menu

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied?

zoeken in:
geplaatst:
nice score! Gaat blijkbaar via amazon account dat ik al had.

geplaatst:
Grovonion schreef:
nice score! Gaat blijkbaar via amazon account dat ik al had.

Klopt. Daar gaat het inderdaad mee.

geplaatst:
Vandaag gebracht door mijn jongste broer, die met zijn vrouw en mijn neefje bij de media markt zijn geweest. Heb er bijna een week op moeten wachten, maar nu is 1 van mijn favoriete Final Fantasy games binnen en ben ik benieuwd of het weer zo'n achtbaan rit wordt als in 1998, toen ik de game voor het eerst op de Playstation 1 speelde.

https://gamemania-sec.azureedge.net/-/media/Sites/GameMania/Products/Games/F/FINAL-FANTASY/Final-Fantasy-VII-Remake/Final-Fantasy-VII-Standaard-PS4-Final.jpg?v=F01TWCxPNkmtw9YkTFEKmg&Type=Large

geplaatst:
Om tijdens de corona tijden het 'geklaag' van mijn vriendin wat makkelijker te verwerken

https://i0.wp.com/astronautech.com/wp-content/uploads/2019/11/IMG_3782-Custom.jpg

geplaatst:
Nog snel 2 games gekocht in de sale dit weekend op Steam. Had hier nog 2 euro krediet van het verkopen van trading cards dus maar een kleine 4 euro gekost.

Steel Empire (steam)
Koihime Enbu (steam)

De tweede blijkt een arcade fighter te zijn die nooit is geport enkel recentelijk naar de pc. En Steel Empire is een Megadrive steampunk shooter port die ik altijd al heb willen hebben.

PS: Die Koihime Enbu is overigens weer een Anime fighter - ditmaal met enkel vrouwelijke figuurtjes, weer assist karakters, en blijkbaar heeft het ook een sequel die ook op Steam staat.

geplaatst:
Ik maak er de laatste tijd een beetje een sport van om goed gereviewde eshop games op de Switch zo goedkoop mogelijk binnen te halen.
Zo heb ik de volgende reeds aangeschaft deze en vorige week:

Cyber Protocol
Rive Ultimate Edition
Hyper Sentinel
Flashback

Bij elkaar 4,50 geloof ik, geen geld!

Winkelwagentje (moderator)
geplaatst:
Het verzamelen van Vita games is zo langzaam aan wel gedaan. Maar gelukkig lopen er nog wat mooie initiatieven vanuit de community. Waaronder deze prachtige pins, die een mooi plekje gaan krijgen
https://pbs.twimg.com/media/EXWgdYcU8AEoSER?format=jpg&name=large
https://pbs.twimg.com/media/EXWgeX1UwAAh9sV?format=jpg&name=large
Dit is gelijk die nieuwe Raad de game! opgave van deze week

geplaatst:
https://image.intertoys.nl/wcsstore/IntertoysCAS/images/catalog/full/1980629-4b3321af.jpg

Nooit Animal Crossing gespeeld, maar het klinkt leuk. Ik ben erg toe aan een vriendelijke, lieve en heel ontspannende game op dit moment.

geplaatst:
Deadly Preminition Origins binnengehaald op de Switch en het streven is nu om een poosje geen nieuwe games aan te schaffen.

Squall Lionheart (moderator)
geplaatst:

geplaatst:
Rage 2 (Xbox One)

Voor een hele 6.5 euro gekocht op Amazon.nl (nieuw). Komen toch ook wel idd aardige dealtjes langs.

geplaatst:
https://www.gooxboxone.nl/images/thumbnails/1914/1914/detailed/26/5030933122260.jpg

Ben weer eens toe aan een singleplayer campagne te spelen van een shooter. Zonet besteld.

geplaatst:
Wederom niet games gerelateerd - maar voor de Comixology gebruikers - de volgende tradepaperbacks zijn deze week gratis (allemaal Marvel) - vraag me niet waarom, maar het bespaard wederom een 150 euro en er zijn diverse erg goede storylines tussen:

Amazing Spider-Man Masterworks Vol. 1
Black Panther by Ta-Nehisi Coates Vol. 2
Captain America Vol 1. Winter in America
Captain America Sam Wilson Vol. 1
Dr. Strange Vol 1 The Way of the Weird
Fantastic Four Visionaries Vol 1. Josh Byrne
Hulk Planet Hulk
Miles Morales Vol 1. Straight out of Brooklyn
Secret invasion
Secret Wars
Venom Vol 1. Rex

geplaatst:
Ajax&Litmanen1 schreef:
(afbeelding)

Ben weer eens toe aan een singleplayer campagne te spelen van een shooter. Zonet besteld.

Ik heb deze ook nog liggen, maar dit heeft toch helemaal geen fatsoenlijke single player? 2 tot 3 losstaande misses waar je in 2 tot 3 uur doorheen bent?

geplaatst:
mrdig schreef:
(quote)

Ik heb deze ook nog liggen, maar dit heeft toch helemaal geen fatsoenlijke single player? 2 tot 3 losstaande misses waar je in 2 tot 3 uur doorheen bent?

