menu

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied?

zoeken in:
€6,99 per titel. Vind ik niet gek gezien de originele cartridges een veelvoud daarvan waard zijn.

https://media.s-bol.com/gp8Lzn2klomj/550x684.jpg

Met enige ''schaamte'' maar weer Fifa 21 besteld. Enige keer in een jaar dat ik EA altijd geld oplever. Verder krijgt dat kutbedrijf niks van me. Ondanks dat ik makkelijk een deel zou kunnen missen is er toch altijd die fear of missing out he. Dus morgen of zaterdag ongetwijfeld binnen.

Heb je hem al binnen? Zo ja, valt het mee of tegen?

Eraser2 schreef:
Heb je hem al binnen? Zo ja, valt het mee of tegen?

Had al wat in het Fifa 21 topic geschreven.

Het lijkt nauwelijks nog op voetbal, constant bizarre uitslagen. Elke counter is bijna een goal. Elk steekpassje vlak voor je verdediging is een goal. Maar het speelt wel lekker, tegen een maat spelen is nog altijd leuk.

Pfff klinkt niet best. Maar ja, ik koop dit al vanaf FIFA 09 trouw ieder jaar. Wat te doen misschien wacht ik wel tot de ps5.

Eraser2 schreef:
Pfff klinkt niet best. Maar ja, ik koop dit al vanaf FIFA 09 trouw ieder jaar. Wat te doen misschien wacht ik wel tot de ps5.

Haha ik speel het al sinds de 90's. Heb de reeks pieken en dalen mee zien maken. Zo een paar jaar terug leek het helemaal top, daarna vond ik veranderingen weer flink negatief. Toch blijft het gewoon leuk vermaak voor een vol voetbalseizoen. Verslavend.

Ja als je er zelf maar plezier uithaalt he. Een goede vriend van mij wiens mening over games ik erg serieus neem heeft hem ook gehaald en vermaakt zich er heel goed mee. Waarschijnlijk zal ik ook wel weer overstag gaan dan

https://assets.mmsrg.com/isr/166325/c1/-/pixelboxx-mss-82307706/fee_786_587_png/Call-of-Duty%3A-Modern-Warfare-%7C-Xbox-One

Vanavond eindelijk voor een prikkie online gevonden. Dus gekocht.

Modern Warfare voor de Xbox One. Lekker de campagne spelen.

Nou...ik was van plan niets te kopen maar had nog dik 8 euro aan tegoed en The Witcher Thronebreaker was in de aanbieding dus:

Futuregrind (Switch)
Headliner Novinews (Switch)
The Witcher Thronebreaker (Switch)

Thronebreaker was 9.99, beide andere 1 euro het stuk. Futuregrind is een futuristisch 2D behendigheidsspelletje vermomd als racer en Headliner Novinews heeft wel wat weg van Papers Please en Not Tonight zo op het eerste zicht. Je bent editor bij een niewsdienst en beslist welke verhalen wel of niet worden gepubliceerd waardoor er diverse scenario's en eindes zich voordoen. Voor die hele euro kon ik het niet laten liggen (beide anderen niet gespeeld maar wel bekend met het principe).

Sinner schreef:
The Witcher Thronebreaker was in de aanbieding .

Een goede keus hoor. Het zal misschien even tijd kosten voordat je erin komt en een sequel met verbeteringen zou niet misstaan. Lees mijn recensie maar.

Zelf onlangs Shadow Complex Remaster binnengehaald uit PSNow, die vind ik tof. Als ik een jaar eerder PSNow had genomen had ik daar enorm veel meer voordeel uit kunnen halen dan nu, enkel Control en MGS V heb ik gespeeld vanuit PSNow, naast wat probeersels die tegenvielen (is ook geld waard natuurlijk). Control is inmiddels alweer uit PSNow gehaald, dus de DLC ervan had ik beter niet kunnen kopen (die viel ook tegen maar de Season Pass beloofde nog een tweede deel dat later komt) .

Ik heb verder de fout gemaakt Greedfall te kopen 2 weken voordat die op PSNow kwam, tsja wist ik veel, dit vind ik ook de pest met PSNow, je weet niet wat er een maand later bijkomt.

PSNow zou ik enkel aanbevelen aan iemand die veel wil gamen en net een PS4 heeft. Dan is het goud. Nu krijg ik amper het geld eruit omdat ik teveel spellen al had.

Voorlopig zoet met AC: Odyssey (kostte me 20) en Technomancer, een ruw diamantje uit de mijnen van Mars voor 5 en meest recentelijk heb ik Resident Evil 0 voor 5 euri gekocht en vrij snel voltooid.

