menu

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied?

zoeken in:
Een paar absurde aanbiedingen binnen gehengeld voor de Switch:

Bloodroots voor € 1,59
Ni No Kuni voor € 9,99

Ik heb nu in ieder geval zat om de winter en een eventuele tweede lockdown te overbruggen.

Ni No Kuni: Wrath of the White Witch

En op Steam:
- Mysterium (digitale versie van een boardgame)

Allen uit de Switch E-shop sale:

Darkest Hunters (Switch)
Jenny Leclue - Detectivu (Switch)
Steamworld Dig (Switch)

Darkest Hunters is een Match 3 puzzel spel maar met wat meer RPG elementen dan gebruikelijk en was maar 1.39, Jenny Leclue een graphic adventure waar ik erg verrast door ben dat hij al in de aanbieding stond aangezien hij pas een week of 3-4 oud is en van 20 naar 2.99 gedaald is en Steamworld Dig is Steamworld Dig voor 2.50.

Ik kan toch geen koffie gaan drinken dus...

Sinner schreef:

Jenny Leclue - Detectivu (Switch)

Zag ik voorbij komen bij de mannen van SwitchUp inderdaad. Lijkt me ook erg leuk.

The Town of Light (Switch)
Wulverblade (Switch)

De eerste 1 euro in de eshop, de tweede 1 euro en een klein beetje. Met name twee was ik best blij mee, heb hem wel op de PC, maar het is een erg leuke en overlooked scrolling beat m up. Al helemaal voor die prijs.

Sinner schreef:
The Town of Light (Switch)
Wulverblade (Switch)

De eerste 1 euro in de eshop, de tweede 1 euro en een klein beetje. Met name twee was ik best blij mee, heb hem wel op de PC, maar het is een erg leuke en overlooked scrolling beat m up. Al helemaal voor die prijs.

Ik vond town of light een beetje tegenvallen als fan van walking simulators, maar voor 1 euro is het zeker wel het proberen waard

En daarnaast ben ik begonnen met Graveyard Keeper, en gelijk even de eerste DLC gehaald, aangezien ik las dat de DLC het leukst is om ernaast te spelen in tegenstelling dat je er later voor terug moet gaan.
https://steamcdn-a.akamaihd.net/steam/apps/1163770/header.jpg?t=1572432123

^ Ik ben wel benieuwd naar Little Hope. Zelf heb ik nog maar even volgende 2 uit de Eshop geplukt

Rise of Insanity (Switch)
Welcome to Hanwell (Switch)

De een 2.99, de ander 4.

Wegens gebrek aan Halloween Kills in de bios dit jaar Kutcorona. Met een heel jaar verschoven naar oktober 2021. Way to kill the buzz!

Ook nog maar gekocht, nog 1 dag in de sales voor 4,49:

Pato Box (Switch)

Gisteren op een vriend zijn Switch gezien en meteen verkocht. Een zwart-wit Punch-Out kloon (estetisch doet het meteen denken aan Mad World op de Wii) maar met een verhaal, tussen de fights door een 'adventure' mode waarin je praat met karakters en een soort behendigheidsspel in/tussen de fights door.

Helemaal aan het losgaan hier om volop van de Xbox series X te gaan genieten.

Nieuwe TV : LG 65CX
Headset: Astro A50 + mod kit
Controller: Elite series 2
Opslag: seagate 1 TB
Accu: play en charge kit (series X versie)

Games (pre-order)
FIFA 21
Dirt 5
COD Cold War
Cyberpunk 2077

Oh man, was het maar alvast 10 november

-marco- schreef:
Helemaal aan het losgaan hier om volop van de Xbox series X te gaan genieten.

Nieuwe TV : LG 65CX
Headset: Astro A50 + mod kit
Controller: Elite series 2
Opslag: seagate 1 TB
Accu: play en charge kit (series X versie)

Games (pre-order)
FIFA 21
Dirt 5
COD Cold War
Cyberpunk 2077

Oh man, was het maar alvast 10 november

Lekker bezig! Maar nu al die extra TB? Daar wacht ik nog even mee totdat ik het echt nodig heb en tegen die tijd is dat alweer een stukje goedkoper gok ik. Maar goed, wel lekker om dat meteen erbij te hebben natuurlijk.

Zelf vond ik het verder wel fijn dat ik vandaag nog even per mail een bevestiging kreeg van bol.com dat de Series X toch echt wordt bezorgd volgende week dinsdag. #zinin

Ja fijn hé dat mailtje van Bol. Stelt toch een soort van gerust

Mbt die TB, ben graag in een keer klaar en weet dat ik hem toch nodig ga hebben.

