menu

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied?

zoeken in:
centurion81 schreef:
En ook de andere titels lijken me leuk om eens een spin te geven!

Dan ben ik benieuwd wat je van Castlevania Bloodlines vind. Het is vreemd genoeg een vaak over het hoofd gezien spel (Megadrive) maar wat mij betreft het pareltje uit de collectie.

Ik vind het overigens jammer dat Dracula X van de Snes mist - sowieso was die minder dan het PCEngine origineel maar het was toch mooi om hem erin te hebben. (gelukkig heeft de PSP daar dan wel weer een prima remake van. Imo).

Donderdag - eshopsaledag. Dus:

Bloodstained Curse of the Moon (Switch)
Bloodstained Curse of the Moon 2 (Switch)
Metropolis Lux Obscura (Switch)
Stay (Switch)

(achtereenvolgens 5€, 11€, 2,75€ en 1€).
De derde leek me wel een aardige match 3 game, wat meer mature, verteld in comicbookstijl en in zich afspelende in de criminele onderwereld incl. knokpartijen en prostitueetjes. De laatste een horror graphic adventure dat blijkbaar werkt met de interne klok. Dus was ik wel benieuwd ernaard. De eerste twee behoeven geen introductie, en was best blij om te zien dat ze in de uitverkoop waren na centurion81 zijn Castlevania post.

Sinds de aankondiging van deze game kijk ik er al maanden naar uit. Eén van mijn favoriete games ooit opnieuw spelen met vernieuwde graphics.
https://i.imgur.com/mAie98n.png

Shinobi schreef:
Sinds de aankondiging van deze game kijk ik er al maanden naar uit. Eén van mijn favoriete games ooit opnieuw spelen met vernieuwde graphics.
(afbeelding)

Gaaf! Ik ben benieuwd wat je ervan vindt Bij mij staat hij ook hoog op de lijst, maar wacht liever tot er zo'n 20 euro van de prijs afgaat.

Star Wars Pinball (Switch)

Super Mario 3D All Stars voor Switch. Ik ben opgewonden om deze klassiekers weer te spelen!

Ook Super Mario 3D All Stars binnen gehaald. Heb nog een kleine 20 euro aan tegoed over op de Eshop. Altijd weer leuk om te kijken waar dat aan besteed gaat worden.

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/a/ae/Mafia_Definitive_Edition.jpg

Na een aantal reviews te hebben bekeken en gelezen ben ik tot de conclusie gekomen dat er eindelijk eens een goede nuttige remake is gemaakt van 1 van mijn favoriete games ooit. Meeste remakes/remaster zijn easy money grabs maar deze is echt de moeite waard. Dus dit gister toch in een impuls gekocht wetende dat deze ws over een tijdje veel goedkoper is.

Meteen 6 chapters gespeeld gisteravond en ik ben weer hooked, ultiem mafia sfeertje in een prachtige remake. Komt deze nog apart op de site trouwens?

mrdig schreef:
(afbeelding)

Na een aantal reviews te hebben bekeken en gelezen ben ik tot de conclusie gekomen dat er eindelijk eens een goede nuttige remake is gemaakt van 1 van mijn favoriete games ooit. Meeste remakes/remaster zijn easy money grabs maar deze is echt de moeite waard. Dus dit gister toch in een impuls gekocht wetende dat deze ws over een tijdje veel goedkoper is.

Meteen 6 chapters gespeeld gisteravond en ik ben weer hooked, ultiem mafia sfeertje in een prachtige remake. Komt deze nog apart op de site trouwens?

Volgens mij mag elke remake los op de site komen.

Meestal voegt Squall Lionheart deze toe.

PS: Ik heb nooit een Mafia game gespeeld, maar ik wil deze remake ook wel spelen. Wel als deze wat goedkoper is.

Winkelwagentje (moderator)
Een spaarzame game aankoop - want ik heb de laatste weken niet veel gehaald. Voor de PS4.
https://i.ibb.co/ggQPWXP/Aegis-Rim.jpg

Mijn vorige headset is gevallen en het geluid is gehalveerd, dus meteen een nieuwe besteld. Een Logitech g432
https://media.s-bol.com/J66xE9yQygzy/550x793.jpg

Daarnaast heb ik deze SSD gehaald om wat grotere, veeleisende games op te installeren.
https://tweakers.net/ext/i/2002790148.jpeg

Eshop tegoed besteed aan:

A Short Hike (€6,99)
The friends of Ringo Ishikawa (€10,49)

Ben zeer benieuwd naar beide!

Laatst weer op de PSVR tour met een aantal horror en rollercoaster titels. De kwaliteit van de games valt tot zover nogal tegen, dus heb weer oudere goede VR titels zoals Rush Of Blood, Xing of RE7 gedownload voor een herspeelsessie. Verder heb ik gisteren Stanley Parable gedownload en verwacht ik eind deze week de nieuwe Crash Bandicoot te kunnen ophalen. Genoeg te doen iig .

Squall Lionheart (moderator)
Eraser2 schreef:
The friends of Ringo Ishikawa

Die en diens vervolg ook al een tijdje op het oog...

Squall Lionheart schreef:
(quote)

Die en diens vervolg ook al een tijdje op het oog...

Idem trouwens. En aangezien beiden in de sale staan. Elke week zo veel kanshebbers! Deze week echter.

