menu

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied?

zoeken in:
geplaatst:
https://i.imgur.com/NhCLUcJ.jpg

Ik heb begrepen dat Bend inmiddels de nodige verbeteringen heeft doorgevoerd. En daarbij nog eens in de aanbieding in de PS Store, dus uiteindelijk maar overstag gegaan.

geplaatst:
https://afosto-cdn-01.afosto.com/1vrxg/product/400/3999832111-5026555248082-1.jpg

Marktplaats aankoopje. Had na deel 2 wel heel veel zin om de eerste weer te spelen. Destijds minder aandacht in gestopt en denk ik nog niet tot de helft gekomen.

geplaatst:
De nieuwe Humble Bundle Monthly unlocked. Dit zijn mijn picks:

Felix the Reaper
Grid Ultimate Edition
Hellblade Senua's Sacrifice
Men of War 2 Warchest
Overload
Remnants of Naezith
Stygian Reign of the Old Ones
Supraland
The King's Bird
The Stillness of the Wind

Expeditions: Vikings (los gekocht)

Voor mij waren de prijsgames uit de bundel trouwens Stygian Reign of the Old Ones, Overload and Felix the Reaper. Hellblade had ik al, Grid heb ik de originelen maar goed...kan geen kwaad. En de rest ken ik amper of nauwelijks (enkel van naam). Staan op installeren dus van het weekend maar eens op het gemak uitproberen. Trouwens ook Expeditions Vikings (2 of 3 euro voor betaald in de Humble store sale van de week of zo) is een grote stap naar voren tegenover vorig deel in de serie - zeker eentje die de moeite is om eens in de sale te proberen als je van TBS combat houd en RPG's waarin je gesprekken e.d ook de nodige keuzes hebben.

geplaatst:
Oh eh...ik heb ondertussen in afwachting van mijn switch nog twee andere games gekocht:

Fire Emblem Three Houses
The Ninja Saviors: Return of the Warriors

De ene heb ik gewoon besteld. De tweede (Ninja Saviors) voor 15 euro uit de rek getrokken in de Mediamarkt. Nou heb ik dus drie games - laat die Switch maar komen.

Ik heb wel nog een kleine wishlist maar voornamelijk digitaal: een Wargroove, de diverse collecties (Capcom Beat 'm Up Collection, Castlevania collection), Mario vs Rabbids en als ik hem toevallig erg gunstig tegenkom de SNK Collection (of classic collection of hoe hij ook heet). Maar de voornaamste twee games voor mij - FIre Emblem en Fire Emblem Warriors heb ik in ieder geval - en Ninja Saviors (of warriors denk ik dat hij vroeger op de C64 en Snes e.d werd genoemd? Of dus althans het vorige deel) is een bijzonder leuke vondst aangezien ik deze games vroeger bijzonder graag gespeeld heb en niet verwacht teleurgesteld te worden.

geplaatst:
Deze week heb ik Yakuza 0 uitgespeeld en zag deze limited edition nog staan op Amazon voor een mooie prijs.
https://www.nedgame.nl/afbeeldingen/playstation-4/cover/yakuza-remastered-collection-limited-day-one-edition-playstation-4_3815220972.jpg?1566807962

Daarnaast heb ik op day 1 (met 50% korting op steam) het vervolg op Poly Bridge gehaald. So far, so good!
https://steamcdn-a.akamaihd.net/steam/apps/1062160/capsule_616x353.jpg?t=1589472914

geplaatst:
JustMike schreef:
Deze week heb ik Yakuza 0 uitgespeeld en zag deze limited edition nog staan op Amazon voor een mooie prijs

Oeps. Dat is wel een mooie collectie. Nu heb ik die games wel op de PS3 (buiten 5) en er veel te weinig tijd ingestoken maar wel een hebbeding. Ik denk trouwens dat deel V bij ons nooit fysiek is uitgekomen.

Een reeks die ik ooit vanaf 0 wil beginnen (en dan via de remasters omhoog wil spelen). Maar dan zitten we wellicht een jaar of 20 verder denk ik aan mijn tempo.

geplaatst:
Sinner schreef:
(quote)

Oeps. Dat is wel een mooie collectie. Nu heb ik die games wel op de PS3 (buiten 5) en er veel te weinig tijd ingestoken maar wel een hebbeding. Ik denk trouwens dat deel V bij ons nooit fysiek is uitgekomen.

Dat zou verklaren waarom er een leeg hoesje van Yakuza 5 voor de PS3 bij zit. De Limited Edition is nog te vinden op Amazon, maar op veel andere plekken is die versie er al niet meer.

Een reeks die ik ooit vanaf 0 wil beginnen (en dan via de remasters omhoog wil spelen). Maar dan zitten we wellicht een jaar of 20 verder denk ik aan mijn tempo.