Ik heb ook een excel sheet gemaakt met wat ik allemaal gekocht heb de laatste jaren en hoe ik het waardeer op basis van plezierfactor en uren gespeeld/herspeelbaarheid. Kwam tot de conclusie dat ik echt rustiger aan moet doen, minder snel aanschaffen vooral maar natuurlijk ook miskopen vermijden. De grootste miskopen voor mij waren Shenmue 3 en Nier Automata (omdat ik ze duur kocht en niet leuk vond) en mijn beste kopen waren Valkyria Chronicles 4, Shadow Tactics en Alien Isolation.

centurion81 (moderator)
Net een 43 inch 4K tv besteld, nu nog een full HD dinges van 2012, 40 inch.

43 gaat nog net mooi passen tussen de muur en de houtkachel (met hitteschild naast tv hoor haha)

Zonder 4K tv schijn je toch wel wat te gaan missen van de graphics op next gen en ook steeds meer streaming series en films hebben 4k optie erbij..

Philips The One heet ie, moet wel goed zijn lijkt me

centurion81 schreef:
Net een 43 inch 4K tv besteld, nu nog een full HD dinges van 2012, 40 inch.

43 gaat nog net mooi passen tussen de muur en de houtkachel (met hitteschild naast tv hoor haha)

Zonder 4K tv schijn je toch wel wat te gaan missen van de graphics op next gen en ook steeds meer streaming series en films hebben 4k optie erbij..

Philips The One heet ie, moet wel goed zijn lijkt me

Dit ga ik ook doen in 2021. Mijn TV is nu gewoon eentje van een jaar of 6, 7 oud. Full HD, maar ik denk dat 4K toch wel handig is.

Ajax&Litmanen1 schreef:
(quote)

Dit ga ik ook doen in 2021. Mijn TV is nu gewoon eentje van een jaar of 6, 7 oud. Full HD, maar ik denk dat 4K toch wel handig is.

Nice, 4K is cool maar dat zie je pas goed bij de wat grotere tv’s. HDR daarentegen vind ik veel meer toevoegen, elke game in HDR is een feestje.

Oh ja het was voor mij toch even kiezen tussen de nieuwe Assassins Creed en Cyberpunk maar het is dus die laatste geworden dus bij deze:

Cyberpunk (Xbox One)

...maar op voorbestelling geplaatst.

Assassins Creed en ondermeer Red Dead Redemption 2 (Nog steeds!) komen er nog wel een keer van. Die Xbox heeft nog heel wat jaartjes te gaan samen met mijn Switch.

99 Vidas (Switch)
Earth Wars (Switch)

De eerste was 1 euro en is een side scrolling beat m up. Best aardig. De tweede kreeg ik al een hele tijd aangeraden - kost 4 euro (geen sale) en is een 2D side scrolling fighter - maar je zou je dus het vechtsysteem moeten voorstellen ala Devil May Cry bvb - bij een encounter gebruik je je Guns en Melee weapon en na de missies kan je je karakter upgraden. Maar ipv in 3d dus in 2d. Vreemd genoeg wekt het prima.

99 vidas lijkt mij ook wel wat! Bedankt voor de tip.

Momenteel zijn Ghostbusters en Valkyria Chronicles in de aanbieding op de Switch, beiden rond de 8 euro. Ik denk dat ik die allebei ga oppikken.

Eraser2 schreef:
99 vidas lijkt mij ook wel wat! Bedankt voor de tip.

Momenteel zijn Ghostbusters en Valkyria Chronicles in de aanbieding op de Switch, beiden rond de 8 euro. Ik denk dat ik die allebei ga oppikken.

Valkyria Chronicles is een meesterwerk. Zeer oorspronkelijk turnbased tactisch battle systeem wat erg verslavend is en een lust voor oog en oor door de 3rd person actie, de cartoon effecten, de cell shaded stijl en de mooie soundtrack.

Ik heb hem gisteravond gekocht! Zit nu in chapter 2 en het pakt me gelijk. Verhaalvertelling is interessant en de grafische stijl is prachtig! Zal vandaag als ik tijd heb weer verder gaan.

Eveneens nog een laat cadeau gekregen van een vriend vandaag:

Fallen Legion Rise to Glory (Switch)

Sinner schreef:
Eveneens nog een laat cadeau gekregen van een vriend vandaag:

Fallen Legion Rise to Glory (Switch)

Ziet er cool uit! Ik heb Fallen Legion: Sins of an Empire op de PS4 een tijd terug gekocht en was aangetrokken door de Valkyrie Profile achtige combat maar ik kon er desondanks niet inkomen. Misschien nog eens uit de mottenballen trekken! Sommige combat systems hebben wat meer tijd nodig om de feel te krijgen.

centurion81 (moderator)
Jaarabonnementje op PS Now, zitten veel dingen bij die ik wel eens wil proberen, die 60 euro ga ik er over een jaar makkelijk uithalen

Lekker verdrinken in overkill voor een schijntje.