Warhammer Chaosbane (Xbox One)
State of Mind (Switch)

De ene vond ik in de mediamarkt in een uitverkoophoekje voor 11,77 en wederom - Warhammerfan en dit soort Diablo-achtigen / Gauntlet-achtigen zijn altijd wel leuk. En State of Mind is naar het schijnt een behoorlijk degelijke cyberpunk interactive adventure / novel in de stijl van een Telltale game. De keuzes zouden niet heel erg veel moeten uitmaken, maar het verhaal zou degelijk zijn. Of zoals ik het begrijp uit diverse besprekingen - voor de 40 euro die ze er voor vragen is het de prijs niet waard qua prijs / duur maar in een sale voor de 8 euro die je er nu voor geeft....

Sinner schreef:
(quote)

Idem trouwens. En aangezien beiden in de sale staan. Elke week zo veel kanshebbers! Deze week echter.

Warhammer Chaosbane (Xbox One)
State of Mind (Switch)

De ene vond ik in de mediamarkt in een uitverkoophoekje voor 11,77 en wederom - Warhammerfan en dit soort Diablo-achtigen / Gauntlet-achtigen zijn altijd wel leuk. En State of Mind is naar het schijnt een behoorlijk degelijke cyberpunk interactive adventure / novel in de stijl van een Telltale game. De keuzes zouden niet heel erg veel moeten uitmaken, maar het verhaal zou degelijk zijn. Of zoals ik het begrijp uit diverse besprekingen - voor de 40 euro die ze er voor vragen is het de prijs niet waard qua prijs / duur maar in een sale voor de 8 euro die je er nu voor geeft....

Ga je toch Chaosbane proberen Sinner, benieuwd hoe die jou gaat bevallen. Als je ons gesprek een tijd terug nog kan herinneren. But enjoy je games.

Mithrandir schreef:
Ga je toch Chaosbane proberen Sinner, benieuwd hoe die jou gaat bevallen. Als je ons gesprek een tijd terug nog kan herinneren. But enjoy je games.

Oh ja hoor, zoals gezegd, Warhammer fan en maar 11 euro. Doe ik het wel voor. Heb maar een half uur gespeeld en weet niet of ik er nu mee ga doorgaan maar om zo nu en dan eens mee af te schakelen lijkt het wel ok. Voor de prijs en om in de collectie te hebben is de prijs het wel waard.

Mutant Mudds collection voor minder dan een euro binnen gehaald. Klein stukje gespeeld al en dit is echt mijn soort game.

Toch besloten om na The Witcher 2, The Witcher 3 op de PS4 te gamen. Was vandaag toch in de buurt van de Gamemania in Heerlen.

The Witcher 3 Wild Hunt GOTY

Koral (Switch)
Plague Road (Switch)
War Theatre (Switch)

Koral was 1.20 en deed me denken aan iets ala Flower of Abzu. Dus eerder lekker relaxend. Het ziet er ook schitterend uit trouwens. Plague Road en War Theatre waren beiden 1 euro. Beiden ook van dezelfde developer en ongeveer hetzelfde grafische stijltje. Alleen is de eerste natuurlijk een RPG en de tweede tot mijn verbazing een SRPG (ik had er nog nooit van gehoord). Voor die hele euro val je je natuurlijk geen buil dus...

Game of the Yorha edition op Steam:
https://www.gamesmeter.nl/game/14249

JustMike schreef:
Game of the Yorha edition op Steam:
(afbeelding)

NieR: Automata is een geweldige game, maar ik snap ook als iemand er niks mee heeft. Ben benieuwd wat jij van de game vindt.

solidKevin schreef:
(quote)

NieR: Automata is een geweldige game, maar ik snap ook als iemand er niks mee heeft. Ben benieuwd wat jij van de game vindt.

Ik ben inderdaad erg benieuwd, want het verhaal lijkt me interessant, maar de gameplay (wat ik ervan gezien heb) is volgens mij niet echt mijn ding. Ik ga er gewoon met een open mentaliteit in binnenkort

Bericht aan mezelf: we hebben in 2020 genoeg geld aan games gespendeerd, het mag nu wel eventjes ophouden.

https://www.gamesmeter.nl/images/cover/16000/16144.jpg?cb=1536840308

Hollow Knight is dan wel weer een goede laatste aankoop

Nog een laat verjaardagscadeautje...

YS Origin (Switch)

Meteen een leuke instap voor een serie die toch al een tijd op mijn lijstje staat.

Tja, het is weer eens zover:

- Kingdom Hearts: The Story So Far (PS4)
- Kingdom Hearts III (PS4)
- The Walking Dead The Telltale Definitive Series (XONE)

Eigenlijk wilde ik de Kingdom Hearts games op de Xbox doen, maar toen ik hoorde dat er geen fysieke release kwam van The Story So Far heb ik daar maar van af gezien. De collectie van The Walking Dead heb ik vooral voor het laatste seizoen. Die heb ik nog nooit gedaan. Daarnaast ook wel leuk om al die seizoenen op disc te hebben. Voor het geval dat...

De Eshop van de Wii U heeft nog een aantal zeer aantrekkelijke GBA titels ontdekte ik laatst. Vandaag maar even de volgende titels aangeschaft:

- Metroid Zero Mission
- Warioland 4
- Kirby Nightmare in Dreamland

en is de prijs doenbaar, Eraser2?

Gast
geplaatst: vandaag om 14:52 uur

geplaatst: vandaag om 14:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.