menu

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied?

zoeken in:
avatar van Sinner
Erh ok...nog eentje dan...

Omen Exitio (Switch)

Een klassiek gamebook choose-your own adventure spel. Vooral tekst en wat illustraties. Ideaal voor een handheld. Weer maar 2 euro.

En ik twijfel over:

Valthirian Arc : Hero School Story

Die is ook 5 euro.

Het ziet eruit alsof ik bizar veel koop uit de switch store maar ik heb hoop en al maar 20 euro op de shop gezet. De kortingen zijn zo hoog dat Steam het vaak moet afleggen. En een deel dat ik daar heb gekocht of wil kopen staat op de switch dus ook voor maar een euro of 2 op de shop (oa dus Phantom Doctrine, Omen Exitio, Hard West - maar ook nog potentiele kanshebbers).

Ik blijf toch wel heel enthousiast over het ding.


avatar van Sinner
Okay de laatste 5 euro bij mij (nou heb nog 1.5 over) is opgegaan aan:

Strikey Sisters (Switch)

Een superleuke breakout clone die zo uit het Snes tijdperk kon zijn weggelopen en qua graphics wat wegheeft van Shantea.

mister-fool
Nog wat laatste steamsale aankopen:

Euro Truck Simulator (2008)
Summoner (2000)
Super Hexagon (2012)
Dicey Dungeons.
Gunmetal


avatar van Banjo
Grovonion Is dit ook weer zo'n uitgave waar je alleen in het midden van het beeld een strook (verticaal) van het spel ziet, en aan de 2 buitenkanten een soort poster ziet? ik vind dat altijd zo vreemd...
Dat zie je veel bij Japanse shoot them up's

avatar van Banjo
Confusie was je onder invloed van een verdovend middel toen je dit hebt aangeschaft ik ben nu wel benieuwd..

YouTube

We houden hem er in Toon het is echt een goed nummer ik zal me dieper in meneer Zappa verdiepen
hij is echt wel uniek te noemen.

avatar van Grovonion
Banjo schreef:
Grovonion Is dit ook weer zo'n uitgave waar je alleen in het midden van het beeld een strook (verticaal) van het spel ziet, en aan de 2 buitenkanten een soort poster ziet? ik vind dat altijd zo vreemd...
Dat zie je veel bij Japanse shoot them up's
dat moet ik nog uitproberen, maar vaak kun je een switch shoot'm'up in hoogkant spelen, daar hoop ik iig op.

avatar van Confusie
Banjo schreef:
Confusie was je onder invloed van een verdovend middel toen je dit hebt aangeschaft ik ben nu wel benieuwd..

YouTube

We houden hem er in Toon het is echt een goed nummer ik zal me dieper in meneer Zappa verdiepen
hij is echt wel uniek te noemen.

Nee hoor hij is nou een tientje in de store en had hem al langer op het oog vanwege de Commandos gameplay waar ik goede herinneringen aan heb.


avatar van Confusie
https://www.gooplaystation4.nl/images/thumbnails/600/600/detailed/24/Knack-2-Ps4-Game-Kopen.jpg
Ook digitaal in de aanbieding voor een tientje. Nog bezig met de eerste maar voor die prijs kan je hem maar zo vast in huis hebben als Knack fan zijnde.

avatar van The_CrY
Afgelopen week heb ook ik de Steam sales geplunderd:

- Warhammer: End Times - Vermintide
- Warhammer: Vermintide 2
- Intrude
- We Happy Few
- Overload Community Level Pack
- Overload Anniversary Level Pack
- Divinity: Original Sin 2 - Definitive Edition

avatar van Sinner
Eh...voor 0.99€ het stuk in de eshop (ging nog net aangezien ik iets van 1,5 had maar ook nog 2 aan coins) de volgende 3 uit de sale afdeling gehaald. Ze stonden sowieso op mijn Steam list dus:

Bad Dream Coma (Switch)
Bad Dream Fever (Switch)
Goetia (Switch)

avatar van Grovonion
Banjo schreef:
Grovonion Is dit ook weer zo'n uitgave waar je alleen in het midden van het beeld een strook (verticaal) van het spel ziet, en aan de 2 buitenkanten een soort poster ziet? ik vind dat altijd zo vreemd...
Dat zie je veel bij Japanse shoot them up's
Wolflame gespeeld en in normale modus heb je inderdaad balkjes links en rechts, maar je kunt het in tate-mode spelen, en dan is het beeld volledig gevuld. Dat laatste werkt enkel in handheld-modus.

avatar van Shinobi
De laatste paar aankopen uit de Summer Sale:
https://i.imgur.com/kkWZoVe.jpg
Een collega wil deze game co-op spelen en heeft de helft betaald.

https://i.imgur.com/2YdsRAO.jpg
Voor die prijs kon ik 'm niet laten liggen.

avatar van Grovonion
Volgende PS4 goodies voor 60€ in totaal opgesnord:

Death Stranding
Vampyr
Shadow of Mordor
Hidden Agenda
Man of Medan
Raid
Payday 2
Batman Return to Arkham
Star Wars Jedi: Fallen Order
Star Wars Battlefront II
Syberia
Terminator Resistance
Metal Gear Survive
Watch Dogs

avatar van JustMike
Dat is een aardig goede deal Grovonion !

avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
Grovonion schreef:
Volgende PS4 goodies voor 60€ in totaal opgesnord

Wanneer was je van plan dit allemaal te gaan gamen. Heb je de komende 6 maanden verlof opgenomen?

