menu

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied?

zoeken in:
All Seeing Fish
Trouwens nog een S series gekocht voor bij bijn X series.

avatar van The_CrY
Op de valreep bij de Steam Black Friday sales nog even wat gescoord:
- Wolfenstein Youngblood (toch maar eens proberen na het leuke New Colossus)
- Age of Empires - Definitive Edition
- FarCry 5

avatar van Manny Calavera
All Seeing Fish schreef:
Trouwens nog een S series gekocht voor bij bijn X series.


Ja wrijf het de mensen die het niet is gelukt nog effe in

Zodra de X weer te koop is haal ik hem. Baal toch wel dat ik heb getwijfeld en gewacht.

avatar van Manny Calavera
Princess Piranha schreef:
(afbeelding)
Eigenlijk heb ik al genoeg games om te spelen, maar Spyro is nu €20,- in de e-Shop! Dus kon het toch niet laten.


Plaats eens wat reviews op de site als je een game hebt gespeeld, ben altijd benieuwd naar je Nintendo meningen.

avatar van Sinner
Manny Calavera schreef:
Helaas, deal is na koop toch geannuleerd wegens technische issues.


Jammer. We speelden met name de ps2 / GC versies bij een vriend en die waren heel erg leuk om te doen. Het is wel ern franchise waar ze een volledig nieuw deel van mochten uitbrengen op de Switch met een resem mini-games specifiek voor en zonder gebruik van de joycons (voor de liefhebbers van meerdere control methoden tevreden te houden). Het vrolijke, kleurrijke past meteen bij Nintendo.

avatar van Princess Piranha
Manny Calavera schreef:
(quote)


Plaats eens wat reviews op de site als je een game hebt gespeeld, ben altijd benieuwd naar je Nintendo meningen.

Haha ja dat neem ik mijzelf wel altijd voor, op de een of andere manier komt er niets van.

avatar van Manny Calavera
Sinner schreef:
(quote)


Jammer. We speelden met name de ps2 / GC versies bij een vriend en die waren heel erg leuk om te doen. Het is wel ern franchise waar ze een volledig nieuw deel van mochten uitbrengen op de Switch met een resem mini-games specifiek voor en zonder gebruik van de joycons (voor de liefhebbers van meerdere control methoden tevreden te houden). Het vrolijke, kleurrijke past meteen bij Nintendo.


Ja, zeker zonde. Maar ik ga er geen 25 of 30 euro voor lappen. Ik was niet van plan een nieuwe game eigenlijk te halen (bezig met backlog wegwerken) maar ik had hier een uitzondering voor gemaakt. Nouja, dan maar in de toekomst. Of inderdaad hopen op een geheel nieuwe MB game.

avatar van Manny Calavera
Princess Piranha schreef:
(quote)

Haha ja dat neem ik mijzelf wel altijd voor, op de een of andere manier komt er niets van.


Zelfs niet bij Paper Mario?

Ga daar binnenkort weer mee aan de slag.

avatar van Princess Piranha
Dankzij het topic Met welk spel / spellen ben je op dit moment bezig kwam ik door jouw bericht daar erachter dat ik nog moest stemmen op Paper Mario Compleet vergeten dat ik die game überhaupt heb gespeeld dit jaar, oeps? Ik zal mijn best doen komende dagen

avatar van JustMike
Mijn nieuwe Ryzen 9 5900x processor is binnengekomen. Binnenkort maar mijn nieuwe computer in elkaar zetten en hopen dat eerdaags ook mijn videokaart binnen gaat komen.

En deze game nog even opgepikt voor de Steam sale afgelopen was:
https://steamcdn-a.akamaihd.net/steam/apps/939850/header.jpg?t=1604701886


avatar van Sinner
Warp shift (Switch)
Earthlock (Switch)

De eerste voor 1 euro, leuke en mooi puzzelspel, de 2de was er maar 5, welbekend RPG nu.

avatar van mrdig
Backbone One controller voor m’n iPhone:

https://media-wired-com.cdn.ampproject.org/i/s/media.wired.com/photos/5f975c6fd683a4ea1e288644/master/w_2400,h_1800,c_limit/Gear-Backbone-Controller_noPhone.jpg

Beetje in een bevlieging gekocht naar aanleiding van dit soort artikelen: Backbone One review: the best mobile gaming controller yet - The Verge - theverge.com en ook nog es zonder er bij stil te staan dat dit dure ding uit de US moest komen waardoor ik ook nog es 30 Eur extra inklaringskosten moest betalen. Auw.

Maar goed, dit weekend de controller veel gebruikt want wat blijkt: dit ding werkt grandioos met de Xbox app en remote play. Remote play houdt dus in: je Xbox remote overnemen waardoor je al je games op je phone kan spelen. Bijzondere is ook dat m’n SeriesX hiervoor niet eens aan hoeft te staan, standby modus is voldoende. Wel ben je dan dus afhankelijk van je WiFi verbinding.

Maar speelt heerlijk, potje FIFA21 doen terwijl de kids jeugdjournaal kijken. Helemaal prima.

avatar van Sinner
Voor de liefhebbers - als je naar de Humble Site gaat en je inschrijft op de newsletter kan je op GOG Seven: Days long gone voor niets krijgen (zolang er keys zijn).

Hij staat niet op deze site, maar het is best een degelijke stealth / action RPG. Voor zolang ik hem gespeeld heb. (had hem nl al)

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
Sinner schreef:
Hij staat niet op deze site

Ehrm...

avatar van Sinner


Oh...hij kwam niet naar boven bij het zoeken. Wellicht dat ik een fout maakte. Maar in ieder geval - tijdelijk gratis. Doe er je voordeel mee.

avatar van Grovonion
Iedereen die een Playstation VR bril bezit: vergeet niet even je gratis PS5-adapter aan te vragen onder het mom: waarom niet. bit.ly/3eFIHjK (Duitse link, maar werkte voor mij)

avatar van Sinner
Cyberpunk (xboxone)

Obviously

All Seeing Fish
Manny Calavera schreef:
(quote)


Ja wrijf het de mensen die het niet is gelukt nog effe in

Zodra de X weer te koop is haal ik hem. Baal toch wel dat ik heb getwijfeld en gewacht.


