menu

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied?

zoeken in:
Allemaal bijzonder goed geprijsd - met Starlink op Nedgame (Scandinavisch doosje wel) maar 12 euro - de rest was 18 euro op moment van bestellen.

Divinity Original Sin 2 (Xbox One)
Mario + Rabbids Kingdom Battle (Switch)
Starlink Starter Pack (Switch)

Luigi’s Mansion 3 (van mijn vrouw gekregen deze week)

Ori and the Blind Forest net gehaald voor de Switch

Nu nog 12 euro over voor de Switch eshop. Eens zien of er nog wat leuks te halen valt.

Sony heeft mij overigens ook goed bij de ballen met die summer sales. De afgelopen periode de volgende games gehaald op de ps store:

Limbo
Inside
Little Nightmares
Disney Lion King & Aladdin
Power Rangers Battle of the Grid
Mad Max
Castlevania anniversary collection
Sega Megadrive Classics collection

Momenteel weer een leuke sale gaande aldaar maar moet misschien eerst maar eens wat gaan spelen.

centurion81 (moderator)
Eraser2 schreef:
Sony heeft mij overigens ook goed bij de ballen met die summer sales. De afgelopen periode de volgende games gehaald op de ps store:

Limbo
Inside
Little Nightmares
Disney Lion King & Aladdin
Power Rangers Battle of the Grid
Mad Max
Castlevania anniversary collection
Sega Megadrive Classics collection

Momenteel weer een leuke sale gaande aldaar maar moet misschien eerst maar eens wat gaan spelen.

Mooie zooi games, Eraser2! Ja zijn vandaag iets van 500 indies in de sale gegaan...Ik heb mijn zelfopgelegde budget voor deze maand er al door gejaagd dus ga me inhouden, hehe

Haha ja, titels als The Messenger, Shovel Knight, Forgotten Anne en Furi kriebelen toch wel om nu aan te schaffen. Maar kan me beter inhouden al heb ik van het lijstje dat ik gisteren gaf de helft al wel doorgespeeld. Wat dat betreft probeer ik al het gekochte wel zsm te spelen om geen enorme backlog te kweken.

Wasteland 3 (PC)

Koopje gedaan in de intertoys. Ging eigenlijk voor kattenzand uit huis, toch maar even de intertoys ingesprongen en uit een budgetbak gevist met verder niets boeiends:

Shaq-Fu (Switch)
Wargroove Deluxe Edition (Switch)

Beiden fysiek, de eerste was voor 5€, de tweede voor 10€ (en compleet inclusief poster en maps etc).

wargroove al een tijdje op zoek voor zo een prijs, maar dan wel op PS4. De switch versie in eshop ooit gekocht en met plezier uitgespeeld.

Sinner schreef:

Wargroove Deluxe Edition (Switch)

Beiden fysiek, de eerste was voor 5€, de tweede voor 10€ (en compleet inclusief poster en maps etc).

Altijd als ik een speelgoedwinkel in loop ben ik weer diep teleurgesteld in het enorm beperkte aanbod aan Switch games. Wat er ligt is dat vaak ook nog veel te duur.

Jij vindt gewoon even Wargroove voor een tientje in het doosje en al. Soms moet je geluk hebben schijnbaar haha.

Squall Lionheart (moderator)
Toch gezwicht:
https://www.gamesmeter.nl/game/17296

Eens kijken hoe 15 jaar (d)evolutie er uit ziet...

Eraser2 schreef:
Altijd als ik een speelgoedwinkel in loop ben ik weer diep teleurgesteld in het enorm beperkte aanbod aan Switch games. Wat er ligt is dat vaak ook nog veel te duur.

Jij vindt gewoon even Wargroove voor een tientje in het doosje en al. Soms moet je geluk hebben schijnbaar haha.

Ja idd. Vaak zijn het dezelfde handvol Mario games aan 50 tot 60 euro per stuk en 2 tot 3 shovelware games van 30 euro of zo. Dus ik was zelf ook helemaal verbaasd om deze twee eruit te vissen en helemaal aan deze prijs.

Speelgoedwinkels zijn idd geen al te goede plaats om videogames te kopen. In Belgie nog nooit ene goede koop gezien in Fun. Maxi Toys heeft heel zelden eens een actie, maar de keuze aan games is pover. Dan is Dreamland wel het beste, zeker qua keuze aan games, hoewel ik de indruk heb dat ze daar (en dat kan van winkel tot winkel verschillen) een veel konservatievere aanpak hebben wat betreft games in prijs verlagen.

Grovonion schreef:
Speelgoedwinkels zijn idd geen al te goede plaats om videogames te kopen.