Dat is toch 6-8 uur knallen? En ik las dat er nog een vierde campagne later bijgevoegd is, dus ik reken dan op minimaal 4x2 uur. Las online dat het ieder geval best vermakelijk is. Dat vind ik lang zat voor het tientje dat ik gelapt heb Ik koop zulke games nooit voor een hoog bedrag. Ik wil de nieuwe Modern Warfare ook graag in singleplayer spelen, zal wel dit najaar worden.

geplaatst:
Ajax&Litmanen1 schreef:
Dat is toch 6-8 uur knallen?

ah 6 tot 8 uur knallen is idd prima voor een tientje. Recentste modern warfare ga ik tzt ook nog een keer halen, ook puur voor de single player

Call of Duty Modern Warfare 2 Remastered campaign ga je niet halen? Vond ik erg de moeite waard en niet verschrikkelijk duur.

geplaatst:
mrdig schreef:
(quote)

ah 6 tot 8 uur knallen is idd prima voor een tientje. Recentste modern warfare ga ik tzt ook nog een keer halen, ook puur voor de single player

Call of Duty Modern Warfare 2 Remastered campaign ga je niet halen? Vond ik erg de moeite waard en niet verschrikkelijk duur.

Ik heb MW 2 al destijds gespeeld. Heb nog genoeg liggen, dan skip ik een HR remake. Maar het lijkt me overigens wel geinig om te spelen hoor, daar niet van. Maar ik speel liever dan nu BF V en de nieuwste MW campagne.

geplaatst:
De prijzen op amazon lijken weer te zakken, een tijdje was het erg moeilijk aan deals te geraken. Een lange tijd had amazon ook de functie uitgeschakeld om reclame te maken voor games ("klanten die dit bekeken...), dat werkt ook weer sinds een week of twee.

Squall Lionheart (moderator)
geplaatst:
Sinner schreef:
Secret Wars

Daar heb ik de originals nog van rondslingeren, een van m'n favz!

geplaatst:
Nou...op Nedgame stonden ze op pre-order voor komende maand 26/06 aan normale prijs dus :

Een Switch

Het had nou ook wel lang genoeg geduurd vond ik zo. Wel een maandje wachten maar goed. Kan ik me in de tussentijd alvast de Fire Emblems aanschaffen dan ben ik ook meteen vertrokken op dag 1.

centurion81 (moderator)
Sinner schreef:
Nou...op Nedgame stonden ze op pre-order voor komende maand 26/06 aan normale prijs dus :

Een Switch

Het had nou ook wel lang genoeg geduurd vond ik zo. Wel een maandje wachten maar goed. Kan ik me in de tussentijd alvast de Fire Emblems aanschaffen dan ben ik ook meteen vertrokken op dag 1.

Hahaaa!! Daar is ie dan! Lekker! Ga je ook de musou versie van FE halen? Die is vast al wel voor een zacht prijsje op te duikelen!

centurion81 schreef:
Hahaaa!! Daar is ie dan! Lekker! Ga je ook de musou versie van FE halen? Die is vast al wel voor een zacht prijsje op te duikelen!

Grappig, maar dat heb ik vanmorgen dus gedaan bij Nedgame. Die hadden nog een s.e nieuw aan 50 euro dus heb ik die alvast besteld. Dus :

Fire Emblem Warriors S. E (Switch)

Sinner schreef:
(quote)

Grappig, maar dat heb ik vanmorgen dus gedaan bij Nedgame. Die hadden nog een s.e nieuw aan 50 euro dus heb ik die alvast besteld. Dus :

Fire Emblem Warriors S. E (Switch)

Nieuwe Switch-eigenaren zouden eigen verplicht moeten worden dat Mario Odyssey de eerste aankoop moet worden.

Ajax&Litmanen1 schreef:
Nieuwe Switch-eigenaren zouden eigen verplicht moeten worden dat Mario Odyssey de eerste aankoop moet worden.

Nah. Komt wel een keertje maar heeft geen haast. Fire Emblem is vanaf het begin mijn hoofdreden geweest voor aanschaf van een Switch. Dat blijft dus ook zo. Er is sinds de GBA geen enkel spel op om het even welke Nintendo console of handheld waar ik zoveel tijd in heb gestoken of herspeeld heb als de Fire Emblem reeks dus lijkt me logisch welke aankoop mijn eerste zou zijn.

wees wel klaar voor een hele resem persona invloeden

Tof van je Switch aankoop Sinner! Ga je veel plezier van hebben!

Ik kreeg vandaag van mijn vrouw ineens 30 euro aan Nintendo eshop tegoed dus heb de volgende spelletjes binnengehaald:

- Yooka Laylee and the Impossible Lair
- Night Trap
- Windjammers
- Uncanny Valley

Vorige week aangeschaft:

- Saints Row: The Third Remastered (Xbox One)

Gast
geplaatst: vandaag om 11:56 uur

geplaatst: vandaag om 11:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.