menu

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied?

zoeken in:

Bij mijn Xbox X Seies tot Augustus 2023 Gamepass Ultimate door een slime truck spot goedkoop 75 euro totaal

En Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition.

Squall Lionheart (moderator)

Omdat ik Steamworld Dig heb uitgespeeld vond ik dat ik het wel verdiende om weer eens een nieuw spelletje aan te schaffen dus:

Help Will Come Tomorrow (Switch)
We, The Revolution (Switch)

En als ik dat niet als reden had, vond ik wel iets anders om deze aankopen te verantwoorden.

De eerste was maar 3.99, de tweede 4.59 of zo, maar ik had ondertussen alweer 3 euro aan muntjes dus de prijs viel wel mee in totaal. En ik moet zeggen dat ik wel een zwak heb voor dit type games. De eerste als survival / worker placement game met blijkbaar erg goed geschreven karakters en de 2de ligt recht in de lijn van Papers Please, Novigrad News, Not Tonight e.d maar in de Franse Revolutie. Ik vind eigenlijk alleen het artistieke stijltje van die game al mooi genoeg om naar te kijken. En dit soort games speelt altijd erg lekker in handheld mode imo.

Fonzzz002 schreef:
Heb deze in de black friday sale aangeschaft:
(afbeelding)

Oeh nice, Control stond ook al een tijd op mijn wish list. Zojuist aangeschaft in de sale. 2 tientjes voor de ultimate editie. Prima prijs.

Op Steam:
- Prodeus
- XIII (Classic)
- Crystal Caves HD
- Among Us

mrdig schreef:
(quote)

Oeh nice, Control stond ook al een tijd op mijn wish list. Zojuist aangeschaft in de sale. 2 tientjes voor de ultimate editie. Prima prijs.

Ik heb mezelf goed vermaakt met Control; de mysterieuze stijl lag wel in mijn straatje. Veel plezier ermee!

Squall Lionheart (moderator)
Vervroegd Kerstkadootje:
https://www.gamesmeter.nl/game/18923

Joe Dever's Lone Wolf (Switch)

Gamebook-achtig iets met RPG elementen en timed gevechten. Had hem al op de PC maar voor 2.50 zeker de moeite om in handheld op de Switch te spelen.

Flink wat gekocht deze week:

- Resident Evil 3 Remake (Xbox One)
- Resident Evil 6 (Xbox One)
- Resident Evil Revelations 2 (Xbox One)
- Code Vein (Xbox One)
- Control Ultimate Edition (Xbox One)
- Bloodstained Ritual Of The Night (Xbox One)
- The Evil Within (Xbox One)
- The Evil Within 2 (Xbox One)
- Ori and the Blind Forest (Xbox One)

En kerstcadeaus (gekocht, maar krijg ik voor kerst)
- Red Dead Redemption 2 (Xbox One)
- The Last of Us Part 2 (PS4)
- Ratchet & Clank (PS4)

Wow! Dat is een flinke waslijst aan vette titels zeg!

Ik twijfel heel erg nu. Mijn Switch backlog van 30 games valt nog te overzien maar er zijn nu cyber deals op de eshop en daar zitten toch wel hele lekkere aanbiedingen tussen.

https://www.bookspot.nl/images/active/carrousel/fullsize/5055277035526_front.jpg

Heb vanmiddag 1 Black Friday dealtje gescoord.

Super Monkey Ball Banana Blitz HD voor de Switch.

Voor die 15 Euro lijkt me dit een leuke stap naar mijn eerste MB game.

All Seeing Fish schreef:
Bij mijn Xbox X Seies tot Augustus 2023 Gamepass Ultimate door een slime truck spot goedkoop 75 euro totaal

En Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition.

Hoe de fuck krijg je voor 75 Euro bijna 3 jaar Gamepass? Wat een schandalig geweldige deal zeg.

Ajax&Litmanen1 schreef:
(quote)

Hoe de fuck krijg je voor 75 Euro bijna 3 jaar Gamepass? Wat een schandalig geweldige deal zeg.

Ook paar weken terug gedaan. Via vpn aanschaf store Brasil. Zit de komende 3 jaar goed

Switch deals:

- Katana Zero voor 8,99
- Coffee Crisis voor 0,00 want waarom niet als het gratis is.

Super Bomberman R wil ik eigenlijk ook nog oppikken voor 7,50. Heb daar bij vrienden al eens een paar geweldige multiplayer avondjes mee beleeft.

Cosmic Star Heroine (Switch)
Coffee Crisis (Switch)

2,49. Daar blijft het een beetje bij deze black friday.