Wel een geweldige deal voor € 60!!

avatar van Grovonion
Winkelwagentje schreef:
Wanneer was je van plan dit allemaal te gaan gamen. Heb je de komende 6 maanden verlof opgenomen?
Ik ben gamer, maar ook horder, dus als het een niet lukt dan tenminste het ander

Heb jij al al je PS Vita games uitgespeeld?

avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
Grovonion schreef:
Heb jij al al je PS Vita games uitgespeeld?

Touché. Maar er komen (bijna) geen Vita games meer bij. Dus ik ben toch al aan het inlopen.

avatar van Grovonion
Ik ga alle games die ik heb in mijn leven nooit meer kunnen uitspelen. Behalve als me er iemand royaal zou voor betalen en ik elke dag 8 uur eraan kan besteden. Dan ben ik ook bereid over-uren te doen

avatar van Finidi
De uitslag van de Steam Sale:

Outer Wilds
Spyro Reignited Trilogy
Hitman 2 Gold Edition
The Turing Test
Heat Signature
Supraland - Crash (DLC)

Voor co-op de komende tijd:
SpellForce 3
Aragami (+ Nightfall DLC)
Trine 3
Trine 4

Zou wel weer een poosje vooruit moeten kunnen
Alhoewel, Outer Wilds en Supraland Crash, deel 1 van de Spyro trilogie alweer uitgespeeld, want vakantie.


En even terugblik op de vorige Steam sale, toen had ik dit gekocht (met erachter of ik het al gespeeld heb):
Disco Elysium (aan begonnen, maar na 3 uurtjes gekapt... nieuwe poging nodig)
Eliza (niet gespeeld)
Endless Legend: Symbiosis (100% gespeeld)
Heaven's Vault (aan begonnen, maar na 90 minuten gekapt... nieuwe poging nodig)
Katana ZERO (Bijna 100% uitgespeeld, alleen de gold scores niet)
Telltale Batman Shadows Edition (season 1+2) (100% uitgespeeld)
The Banner Saga (deel 1) (niet gespeeld)
The Gardens Between (100% gespeeld)
The Norwood Suite (100% gespeeld)
Unity of Command II (niet gespeeld)
Void Bastards (inclusief DLC) (uitgespeeld, maar 62% van de achievements, nieuwe volledige playthroughs nodig)
Wilmot's Warehouse (uitgespeeld, maar 53% van de achievements, rest is RNG en daar ben ik niet zo'n fan van. Komt ooit nog wel)

Dus da's een aardig percentage al gespeeld, lijkt me.


avatar van Sinner
Grovonion schreef:
Ik ga alle games die ik heb in mijn leven nooit meer kunnen uitspelen. Behalve als me er iemand royaal zou voor betalen en ik elke dag 8 uur eraan kan besteden. Dan ben ik ook bereid over-uren te doen


Goh! Heb jij geluk. Ik heb een vriend die bezig is aan een website voor games. Die zal vast iemand nodig hebben voor het spelen en accuraat reviewen van games als het eenmaal zover is en online staat. Zal ik alvast een goed woordje voor je doen?

avatar van Grovonion
Sinner schreef:
(quote)


Goh! Heb jij geluk. Ik heb een vriend die bezig is aan een website voor games. Die zal vast iemand nodig hebben voor het spelen en accuraat reviewen van games als het eenmaal zover is en online staat. Zal ik alvast een goed woordje voor je doen?
O, ja, goed, hoor. En als je er al bij bent, vraag ook aub een eeuwig leven aan voor me, want zo lang gaat dat duren

avatar van Sinner
Grovonion schreef:
O, ja, goed, hoor. En als je er al bij bent, vraag ook aub een eeuwig leven aan voor me, want zo lang gaat dat duren


Have a little faith! Ik sta momenteel op het punt twee grote doorbraken te doen. Eentje op het gebied van tijdreizen zodat we die site alsnog in 2000 online kunnen zetten toen het nog nut had en eentje om ons leven te verlengen met enkele tientallen jaren.

Hoewel het natuurlijk ook aan mijn dosis medicatie kan liggen

avatar van Sinner
Fonzzz002 schreef:
Deze verwacht ik binnenkort in de post:
(afbeelding)


Ik ben erg benieuwd naar je review. Samen met Cyberpunk en de nieuwe Assassin's Creed is dit wellicht het enige 'grote' A+ spel waar ik dit jaar nog benieuwd naar ben.

De rest zijn verder trouwens Indie games e.d dus het is niet alsof ik nergens meer naar uitkijk.

avatar van Sinner
Valthirian Arc (Switch)
Castlevania Collection (Switch)
Contra Collection (Switch)

avatar van Grovonion
Weer een leuke marketplace deal:

PSVita
8GB kaart
Fifa 13
Fifa Football
Ridge Racer
Little Deviants
Virtua Tennis 4
Lego Batman 2

En dat voor ... 50€


avatar van Sinner
Uit een budget rekje gehaald bij de intertoys na de boodschappen (stond verder niet veel) en voor maar 10 euro, dus 0,19€ goedkoper dan de digi versie die nu in de eshop in sale staat. En ik me al een hele week over bedenk.

My Time at Portia (Switch)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:25 uur

geplaatst: vandaag om 15:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.