Nou in Belgie kan ik me dat voorstellen (altijd duur geweest). In Nederland had je de Bart Smit (Failliet) en Intertoys (flink ingekrompen) en daar zijn geregeld koopjes te doen voor de Xbox en PS4. De Switch en 3DS niet. Maar vaak trof of tref je voor beide andere consoles vaak games tussen 5 tot 20 euro aan, van minder bekende tot heel bekende franchises.

Maar tbh moet je het over het algemeen toch van een lucky deal of actie bij een gamezaak hebben of 95% van de tijd online.

Ik heb mijn beste game koop ervaringen bij de speelgoedwinkel.

Sommige mensen zagen al dat ik weer Uncharted aan het gamen ben op de PS4, deze, niet aankopen maar kado's van mijn vriendin gisteren. Aangezien, ik blijkbaar zeer lief voor haar ben.

Uncharted 4

Uncharted The Lost Legacy

Ik heb toch nog even wat deals meegepikt.

PS4:
The messenger (€9,99)
Saints Row IV Re-elected (€4,99)

Switch:
Horizon Chase Turbo (€5,99)
Sundered eldritch edition (€4,99)

Ik zal mezelf nu plechtig beloven de komende maand niets meer te kopen.

De eerste Tier van de Humble Band Boost Bundle voor 0,84 euro.

Deadly 30 (Steam)
Doodle Derby (Steam)
Dub Dash (Steam)
Pixel Heroes Byte & Magic (Steam)
Meridian Squad 22 (Steam)
Safety First (Steam)

Deadly 30 en Meridian Squad 22 (RTS) had ik nog op mijn Steam wishlist staan dus voor nog geen euro...

Nieuwe Humble Bundle. De Humble 1C Publishing Bundle. Wederom Tier 1 voor 0,84 cent met daarin:

7.62 Hard Life (Steam)
Devil's Hunt (Steam)
Gift of Parthax (Steam)
Haimrik (Steam)
Shiny (Steam)

Het ging me vooral om Haimrik. Die stond op mijn lijstje.

In de Eshop sales.

Sinless (Switch)
Sengoku (Switch)

De eerste is een cyberpunk visual novel en was maar 0.99 cent (in de laatste sale nog 2,50) een week of drie terug, de tweede is het eerste deel in de Neo Geo Sengoku brawler / beat 'm up reeks (trilogy) voor 3,5. Ik had nog voor 7,50 aan coins dus dit was voor niets.

Meteen maar besteld na de aankondiging van vandaag:

Super Mario 3D All-Stars aangekondigd | Nieuws | Gamer.nl

die Game en watch voorbestelling bij nedgame is al afgelopen. Vraag me af hoe dat kan?

centurion81 (moderator)
Grovonion schreef:
die Game en watch voorbestelling bij nedgame is al afgelopen. Vraag me af hoe dat kan?

Misschien dachten ze dat het een niche ding zou worden en hebben ze maar een stuk of 10 besteld en blijkt het nu populair?

Grovonion schreef:

Zoals altijd zullen de meeste pre-orders wel naar het personeel, vrienden en familie zijn gegaan. Dat zijn geen nieuwe praktijken.

we zien wel, ik ga op release-dag een paar winkels aflopen, heb ik geluk dan heb ik geluk anders: FFFFFFUUUUUUUUU(nc)KKKKKKKKK nintendo

Grovonion schreef:
we zien wel, ik ga op release-dag een paar winkels aflopen, heb ik geluk dan heb ik geluk anders: FFFFFFUUUUUUUUU(nc)KKKKKKKKK nintendo

Ik geef je niet eens 1 procent kans. Maar ik hoop dat je toch the lucky one bent.

Kuttactieken van Nintendo ja.

hangt ervan af, als dit een winkel-release krijgt dan acht ik de kans behoorlijk, maar natuurlijk enkel als ze echt in de winkel verschijnen.

Op releasedag staan ze ws massaal op marktplaats en eBay voor het dubbele. Ook zo’n triest tafereel in deze tijd van iets teveel limited stuff.

Edit: ze staan nu al op eBay, triest altijd

mrdig schreef:
Edit: ze staan nu al op eBay, triest altijd

Chill. Dan ga ik nou al bieden met mijn neppprofiel om te kijken hoe lang ik ze hierna aan het lijntje kan houden

Ik zou eigenlijk echt eens moeten stoppen met het kopen van games. Heb er al veel te veel, maar ja hobby's hé.

Redout Lightspeed Edition (Xbox One)

Amnesia Collection voor nog geen drie euro in de PS store.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:26 uur

geplaatst: vandaag om 18:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.