menu

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied?

zoeken in:
geplaatst:
Voor 70 Euro in Heerlen gehaald bij een used products winkel, om te jailbreaken zodat ik ook mijn PS1 en PS2 games erop kan gamen naast de PS3 games.
Altijd fijn zo'n winkeltje, zeker deze in Heerlen, die alle defecte onderdelen vervangen.

PS3 Slim 160 GB

geplaatst:
Capcom Beat em Up Bundle (Switch)
Gunman Clive HD Collection (Switch)
Star Story The Horizon Escape (Switch)

...was toch wel een essentieeltje nu dat hij 50% is afgeprijsd is in de shop. Ook al heb ik Final Fight letterlijk al zowat op alles waar het op te spelen is. De rest van de games daar draait het natuurlijk ook een beetje om.

De tweede (Gunman Clive) was maar 2 euro. En omdat iedereen hem zo hoog in het vaandel draagt...nou ja...ik ging deze week toch geen koffie drinken en had nog 3.5 euro saldo over (inclusief punten)

...eh...Star Story Horizon Escape is een kruising tussen een gamebook en een turnbased RPG met hele cartoony graphics. Was ook maar 0.99 cent in de aanbieding. Kwestie van mijn bedrag er toch maar door te draaien.

geplaatst:
Daarnet via de PS4 Store Final Fantasy VIII Remaster gekocht, zat in de weekly deals voor 10 euries. Meteen op de playstation gezet en ga zodadelijk ermee beginnen, aangezien ik Gravity Rush even in de ijskast heb gezet. Zal die later nog wel een kans geven.
Voor nu was mijn mood er nog niet klaar voor, zat al meteen vast bij die kerktoren missie...

Final Fantasy VIII Remastered

Gewoon om een keer te proberen. Had wel zin om een MMO weer eens een kans te geven. Voor de Xbox One gekocht trouwens.

https://cdn-products.eneba.com/resized-products/eXm4fb8VUvVUVZzGDvBN5EpqQui2MWgHlX-qsFqYObk_390x400_1x-0.jpeg

Overal solden en aanbiedingen, aargh mijn geld is aan het slinken :

- Astral Chain - SWI
- Dragon Quest Builders - SWI
- Tokyo Mirage Sessions - SWI
- Tsum Tsum Festival - SWI
- Worms Collection - PS4
- Ori and the will of the wisp - Xone

Allen aan 50% korting (behalve Tsum Tsum) wat een prijs geeft per game dat ik nog nooit ben tegengekomen in een winkel (rond de 25€ per switch game).

Dat waren idd wel erg mooie prijzen idd.

https://media.s-bol.com/jRRY2PDkV4zP/550x777.jpg

Recent RDR1 gekocht, die heb ik nu bijna uitgespeeld. Vandaag ook maar de DLC gekocht. Binnenkort maar eens spelen, dan heb ik alles van de franchise gespeeld wat betreft singleplayer.

Was niet van plan iets te kopen maar...eh...

Doom 3 (Switch)
Rive Ultimate Edition (Switch)

Ondanks het feit dat het spel een beetje buiten de reeks valt draagt heeft het na al die jaren nog steeds een speciaal plekje in mijn hart met zijn meet survival horror georienteerde gameplay. En nu hij maar 5 euro was...Rive was overigens ook maar 1,50.

(alle Doom Games zijn trouwens 50% goedkoper)

Deze week gehaald:
- Rage 2 (super goedkoop op Steam momenteel)
- Hellbound

Lost Horizon (Switch)
Lost Horizon 2 (Switch)
Akane (Switch)

Ik ben wel weer aardig aan het hoarden sinds ik mijn Switch heb merk ik....maar die sales zijn dan ook zo aanlokkelijk. 5.99 voor de Lost Horizons per stuk en 0.99 voor Akane.

Thunderforce IV (Switch)
Infinite Minigolf (Switch)

De tweede mag ik ook gerust een hidden gem noemen, had ik al bij een vriend gespeeld en het is ongeveer net zo leuk, als niet leuker, dan bvb Everybody's Golf. Zeker omdat je ook je eigen courses kan designen en er hopen online staan. Buiten de solo tournaments. De 5 euro (sale) meer dan waard.

Aangezien RE2 Remake me zo goed was bevallen heb ik onderstaande games aangeschaft.

Resident Evil Origins Collection (Xbox One)
Resident Evil 4 (Xbox One)
Resident Evil 5 (Xbox One)
Resident Evil Revelations HD (Xbox One)

Zijn nieuw (fysiek) voor 63 euro totaal. Zo goedkoop had ik ze, zelfs tweedehands, nog niet gezien. Kon ze dus niet laten liggen. Ook nog voor 2 euro nieuw:

Agents of Mayhem (Xbox One)

solidKevin schreef:
Agents of Mayhem (Xbox One)

Sowieso prima games, maar net deze Agents of Mayhem vind ik best een underrated gamepje. Het is niet superspeciaal - maar best een leuke semi open-world shooter waar die diverse team leden en hun krachten het spel zo plezierig maken. Al helemaal voor 2 euro. Moet het vroeg of laat weer een keertje verder spelen.