Waarom ook niet.

Fijn ook straks op de ps5 gelijk een dikke library erbij.

centurion81 (moderator)
Beangstigend bijna hoeveel keus haha...Maar kan nu ook es een b- of c- titel proberen waar ik nieuwsgierig naar ben maar tegelijkertijd nooit geld aan zou uitgeven

Geen idee hoe dat bij jou zit maar voor mij was het al vrij lastig om een heel spel mijn aandacht erbij te houden, nu nagenoeg onmogelijk.

Blijft verleidelijk lekker rondspitten als een kind in de speelgoedwinkel, en natuurlijk het uitkijken naar de nieuwe titels elke maand.

Benieuwd hoe jouw ervaringen zullen zijn.

centurion81 schreef:
Jaarabonnementje op PS Now, zitten veel dingen bij die ik wel eens wil proberen, die 60 euro ga ik er over een jaar makkelijk uithalen

Ik heb de fout gemaakt teveel al gekocht te hebben maar heb iig plezier gehad aan Control (nu weg), Shadow Complex en MGS V: aanbevolen titels wat mij betreft zijn verder

-Batman Arkham City/Origins/Asylum
-Batman telltale series
-Beyond two souls, Heavy Rain
-Pillars of Eternity
-Greedfall
-The Last Of Us
-The Swapper

Die aanvoer van maandelijkse nieuwe titels vind ik helaas wel wat magertjes en niet op tijd bekend.

FlorisV schreef:
Ziet er cool uit! Ik heb Fallen Legion: Sins of an Empire op de PS4 een tijd terug gekocht en was aangetrokken door de Valkyrie Profile achtige combat maar ik kon er desondanks niet inkomen. Misschien nog eens uit de mottenballen trekken! Sommige combat systems hebben wat meer tijd nodig om de feel te krijgen.

Ik heb hem maar een half uurtje gespeeld en het heeft even zijn tijd nodig idd qua combat system. Het ziet er grafisch erg mooit uit vind ik en is erg sfeervol maar het duurde heel even voordat ik door had hoe het best de aanvallen te gebruiken - maar het is zeker eentje die ik op zijn tijd doorloop. De nuances van het combat system moet je toch even onder de knie krijgen zoals je zegt.

Edit: Overigens was ik het even aan het nakijken, maar Rise To Glory die ik dus heb bevat beide eerdere delen. Dus zowel Sins of an Empire als Flames of Rebellion. Wel erg leuk. Vandaar ook dat je kan kiezen uit twee startpersonages.

Toch maar de Humble Bundle gekocht nu ik weer even thuis zit met internet. (catsitten in Belgie - helaas heeft het nieuw appartement van mijn vander geen internet e.d dus - Switchen en lezen). Het is wel een bijzonder goede bundel overigens met wat games die ik al een hele tijd op mijn lijst had staan maar het er nooit van gekomen is om aan te schaffen, een sequel die eigenlijk niet op mijn lijst stond maar waar ik alle voorgaande delen veel plezier aan heb beleefd (Tropico 6 ja...) en wat erg interessante dingetjes...

En morgen natuurlijk Switch sales voordat ik terug mijn Kat inwissel tegen die van mijn vader...

Autonauts
Basement
Fae Tactics
Fantasy Blacksmith
Goat of Duty
Iron Danger
Lightmatter
Shadows Awakening
The Suicide of Rachel Foster
Sunless Sea
Sunless Skies
Tropico 6
The Uncertain Last Quiet Day

Mario + Rabbids Season Pass is in de aanbieding. Binnengehaald voor zo’n €8,00 door ook nog wat gouden punten in te wisselen.

Een paar absurde aanbiedingen binnen gehengeld voor de Switch:

Bloodroots voor € 1,59
Ni No Kuni voor € 9,99

Ik heb nu in ieder geval zat om de winter en een eventuele tweede lockdown te overbruggen.

Ni No Kuni: Wrath of the White Witch

En op Steam:
- Mysterium (digitale versie van een boardgame)

Allen uit de Switch E-shop sale:

Darkest Hunters (Switch)
Jenny Leclue - Detectivu (Switch)
Steamworld Dig (Switch)

Darkest Hunters is een Match 3 puzzel spel maar met wat meer RPG elementen dan gebruikelijk en was maar 1.39, Jenny Leclue een graphic adventure waar ik erg verrast door ben dat hij al in de aanbieding stond aangezien hij pas een week of 3-4 oud is en van 20 naar 2.99 gedaald is en Steamworld Dig is Steamworld Dig voor 2.50.

Ik kan toch geen koffie gaan drinken dus...

Gast
geplaatst: vandaag om 18:30 uur

geplaatst: vandaag om 18:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.