Zit nu al een jaar ( eigen keuze ) zonder Xbox, dus heb ook nog een hoop in te halen op Gamepass.
Ook zo’n zin in, heb zelfs een weekje vrij genomen

Dus net binnen gekomen:

Dark Pictures Anthology vol 1.: Man of Medan / Little Hope (Xbox One)

Ben benieuwd!

Terwijl de rest van de site zich lijkt voor te bereiden op de nieuwe Xbox (of Playstation) ben ik me aan het voorbereiden op de komst van de nieuwe Ryzen processors (en sta ik nog in de wachtrij voor een RTX 3080, maar ik plaats nog een bericht in dit topic wanneer dat uiteindelijk binnen komt). Ik ben dit jaar stapsgewijs een hele nieuwe pc samen te stellen, waarvan er al een nieuwe harde schijf, een nieuwe ssd en een nieuwe voeding binnen zijn gekomen. Vervolgens heb ik de volgende items besteld: Een nieuw moederbord, met een CPU cooler. Daarnaast nog 32 GB (3200 MHz) RAM en een nieuwe case.
https://www.megekko.nl/productimg/285960/3_MSI-MAG-X570-TOMAHAWK-WIFI-moederbord.jpg
https://www.megekko.nl/productimg/999971/1_be-quiet-CPU-Cooler-Dark-Rock-Pro-4.jpg
https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/51kHiPeTSmL._AC_SL1000_.jpg
https://www.megekko.nl/productimg/285646/1_Sharkoon-TG5-Pro-RGB-Midi-Tower-Behuizing.jpg

Ryzen 9 5900X
https://tweakers.net/i/hYom_6Qi1aQzbustrCIJejJhvCk=/i/2003937726.jpeg

Het wachten is begonnen. Hopelijk komt het snel binnen want ik wil mijn nieuwe computer samenstellen

centurion81 (moderator)
Vanavond even flink (naja totaal 20 euro) ingeslagen in de PS store, er is n mooie indie sale met veel titels die bijna nooit on sale gaan. Ben vooral voor games gegaan van een euro of 3 met een korte speelduur en lage herspeelbaarheid die me altijd aanspraken, maar waar ik niet het volle pond voor wilde betalen

The Sexy Brutale (2017)
One Night Stand (2016)
Solo: Islands of the Heart (2019)
Drowning (2018)
The Little Acre (2016)
Dear Esther (2012)
Hue (2016)
The Flame in the Flood (2016)

Sexy brutale, one night stand, island of hearts.
Hmmmm

Nu Battlefront II me goed bevalt, zeker nu de multiplayer en arcade, vandaag dus ook maar even het eerste deel gekocht.

Star Wars Battlefront Ultimate Edition

En nog deze 2 games, die me zeer interessant lijken.

Daymare

Death Stranding

https://i.imgur.com/1sagoVm.png
Om samen met een collega te spelen. Best vermakelijk tot nu toe.

Felix the Reaper (Switch)

Komende week maar 2.49

Twee Steam games gekocht voor weinig op Instant Gaming.com

Terraforming Mars (PC conversie van het bordspel) en Gordian Quest. Gordian Quest is een soort Slay the Spire maar dan een stuk fraaier er uit ziend en dat vind ik wel belangrijk.

De site is voor mij een positieve ontdekking. Ze kopen massaal tegen bulkkorting spellen in en verkopen voor heel scherpe prijzen de redeem codes. Alleen hebben ze niet veel PS4 titels maar meer van Xbox One, dat vind ik ietwat jammer.

Een tip is trouwens, als je daar gaat kopen op Instant Gaming, gewoon Zwitserland te laten staan in het formulier, dat scheelt 2 euro per spel...

Abzu (Switch)
Lumo (Switch)
Planet Alpha (Switch)

Ze zijn vandaag en wellicht nog enkele dagen nog 2 euro het stuk dus eigenlijk geen geld.

Mafia Definitive Edition (Xbox One)

Lag vanmiddag in de bus. Was 27 euro bij bol (tot de 22ste) dus schappelijk genoeg om te kopen. Voor die prijs was mijn interesse wel gewekt.

Xbox X Series.

Uit de Switch shop gehaald:

Day & Night (Switch)
Rhytm of the Gods (Switch)

Beide in sale, de eerste voor 1,39 als ik me niet vergis, een erg aardige rhytm game / endless runner, de tweede 1,79 en een puzzelspel met vallende blokjes ala Tetris / Columns & Co. maar net weer met een andere draai (haha?).

Gast
geplaatst: vandaag om 00:40 uur

geplaatst: vandaag om 00:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.