Weer beschikbaar bij Nedgame!

All Seeing Fish
Zonde, zou de site morgen in de gaten houden, volgens mij blijft daar iets 24 uur in je winkelwagenje als je niet betaald.

avatar van Grovonion
All Seeing Fish schreef:
Weer beschikbaar bij Nedgame!
Ja, en wat voor afzetters zijn dat toch weer? De officiele prijs is 499€ en zij vragen er gewoon effe 50€ meer voor. Nedgame word steeds meer een scalper-site in mijn ogen. Bij ring-fit hadden ze dat ook al gelapt en dat doen ze vaker met gehypte producten.

All Seeing Fish
Grovonion schreef:
(quote)
Ja, en wat voor afzetters zijn dat toch weer? De officiele prijs is 499€ en zij vragen er gewoon effe 50€ meer voor. Nedgame word steeds meer een scalper-site in mijn ogen. Bij ring-fit hadden ze dat ook al gelapt en dat doen ze vaker met gehypte producten.


Mee eens, daarnaast zijn ze sowieso niet meer goedkoop in het verleden kon je daar nog weleens een mooie deal scoren.

avatar van Manny Calavera
En wat lag er vanmorgen hier voor mijn deur....?

https://tweakers.net/i/YuE2sLAJ4TUSF73czvjwrFfUn1c=/i/2003242344.jpeg

De Xbox Series X

Mazzeltje dat ik er eentje heb kunnen kopen, ben op de site hier getipt.

Enorm blij mee, ook al ontbreken dé onmisbare games nog wel. Ik neem wel weer een Gamepass abonnement de komende tijd. Daar zitten vast leuke games bij.


avatar van DarthSolidKevin
Get motivated. It's time to Bury The Light!

- Vergil DLC voor Devil May Cry 5 (Xbox One)

avatar van mrdig
Manny Calavera schreef:
En wat lag er vanmorgen hier voor mijn deur....?

(afbeelding)

De Xbox Series X

Mazzeltje dat ik er eentje heb kunnen kopen, ben op de site hier getipt.

Enorm blij mee, ook al ontbreken dé onmisbare games nog wel. Ik neem wel weer een Gamepass abonnement de komende tijd. Daar zitten vast leuke games bij.


Nice man! Mbt Gamepass kan ik Forza Horizon 4, Gears5, Ori 2 en Control aanbevelen, die hebben allemaal een SeriesX sausje gekregen. En als je tijd/zin hebt: koop AC: Valhalla in mijn optiek ook echt een next-gen ervaring. Verder staat er echt meer dan genoeg leuks in GamePass momenteel en vergeet ook niet het inbegrepen EA Access met daarin single player toppertjes zoals Titanfall 2 en StarWars Jedi Fallen Order. Veel plezier ermee in elk geval!

avatar van Manny Calavera
mrdig schreef:
(quote)


Nice man! Mbt Gamepass kan ik Forza Horizon 4, Gears5, Ori 2 en Control aanbevelen, die hebben allemaal een SeriesX sausje gekregen. En als je tijd/zin hebt: koop AC: Valhalla in mijn optiek ook echt een next-gen ervaring. Verder staat er echt meer dan genoeg leuks in GamePass momenteel en vergeet ook niet het inbegrepen EA Access met daarin single player toppertjes zoals Titanfall 2 en StarWars Jedi Fallen Order. Veel plezier ermee in elk geval!


Heb de pass een jaar gehad, maar opgezegd. Forza wil ik wel eens spelen ja en ook wel benieuwd wat er van EA in zit. Need for Speed is zo'n reeks die ik al 20 jaar niet meer heb gespeeld.

Valhalla wil ik wel, maar heb ik geen 55 Euro nu voor over. Dan test ik liever de gamepass nog even uit.

Dat is wel het enige wat ik nu jammer aan de X vind. Ik had exclusives gewild. Bij de PS5 speel je Miles Morales. Zoiets wil ik ook. Ik wil me als koper van een nieuwe console even exclusiever voelen dan de spelers van de generatie daarvoor qua games.

avatar van Eraser2
Horace op de Switch voor slechts 1,49 (!)

Een 10/10 game wat betreft Nintendo Life en nu dus dik in de sale.

avatar van Sinner
Eraser2 schreef:
Horace op de Switch voor slechts 1,49


Yup. Je raad nooit wat ik gisteren gekocht heb.

Banner of the Maid (Switch) 11,04
BE-A-Walker (Switch) 0.99
Cat Quest (Switch) 1,49
Creepy Tale (Switch) 3,49
Deemo (Switch) 14,99
The Friends of Ringo Ishikawa (Switch) 8,99
Horace (Switch) 1,49
Lanota (Switch) 7,99
Yoku's Island Express (Switch) 4,99

Aangezien ik momenteel toch niet in staat ben om de feestdagen te vieren heb ik mijn geld maar verprutst in de e-shop. Wel had ik nog dik 12 euro aan coins dus dat hielp ook. Maar bij deze.

Verder heb ik nog 3 maand aan Humble Bundles liggen en zomteen 4, en net 3 maand Gamepass voor 1 euro.

avatar van Sinner
Overigens iedere dag een gratis game momenteel op de Epic Games Launcher ipv 1/2 per week voor wie er niet genoeg van krijgt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:43 uur

geplaatst: vandaag om 09:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.