)

Van een goede vriend als presentje gekregen:

Gears 5 (Xbox one)

Ben wel nog met Cyberpunk bezig en met Gears 4 (gaat tergend langzaam vooruit, in couch-co op, maar de vriend met wie ik speel zie ik slechts om de x aantal weken, en dan moeten we er ook zin in hebben). Maar wel alvast erg blij dat ik hem in bezit heb - het blijft toch een van mijn favoriete franchises qua shooters.

Opnieuw wat dingen gehaald voor de Switch:

- Part Time UFO van de punten die nog ik had plus een paar euro extra.

- De DLC voor BotW EINDELIJK gekocht in de aanbieding voor € 13,99. Ik was laatst alweer begonnen met een nieuwe playthrough maar deze aanschaf is een goede motivator om er opnieuw helemaal in te duiken.

Ben blij dat 2020 voorbij is, al is 2021 al slecht begonnen hierzo...

Mijn moeder gaat steeds sneller achteruit met haar gezondheid, dat ik nu bijna de gehele dag en iedere dag daar ben om hulp te bieden waar het kan aan mijn pa...en dan te denken dat mijn vader en ik als water en vuur zijn, normaal gesproken.
Dit verklaart mijn afwezigheid op de Playstation 4.

Maar gelukkig zal ik altijd blijven gamen, dus even een handige gadget gekocht zodat ik toch comfortabel kan gamen op mijn phone.

bol.com | Bluetooth Remote Control - smartphones en tablets - zwart

Veel sterkte Mithrandir.

Sorry dit te lezen, Mithrandir, veel sterkte en moge de iphone/gadget je wat verstrooing geven.

Sterkte mithrandir.

Verder heb ik er nog eentje uit de Switch gepikt.

Valley (Switch)

Voor 2.5 of zo - een bijzonder mooie walking en jumping sim / game. Erg sfeervol en erg knappe graphics.

Sterkte in deze moeilijke tijd Mithrandir

Zojuist nog twee toevoegingen aan de Nintendo Switch backlog:

- Max: The Curse of Brotherhood voor € 1,49
- Contra Anniversary Collection voor € 4,99

Vanwege nog enkele gouden punten kostte het me maar € 3,50 of zo.

Mithrandir schreef:
Ben blij dat 2020 voorbij is, al is 2021 al slecht begonnen hierzo...

Mijn moeder gaat steeds sneller achteruit met haar gezondheid, dat ik nu bijna de gehele dag en iedere dag daar ben om hulp te bieden waar het kan aan mijn pa...en dan te denken dat mijn vader en ik als water en vuur zijn, normaal gesproken.
Dit verklaart mijn afwezigheid op de Playstation 4.

Maar gelukkig zal ik altijd blijven gamen, dus even een handige gadget gekocht zodat ik toch comfortabel kan gamen op mijn phone.

bol.com | Bluetooth Remote Control - smartphones en tablets - zwart

Sterkte. Krijgt ze geen thuishulp?

Ajax&Litmanen1 schreef:
(quote)

Sterkte. Krijgt ze geen thuishulp?

Thanks iedereen.

Jawel Ajax&Litmanen1. alleen die komen s'morgens en s'avonds, de rest van de dag vul ik de rest in en s'avonds totdat de thuishulp komt, neemt mijn jongste broer het over.

Sterkte Mithrandir. Hopelijk kan het gamen soms voor een tijdelijke escape zorgen!

Mijn laatste ''aanwinst'' is:
https://www.gamesmeter.nl/images/cover/16000/16332.jpg?cb=1495814033
Voor 5 euro via Epic Games. Alleen voor de co-op gehaald, dan is het nog wel leuk.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:15 uur

geplaatst: vandaag om 08:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.