menu

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied?

zoeken in:
avatar van Sinner
Vandaag op de Epic Store voor niets:

Just Cause 4
Wheels of Aurelia

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
One of these days... Straight to the mün!
https://www.gamesmeter.nl/game/13074





avatar van Sinner
Humble Choice Monthly unlocked, Epic Free game en eentje die een vriend van me dubbel had:

Ashes of Gods Redemption (Steam) - Donatie
Bard's Tale IV (Steam)
Capitalism 2 (Steam)
Driftland The Magic Revival (Steam)
For the King (EPIC)
Gris (Steam)
Hitman 2 (Steam)
Opus Magnum (Steam)
Raiden V (Steam)
This is the Police 2 (Steam)
Truberbrook (Steam)
Turok 2 (Steam)

avatar van Grovonion
The biggest discounts, kennen jullie deze al? Leuk overzicht voor online deal-hunters.

avatar van Sinner
Grovonion schreef:
The biggest discounts, kennen jullie deze al? Leuk overzicht voor online deal-hunters.


Zo op het eerste gezicht niet echt een effectieve site helaas. Meteen even op zoek gegaan naar een goedkope versie van The Sinking City maar daar gaf hij 59 euro aan op de Xbox. Vlug even gaan checken op Nedgame en daar stond hij nieuw op 39.99 en 29.99. Hetzelfde voor een Resident Evil 2. (en ja hoor - ik weet dat je je zoekregio moet aanpassen vanboven).

Wel heeft de Mediamarkt (belgie en Nederland) blijkbaar weer de 2019 Switch revisies. Maar 420 euro zonder game is me net wat te gortig. Wacht ik wel weer even tot ze een degelijke stock overal hebben. (krijg sowieso pas de 23ste vakantiegeld).

avatar van Grovonion
Sinner schreef:
(quote)


Zo op het eerste gezicht niet echt een effectieve site helaas. Meteen even op zoek gegaan naar een goedkope versie van The Sinking City maar daar gaf hij 59 euro aan op de Xbox. Vlug even gaan checken op Nedgame en daar stond hij nieuw op 39.99 en 29.99. Hetzelfde voor een Resident Evil 2. (en ja hoor - ik weet dat je je zoekregio moet aanpassen vanboven).
Deze site geeft enkel de online store kortingen aan, dus PS-store of Switch eshop. Of ze accuraat zijn heb ik nog niet gecheckt.

avatar van JustMike
Een nieuwe laptop gekocht omdat mijn vorige laptop de laatste tijd veel uitvalt.

Lenovo Ideapad L340-17ihr
https://www.coolblue.nl/product/831025/lenovo-ideapad-l340-17irh-81ll003bmh.html
- i7 processor
- GTX 1650
- 16gb RAM

Hier kan ik wel weer even mee verder!

avatar van Sinner
Grovonion schreef:
Deze site geeft enkel de online store kortingen aan, dus PS-store of Switch eshop. Of ze accuraat zijn heb ik nog niet gecheckt.


Oh ok. Dat had ik niet begrepen, dacht dat je een overzicht van webwinkels (ik nam foutief aan dat je daar 'online' mee bedoelde) te zien zou krijgen e.d inclusief fysieke releases. Ik vermoed dat het dan wel zal kloppen want ik heb ook gekeken naar Man of Medan en die was idd afgeprijst op PS4 (zoals dat nu het geval is toch naar ik vernam?). Was daar xbox vergeten te checken.

avatar van Grovonion
JustMike schreef:
Een nieuwe laptop gekocht omdat mijn vorige laptop de laatste tijd veel uitvalt.

Lenovo Ideapad L340-17ihr
(afbeelding)
- i7 processor
- GTX 1650
- 16gb RAM

Hier kan ik wel weer even mee verder!
Nice! Ik heb ook een ideapad sinds een jaar (330). Funny story: de eerste die ik had gekocht moest ik na een maand terugsturen, niks werkte meer, gewoon dood. Ik had 'm nog geen volle maand en kreeg mijn geld terug. Maar omdat ik ervan uitging dat het puur pech was en ik eigenlijk enorm tevreden was met de specs (17" scherm, qwerty, redelijke grafische kaart, grijs en redelijk goedkoop) maar direct exact dezelfde, bij dezelfde webshop besteld. Was hem in de tussentijd ook nog 100€ goedkoper geworden. Nadien ook nooit meer problemen mee gehad

avatar van The_CrY
De enhanced edition met alle uitbreidingen van Neverwinter Nights (2002)


avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
Sinner schreef:
Truberbrook (Steam)

Cool, staat al een tijd tussen m'n wannahaves... Ziet er erg sfeervol uit.