- Dark Souls: Remastered (PC)
- Crusader Kings III (Deluxe edition pre-order)

De Dark Souls: Remastered is aangeschaft om de volledige serie nogmaals door te spelen. Gezien ik Dark souls 2 en 3 al had op de PC, en aangezien ik mezelf de laatste tijd meer classificier als een PC-gamer dan een console-gamer, heb ik de Remastered edition ook maar aangeschaft op de PC.

Nou ja - gratis op de Epic Store:

Troy A Total War Saga (PC)
Remnant From the Ashes (PC)
The Alto Collection (PC)

Een bijzonder gulle gift deze keer imo! Ook al kan ik Troy wellicht niet spelen (ga ik dus ook echt nog niet proberen met 35 graden binnen) toch leuk voor hem alvast in bezit te hebben!

Sinner schreef:
Nou ja - gratis op de Epic Store:

Troy A Total War Saga (PC)
Remnant From the Ashes (PC)
The Alto Collection (PC)

Een bijzonder gulle gift deze keer imo! Ook al kan ik Troy wellicht niet spelen (ga ik dus ook echt nog niet proberen met 35 graden binnen) toch leuk voor hem alvast in bezit te hebben!

Hier ben ikzelf ook zeer tevreden mee. Deze wekelijkse Epic Store deal was weer om van te smullen. Echter brengt me dit wel op een ander bijzonder gegeven wat me opvalt. Het lijkt me namelijk zo te zijn dat Epic Store meer en meer een soort monopolie naar zich toe wil trekken ten opzichte van Steam. Troy, een spel dat standaard €50 kost, is plots gratis te krijgen bij deze verdeler, en dat op de dag van release. Daarnaast zal Troy op Steam pas binnen een klein jaartje beschikbaar zijn, en dat terwijl de game toch volledig af is. Dit is bij mij een raar gegeven.

Hetzelfde verhaaltje is te vinden bij Mortal Shell, die op 18 augustus uitkomt voor PS4, Xbox one en PC, al is deze laatste ook met een tikkeltje zout te nemen. Op PC wordt hij namelijk ook enkel beschikbaar gesteld op Epic Store, terwijl we voor de Steam versie moeten wachten tot eind 2021. In mijn ogen zijn dit rare fenomenen, waarbij er ongetwijfeld sterke financiële incentieve zijn voor de uitgevers om deze 'monopolie' te geven aan Epic Store. Of dit echter een voordeel zal blijven voor de consument is nog maar de vraag. Ik klaag uiteraard niet dat ik de nieuwe Total War gratis heb kunnen bemachtigen via de Epic Store winkel, maar ik erger me wel dat ik nu consequent moet rondlopen met 2 platforms die mijn PC games verzamelen. Steam, wat ik eigenlijk standaard gebruik, telt nu zo'n 250 games. Als ik hier dan ook nog eens de Epic Store moet gaan bij tellen, plus hier en daar een uitzondering (danku Uplay en Origins...), dan wordt het voor de consument uiteindelijk een beetje 'omslachtig' om een overzicht te behouden van zijn games.

Dat is in ieder geval toch mijn visie hierover en deze moest ik dan ook even ergens kwijt

patenpac schreef:
... Als ik hier dan ook nog eens de Epic Store moet gaan bij tellen, plus hier en daar een uitzondering (danku Uplay en Origins...), dan wordt het voor de consument uiteindelijk een beetje 'omslachtig' om een overzicht te behouden van zijn games.

...

De makers van GOG.com hebben hier een oplossing voor. Schijnbaar kun je hun launcher, Gog Galaxy 2.0, gebruiken om alles samen te zetten in één enkele launcher, inclusief vrienden etc. Heb er zelf geen ervaring mee, maar dat hebben ze in samenwerking met Steam, Epic, etc. gedaan om dat probleem te overbruggen.

The_CrY schreef:
(quote)

De makers van GOG.com hebben hier een oplossing voor. Schijnbaar kun je hun launcher, Gog Galaxy 2.0, gebruiken om alles samen te zetten in één enkele launcher, inclusief vrienden etc. Heb er zelf geen ervaring mee, maar dat hebben ze in samenwerking met Steam, Epic, etc. gedaan om dat probleem te overbruggen.

Hmmm, dat kan inderdaad wel een interessant gegeven zijn. Deze moet ik zeker eens uittesten Alleen is het nu nog hopen dat het ook echt degelijk werkt en niet uiteindelijk een zoveelste extra launcher wordt

Hand of Fate 2 (Switch)

Eerste was leuk, 2de is een stuk leuker, gisteren gespeeld toen een vriend met zijn Switch ff op bezoek was s'avonds. Voor de 8 Euro in de sale toch wel de moeite. Banner of the Maid maar verschoven naar volgende week, samen met wat andere zaakjes.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:07 uur

geplaatst: vandaag om 22:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.