Cosmic Star Heroine is heel tof! Zeker voor die prijs.

Een paar dagen geleden opgepikt om tussendoor te spelen.
https://i.imgur.com/PQ0wFLI.png

Eraser2 schreef:
Cosmic Star Heroine is heel tof! Zeker voor die prijs.
Enorm van genoten, heel goed gemaakte JRPG-type met westerse Story-line.

centurion81 (moderator)
Cosmic Star Heroine heb ik ook nog op het lijstje staan...Coffee Crisis trouwens ook

Nu echter:
https://www.gamesmeter.nl/images/cover/11000/11807.300.jpg?cb=1575620528

Nog nooit van m'n leven een AC game gespeeld, dit lijkt me een mooi punt om te beginnen

centurion81 schreef:

Nog nooit van m'n leven een AC game gespeeld, dit lijkt me een mooi punt om te beginnen

Toppertje hoor, veel plezier ermee!

Coffee Crisis heb ik na 1 keer spelen weer van de Switch af gemikt. Gare beat em up wat mij betreft.

centurion81 (moderator)
Eraser2 schreef:
(quote)

Toppertje hoor, veel plezier ermee!

Coffee Crisis heb ik na 1 keer spelen weer van de Switch af gemikt. Gare beat em up wat mij betreft.

Thx! Ow, en ik bedoelde niet Coffee Crisis,maar Coffee Talk

Haha, ja daar hoor ik ook goeie verhalen over.

Mijn Black Friday koopjes op PS4 store:
Plague Tale Innocence
Shadow of the Colossus

En op Steam bord-en kaartspellen:
Fate Hunters
Trials of Fire (Early Access)
Chrono Ark (Early Access)
Talisman

Eraser2 schreef:

Ik ben benieuwd. Heb al een paar dagen niet gegamed vanwege omstandigheden maar ik ben nou toch wel een beetje benieuwd hoe slecht hij eigenlijk wel is.

Ajax&Litmanen1 schreef:
Super Monkey Ball Banana Blitz HD voor de Switch.

Voor die 15 Euro lijkt me dit een leuke stap naar mijn eerste MB game.

Dit is overigens een port van de Wii Game zag ik. Met als grote uitzondering dat je hier blijkbaar gewoon de Analoge controllers kan gebruiken in plaats van de Wii motes - wat toch wel het grote minpunt was bij de Wii versie. Die was op zich 'best leuk' maar de controls destijds waren niet precies genoeg om ook echt lang plezierig te blijven. Dus ik denk dat je met de Switch versie een veel beter spel in huis haalt.

Sinner schreef:
(quote)

Dit is overigens een port van de Wii Game zag ik. Met als grote uitzondering dat je hier blijkbaar gewoon de Analoge controllers kan gebruiken in plaats van de Wii motes - wat toch wel het grote minpunt was bij de Wii versie. Die was op zich 'best leuk' maar de controls destijds waren niet precies genoeg om ook echt lang plezierig te blijven. Dus ik denk dat je met de Switch versie een veel beter spel in huis haalt.

Helaas, deal is na koop toch geannuleerd wegens technische issues. Nouja, jammer. Anderzijds geen drama, de game kreeg geen hele hoge cijfers maar ik wilde eigenlijk eens een MB game spelen.

Heb gelukkig nog een backlogje liggen.

https://www.gamesmeter.nl/images/cover/18000/18243.jpg?cb=1568099646
Eigenlijk heb ik al genoeg games om te spelen, maar Spyro is nu €20,- in de e-Shop! Dus kon het toch niet laten.

Sinner schreef:

Ik ben benieuwd. Heb al een paar dagen niet gegamed vanwege omstandigheden maar ik ben nou toch wel een beetje benieuwd hoe slecht hij eigenlijk wel is.

Haha ik ben benieuwd naar je bevindingen.

Ik heb zelf Doom 64 nog maar binnengehaald voor 2,49 op de Switch. Al even gespeeld ook en dat gaat als een trein! Blij dat ik hem heb gekocht. Voor nu laat ik het erbij want met de kerstdagen zal ik vast ook wel weer wat moois krijgen

Ajax&Litmanen1 schreef:
(quote)

Heel simpel je Gold tot het maximale verlengen via cdkeys en een vpn server kan dit voor 90 euro, vervolgens voor 1 euro gamepass nemen en je hele account wordt omgezet naag gamepass ultimate, eerst volgende betaling 12,99 eind 2023

How to

Gast
geplaatst: vandaag om 21:49 uur

geplaatst: vandaag om 21:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.