menu

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied?

zoeken in:
avatar van Grovonion
Ik had onlangs een zilvere PSP gekocht voor 25 euro met defecte batterij. Nieuwe batterij op amazon besteld voor 10€ en alles werkt perfect.


avatar van Sinner
Grovonion schreef:
Ik had onlangs een zilvere PSP gekocht voor 25 euro met defecte batterij. Nieuwe batterij op amazon besteld voor 10€ en alles werkt perfect.


Da's goedkoop. De batterij trouwens ook, had ik zelf nog niet naar gekeken, maar voor dat geld...

Het zou jammer zijn om geen PSP meer te hebben - het ding draait tegenwoordig meer rondjes dan het deed op in het begin toen ik het kocht. Samen met de 3DS en de DS (vooral voor de GBA games).

avatar van Sinner
Nou gisteren weer de Humble Bundle monthly. Dus volgende games uit de keuzes gepicked:

198x
AI War 2
Battle Chasers: Nightwar
Death's Gambit
Etherborn
My Friend Pedro
Niffelheim
Planet Coaster
Fell's Seal Arbiter's Mark
Turok (Remaster)

En omdat ik na de massale verkoop van trading cards op steam 14 euro in de wallet had, heb ik me ook maar meteen een gloednieuw spel gekocht (nou 3 euro bijgelegd), Ik keek hier al een tijd naar uit en gisteren was dus de release date:

Yes, Your Grace


avatar van Eraser2
Van het weekend Shadow Blade Reload en Dandara binnen gehengeld op de Switch eshop waarmee mijn Switch backlog op 20 games komt. De komende periode vooral de focus houden op het zoveel mogelijk uitspelen van deze spellen. Die sales van Nintendo zijn te verleidelijk soms

avatar van Sinner
Dead or Alive 6 (Xbox One)

Lag voor 15 euro nieuw in de Gamemania. Laatste exemplaar ook. Maar dit was dus toch wel een nette prijs.

avatar van Sinner
...en vandaag wederom de drie nieuwe wekelijkse gratis releases van de Epic store:

Anodyne 2
A Short Hike
Mutazione

Met name de laatste 2 zien er eigenlijk heel interessant uit. Mutazione heb ik wel eens ergens voorbij zien komen maar vergeten op mijn wishlist te zetten.

Ik moet overigens zeggen toch blijf ik het een uiterst vrijgevig platform vinden dat Epic - nog geen euro aan besteed maar wel maar liefst 85 (!!) gratis games in mijn library. Waarvan toch een heel deel op mijn lijstje stonden. En nog nooit een euro uitgegeven in de store. Niets te klagen dus.

avatar van -marco-
Gok gewaagd en net digitaal gepreload. Ben benieuwd.
Tip, nu op Cdkeys voor 39,- bij IDeal betaling (vermoedelijk prijsfout)

Edit: prijsfout is hersteld.

https://www.gamesmeter.nl/images/cover/19000/19049.jpg?cb=1579299766


avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
Mooie games!

centurion81 schreef:
Mooie games!


I hope so!

Okami heb ik 14 jaar geleden reeds gespeeld maar ik zag dat de HD-versie slechts 10 euro kostte en ik kon het niet laten

avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
Eindelijk weer eens een toevoeging aan de Vita verzameling!
The Vasara Collection LE
https://i.ibb.co/xsbQF8M/2020-mrt-1.jpg

avatar van Sinner
Leuk voor fans van de Witcher games - momenteel loopt er op GOG een sale, maar de 'Goodies bundel' is gratis - dus dat zijn een hele hoop extras - van comics en artwork tot een video van het volledige concert dat destijds is opgenomen (ook wel op youtube te zien maar toch leuk om te hebben) - van alle delen in de reeks.

The Witcher Goodies Collection on GOG.com

avatar van Eraser2
De fysieke versie van The Ninja Saviors: return of the Warriors voor de Switch gisteren besteld. Wat ziet die game er vet uit!


avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
Eraser2 schreef:
Wat ziet die game er vet uit!

Hop!

avatar van Mithrandir
Veel goeds over gehoord en kon ze voor een prikkie krijgen. Zal er alleen pas aan beginnen als ik weer eens (voor de zoveelste keer) door de Resident Evil franchise ben gewandeld.....opwarmertje voor Resident Evil 3 Remake

https://www.gamesmeter.nl/game/11379
https://www.gamesmeter.nl/game/15340

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
Mithrandir schreef:
Veel goeds over gehoord en kon ze voor een prikkie krijgen. Zal er alleen pas aan beginnen als ik weer eens (voor de zoveelste keer) door de Resident Evil franchise ben gewandeld.....opwarmertje voor Resident Evil 3 Remake

(afbeelding)

(afbeelding)


Plaatjes doen t niet

avatar van Mithrandir
Ik zie het centurion81 gisteren deden ze het nog, maar het waren de games State of Decay Goty Edition and State of Decay 2

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
Hop! ...GM-linkjes gebruikt .

State of Decay niet geheel gladjes afgewerkt, maar toch erg van genoten...

avatar van Mithrandir
Thanks Squall Lionheart , zag al dat je deel 1 al gespeeld had. Heb daarstraks een stukje van de game uit nieuwsgierigheid beken op mijn pc. Ziet er wel tof uit. Ook al jeuken mijn handen om ermee te beginnen, ik ren toch eerst even door de Resident Evil serie heen. (Al ben ik nog met Zero bezig, maar ben bijna op het eind, net de cable car verlaten met Rebecca)



avatar van Sinner
Deiland (Steam)

Deze is momenteel gratis tot de 24ste. Save 100% on Deiland on Steam - store.steampowered.com


avatar van Sinner
Gisterenavond tijdens het skypen met een vriend nog even gekeken wat we dubbel hadden qua games uit bundels e.d voor Steam - voor mijn zijde had ik er maar eentje - maar wel een leuke :

Slaine (pc)

10 minuutjes gespeeld, maar zoals iemand anders hier al zei wel een erg vermakelijke retro hack & slash platformer zo op het eerste gezicht. Knappe pixel graphics en prima soundtrack.

avatar van JustMike
https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/extralarge/FC/8/0/9/6/9200000094396908_4.jpg

Morgen zal er nog een headset bij komen hoogstwaarschijnlijk, maar ik ben nog steeds aan het oriënteren.

avatar van JustMike
Zoals vermeld heb ik vandaag een nieuwe headset besteld en het is de volgende geworden:
https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/extralarge/FC/3/0/3/6/9200000111546303_7.jpg

avatar van Mithrandir
Nice JustMike, ben jaloers op je headset haha. Heb zelf nog een hele oude Turtlebeach headset, hmmm hij is wel niet kapot te krijgen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:50 uur

geplaatst: vandaag om 20:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.