Heel herkenbaar voor mij Heb uiteindelijk zo'n 10 maanden gedaan over Yakuza 0, ook al is het echt een geweldig spel. Ik had gewoon wat pauzes tussendoor nodig, dus het zal vast nog wel een jaar duren voordat ik aan deel 3 toe ben haha.

geplaatst:
JustMike schreef:
Heel herkenbaar voor mij Heb uiteindelijk zo'n 10 maanden gedaan over Yakuza 0, ook al is het echt een geweldig spel. Ik had gewoon wat pauzes tussendoor nodig, dus het zal vast nog wel een jaar duren voordat ik aan deel 3 toe ben haha.

Ja dat bedoel ik dus inderdaad. Ik ben sowieso een vrij trage gamer dus over een deeltje doe ik al vrij lang - maar dan heb ik het ook wel echt weer gehad - wil ik dan de 6 andere delen spelen heb ik over het algemeen dus ook wel enkele maanden nodig voor een grote open world game met veel side-activities in dezelfde setting te gaan spelen. First-world problem. Maar het is er wel eentje.

geplaatst:
JustMike schreef:
Dat zou verklaren waarom er een leeg hoesje van Yakuza 5 voor de PS3 bij zit. De Limited Edition is nog te vinden op Amazon, maar op veel andere plekken is die versie er al niet meer.
't is niet echt een limited edition, gewoon day-one edition of zo, en recent zelfs in prijs verlaagd. Ik heb laatst nog een copie op de schnikkel getild in de gamemania. Maar denk idd wel dat deze day-one edition langzaam door een gewone "standaard" hoes wordt vervangen.

geplaatst:
Grovonion schreef:
(quote)
't is niet echt een limited edition, gewoon day-one edition of zo, en recent zelfs in prijs verlaagd. Ik heb laatst nog een copie op de schnikkel getild in de gamemania. Maar denk idd wel dat deze day-one edition langzaam door een gewone "standaard" hoes wordt vervangen.

Ja klopt. Het is een day-one edition, maar volgens mij zijn de meeste day-one edities limited

geplaatst:
Meh vooruit dan. Op mijn dagelijks wandeling (...en koffiestop) vandaag maar even langs de Gamemania gepasseerd - had aanvankelijk niet erg veel interesse om binnen te gaan (ivm met toch al behoorlijk wat aankopen en wellicht als ik de Switch heb nog wel wat uit de E-Shop) maar het bordje '3 PS3 of Xbox 360 games voor 10-' lonkte dan toch wel weer. Het meeste had ikzelf (en de meesten wellicht) op een van beide consoles maar ik ben toch voor de 3 volgende aankopen gegaan:

Dynasty Warriors 7 (PS3)
Rogue Warrior (PS3)
Sports Champions 2 (PS3)

De eerste is eigenlijk de hoofdaanwinst aangezien die meestal toch nog wel tussen de 10 en 20 euro kosten (hier 19.98) en ik eigenlijk altijd een van de latere delen heb willen proberen (Hyrule Warriors bvb beviel geweldig, Fire Emblem Warriors zal dat wellicht ook doen - eens kijken of een 'normale' DW dat ook doet). Sports Champions 2 is een leuke aanwinst die ik nog niet had, de eerste vond ik heel erg leuk en kan ik de move ook weer eens een keertje afstoffen, en Rogue Warrior heb ik eigenlijk (ja - lachen! - puur voor de voice acting van Mickey Rourke genomen Iedere 'reviewsite' boort de game de grond in, maar toch zijn er ook hier weer mensen die zich blijkbaar best mee vermaakt hebben). Ik heb van die laatste dus bitter weinig verwachtingen dus het kan eigenlijk alleen maar meevallen.

geplaatst:
Erh ok....tijdens het wandelen weer even de GM binnengesprongen (wel voor iemand anders) - maar bij het naar de kassa gaan viel mijn oog op Samurai Shodown voor de Xbox One voor 20 euro. Aangezien ik nog 7.50 credit heb (in dat nieuwe systeem) was de keuze dan ook vrij snel gemaakt. Dus voor 12.50:

Samurai Shodown (Xbox One).

En ja...het is Total War week in de Humble Store. Als subscriber heb ik 20% extra korting, had ik nog een euro en een beetje op mijn tegoed staan dus heb ik wat DLC voor Total War Warhammer in huis gehaald die ik niet had - rest alleen de Beasts of Chaos nog - maar dat komt een andere keer wel. Vooralsnog:

Norsca DLC
Realm of the Woodelves DLC
Warriors of Chaos DLC

Ik eh...het zal hier ook bij blijven voorlopig. Hoop ik. Maar het waren best wel allemaal dealtjes. (ook de Warhammer DLC - heb 13 euro betaald voor DLC die in totaal iets van een 30-35 euro kost (dus 3 volledig nieuwe rassen met extra units e.d). Dat heb ik dan wel weer over aangezien bij Warhammer dit toch echt weel een gigantisch verschil maakt.

geplaatst:
White Knight Chronicles (ps3)

Gekregen van een vriend.

geplaatst:
https://cdn02.nintendo-europe.com/media/images/10_share_images/games_15/nintendo_switch_download_software_1/H2x1_NSwitchDS_DukeNukem3d20thAnniversaryWorldTour_image1600w.jpg

Ik had het me zo voorgenomen, even geen nieuwe games meer. Heb er nog tig liggen die nauwelijks gespeeld zijn. Maar toen las ik vanmorgen dat Duke Nukem 3D World Tour op de Switch uit komt op 23 juni en dat je de game voor de helft van het geld krijgt bij een pre-order. Die ik dus vandaag heb betaald. 5 Euro, geen geld. Ik was zo gek op die game destijds als jonge puber.