Pen meh a preview als je 'm gecheckt hebt!

avatar van Sinner
Squall Lionheart schreef:
(quote)

Cool, staat al een tijd tussen m'n wannahaves... Ziet er erg sfeervol uit.

Pen meh a preview als je 'm gecheckt hebt!


Sure. Eens even naar kijken vanavond.



avatar van JustMike
https://www.gamekings.tv/wp-content/uploads/PS-Now-1280x720.jpg

Na een snelle berekening heb ik besloten gebruik te maken van de 25% korting op een Playstation Now jaarabonnement! Eerdaags maar beginnen aan Until Dawn, Spider-Man of iets anders



avatar van DarthSolidKevin
centurion81 schreef:
Voor PS4

(afbeelding)


Die staat ook op mijn lijstje. Ben benieuwd wat je van die game vindt.

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
DarthSolidKevin schreef:
(quote)


Die staat ook op mijn lijstje. Ben benieuwd wat je van die game vindt.


Ja ik ook! Nu voor 7,50 PS Store BTW

avatar van DarthSolidKevin
Hmm, ben even aan het kijken op de Xbox One en daar kost alles bij elkaar zelfs maar 7 euro. Misschien toch ook maar aanschaffen...

avatar van Mithrandir
Vandaag binnen gekregen, aangezien (zoals ik al een paar weken eerder zei) mijn oude PS4 het begeven had.

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/81kWdfvs9lL._AC_SX569_.jpg


avatar van Sinner
Gisteren gratis via de Epic Store:

- Amnesia The Dark Descent
- Crashlands

En vanochtend dan toch maar overstag gegaan, maar dan voor de PC (had nog wat tegoed)
- Streets of Rage 4 (Steam)


avatar van Sinner
Ik heb toch maar een Early Unlock gedaan van de Humble Choice Monthly - alleen voor Warhammer 40k Gladius. Wat feitelijk neerkomt op Civilization V in een Warhammer skin, maar dan natuurlijk met nodige aanpassingen. Mijn keuzes van deze maand:

Chess Ultra
Heave-Ho (leuke game! Al bij een vriend gespeeld)
Jurassic World Evolution (heb ik wel al op Xbox One maar ok...DLC erbij en met muis spelen)
Mo:Astray
Neoverse (weer een card-battler richting Slay the Spire maar dan in Anime stijl)
Niche (TBS Evolutie-achtige game - leek me erg leuk)
Rise of Industry
Warhammer 40K Gladius (hier deed ik het voornamelijk voor)
Warsaw (de tweede waar ik het voor deed - een RPG ala Darkest Dungeon in Rusland in WWII)
X-Com 2 (+DLC) (heb ik al maar goed, weer iets voor iemand anders)

Dus...toch weer een aardig bundeltje. Voor op die andere bundeltjes. Lijkt me niet dat ik me voorlopig hoeft te vervelen.

Voor liefhebbers van comics trouwens - iedereen die digitaal leest en de APP comixology leest of wil installeren op zijn telefoon of tablet - vanmorgen liggen browsen en de volgende TPB's zijn op het moment gratis (wellicht terwille van Free Comic Book Day. En het is geen rommel - je bespaar je echt wel meerdere tientallen euro's. (wel allemaal van Marvel) Het zijn allemaal Trade Paperbacks - dus de volledige Storylines en wellicht enkel vandaag of dit weekend:

Amazing Spider-Man Red Goblin
Avengers VS X-Men Collection
Black Panther by Ta-Nehisi Coates
Captain America Winter Soldier Ultimate Collection
Captain Marvel vol 1 Higher Further Faster
Civil War
Black Widow Vol 1 S.h.i.e.l.d.s Most Wanted
X-Men Milestones: Dark Phoenix Saga

Ik gebruik Comixology al langer zelf en je kan een account aanmaken en enkel de free stuff downloaden. Niet nodig om per se iets te kopen. Blijft in je bezit. Je kan het dan downloaden naar je tablet en lezen en weer verwijderen. Wil je iets aankopen (wat ik regelmatig doe aangezien ze wel op wekelijkse basis aanbiedingen hebben en heel erg vaak ook erg goedkoop en voordelig - voor bvb een euro of 2-3-4 een TPB van 10-15 euro - dan kan je Paypal of Credit Card gebruiken. In mijn geval het eerste. Maar dat is dus geen must (beetje zoals Epic met hun gratis games).

Ik ben sinds een vriend het me een jaar of 2 terug heeft aangeraden (vroeger fervent comic lezer geweest maar mee gestopt vanwege de kosten en een gebrek aan plaats in huis - dik 10-12-13 jaar terug) in ieder geval volledig verkocht hiervoor. Maar goed dit is obviously maar in de marge voor mensen die eventueel interesse hebben in superhelden e.d

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:07 uur

geplaatst: vandaag om 13:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.