Duke Nukem 3D: 20th Anniversary World Tour for Nintendo Switch - Nintendo Game Details

geplaatst:
Eye of the Beholder Trilogy is momenteel gratis op GOG.

geplaatst:
https://www.nintendo.com/content/dam/noa/en_US/images/switch/system/system-hero-07.jpg

Een Switch!

Een week vroeger dan verwacht! Eindelijk heb ik er dan eentje!

centurion81 (moderator)
geplaatst:
Sinner schreef:
(afbeelding)

Een Switch!

Supervet!! Geniet ervan! Nu eerst FE Heroes of eerst Three Houses?

geplaatst:
centurion81 schreef:
Supervet!! Geniet ervan! Nu eerst FE Heroes of eerst Three Houses?

Denkelijk Three Houses als main. Maar sowieso alles eens proberen en eh...ff door de shop sale bladeren

geplaatst:
Sinner schreef:
(afbeelding)

Een Switch!

Van harte. Ik was destijds zo blij als een kind met het uitpakken van de Switch.

geplaatst:
Ajax&Litmanen1 schreef:
Van harte. Ik was destijds zo blij als een kind met het uitpakken van de Switch.

Thx. Dat had ik ook echt wel.

Ik heb in de Eshop ook maar meteen Toki uit de sale gehaald voor 3 euro. Een bijzonder aardige remake van een oude arcade / megadrive game. Ik vrees dat dit ook niet het laatste zal zijn aan de toch echt wel gunstige prijzen die er zijn. Doom64 lonkt ook wel. Aangezien het de enige is die ik nog niet heb gespeeld en maar 5 euro is.

geplaatst:
Sinner schreef:
(quote)

Thx. Dat had ik ook echt wel.

Ik heb in de Eshop ook maar meteen Toki uit de sale gehaald voor 3 euro. Een bijzonder aardige remake van een oude arcade / megadrive game. Ik vrees dat dit ook niet het laatste zal zijn aan de toch echt wel gunstige prijzen die er zijn. Doom64 lonkt ook wel. Aangezien het de enige is die ik nog niet heb gespeeld en maar 5 euro is.

Pst, Duke Nukem 3D deze week nog voor 5....

Release dinsdag.

geplaatst:
Nou voor dat 10tje tegoed die ik op de eshop heb gezet volgende drie games op de Switch gekocht:

Doom64
Toki
Urban Trial Playground

Toch wel aardige kortingen voor wat meer arcade achtige ervaringen tussen Fire Emblem in.

geplaatst:
Ulysses schreef:
Let's get on the hype train!
of was het shitstorm-train?

geplaatst:
Hype is mij ook ontgaan.

geplaatst:
Grovonion schreef:
(quote)
of was het shitstorm-train?

Dan zal deze afbeelding je wel van gedachten doen veranderen . Er scheen indd een soort leak van het script te zijn waar een deel van de fans heel boos over was, en boze fanboys liepen direct sites plat te bombarderen met lage cijfers zonder het uberhaupt gespeeld te hebben.. Het komt allemaal meer over als overdreven vooroordelen, klagen om het klagen, dan dat er daadwerkelijk dingen flink mis met de game zou zijn. Ik heb er nu 10 uur inzitten en het is een verschrikkelijk goede game die mooi verdergaat waar de eerste stopte. Zeker rond de 4,5/5* en ben erg blij dat de ontvangst zo positief is, ipv dat ze zich wat aantrokken van de haters. Misschien dat de game in zijn latere uren een lelijke draai maakt en ik ook aanzienlijk negatiever ga worden, maar aan de hand van de eerste 10 uur is het mij een raadsel waarom mensen hier moeilijk over doen terwijl ze wel vrede met het eerste deel hebben. Het zijn hele soortgelijke ervaringen.

geplaatst:
Ajax&Litmanen1 schreef:
Pst, Duke Nukem 3D deze week nog voor 5....

Release dinsdag.

Een klein beetje lullig trouwens - de game is nog tot 6-7-2020 voor 5 euro te verkrijgen. Net doen alsof het een speciale launch prijs betreft en dan gewoon diezelfde -50% dan nog maar twee-drie weken erop aanhouden. Niet dat ik dat nou zo'n ramp vind kan ik me nog altijd even bedenken mocht ik hem maar weer eens opnieuw willen hebben maar toch.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:18 uur

geplaatst: vandaag om 18:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.