menu

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied?

zoeken in:
Dikke teevee ouwkes.

Was zelf gestopt bij 55. Ook lekker. Vroeger moest je daarvoor naar MTV Cribs kijken.

centurion81 (moderator)
Ik net van 32 naar 40, groter past niet naast de houtkachel ook hehe..dit ging omdat de rand veel dunner is...daardoor maar fractie groter dan de 32 inch die we daarvoor hadden

32 was mijn eerste platte tv. Nu toch wel erg aan de kleine kant als je het nou ziet.

centurion81 (moderator)
Was ook mijn eerste platte tv, dik 10 jaar gehad

Geslaagd retro dagje, classic en schone niet vergeelde A500 gehaald voor naast mijn gepimpte A1200. En nog wat toebehoren en een tweetal games.

https://i.ibb.co/1v5QKc6/988-AC2-A2-3930-4-A5-D-832-E-D4-BBE5-B8-D658.jpg

mrdig schreef:
Geslaagd retro dagje, classic en schone niet vergeelde A500 gehaald voor naast mijn gepimpte A1200. En nog wat toebehoren en een tweetal games.

(afbeelding)
enorm jaloers hierop, ik wil mij ook een aanschaffen, liefste een A1200.

Grovonion schreef:
(quote)
enorm jaloers hierop, ik wil mij ook een aanschaffen, liefste een A1200.

Cool! Op marktplaats komen ze wel regelmatig voorbij. Redelijk prijzig wel maar altijd nog beter dan eBay

Say what?!
Heb jij pas sinds kort 'The Last of Us' in je collectie?
Shame on you Moderator!!!

patenpac schreef:
Shame on you Moderator!!!
hey, 't is misschien "slechts" een upgrade van PS3 naar PS4?

Grovonion schreef:
(quote)
hey, 't is misschien "slechts" een upgrade van PS3 naar PS4?

Toch mijn favoriete PS4 game

All Seeing Fish schreef:
Toch mijn favoriete PS4 game

Wat wel veel zegt over de kwaliteit en innovatie van de current-gen games als je favoriete game de port van een last-gen game is

Squall Lionheart (moderator)
patenpac schreef:
Say what?!

Nu 'ie dik #1 staat op GM moest ik wel idd!

Begin was nog behoorlijk indrukwekkend, maar misschien toch idd iets te lang mee gewacht...

https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/9/1/1/9/9200000015449119.jpg

Heb nooit een Kingdom Hearts gespeeld, maar ben fan van Disney en Pixars werelden, dus ik ga dit denk ik mooi vinden.

Ajax&Litmanen1 schreef:
(afbeelding)

Heb nooit een Kingdom Hearts gespeeld, maar ben fan van Disney en Pixars werelden, dus ik ga dit denk ik mooi vinden.

Waarom heb je dan de andere games niet eerst gekocht? Die zijn reeds ook op de Xbox One .

solidKevin schreef:
(quote)

Waarom heb je dan de andere games niet eerst gekocht? Die zijn reeds ook op de Xbox One .

Geen tijd voor en ook geen zin in. Dan moet ik stokoude games spelen en ik wil nog zoveel nieuws spelen waar ik al niet aan toe kom of wat ik voor me uit schuif...

Ajax&Litmanen1 schreef:
Geen tijd voor en ook geen zin in. Dan moet ik stokoude games spelen en ik wil nog zoveel nieuws spelen waar ik al niet aan toe kom of wat ik voor me uit schuif...

Mja de remasters van die stokoude games zijn best te pruimen voor zover ik ze gespeeld heb op de PS3, en ik denk dat ze op de huidige gen nog een beetje zijn bijgeschaafd. Maar goed ik krijg nergens het idee dat het spelen van beide eerdere games ook echt noodzakelijk is om het verhaal van III te volgen of echt bizar veel toevoegd. Ik ben zelf iemand die graag bij I begint, met als gevolg dat ik waarschijnlijk nooit deel III te zien krijg als gevolg dus ik snap de situatie hierin wel

Winkelwagentje (moderator)
Oh nice Deus Ex expensions. Zitten die in de PS-sale? Dan moet ik ze ook maar eens mee-'snacken'.

Squall Lionheart (moderator)
3 buxx voor de pass...

Cool, welkom bij onze superieure Switch kliek, patenpac

Ajax&Litmanen1 schreef:
Cool, welkom bij onze superieure Switch kliek, patenpac
en niet te vergeten enorm sympathiek en helemaal niet met elitaire gevoelens voorzien

Happy to join jongens

Vrijdag bij Nedgame deze PSP E1000 (refurbished) besteld voor 89 Euro, dus nu heb ik de naast deze PSP ook nog mijn oude PSP E2000, nu ik veel game erop toch een beetje bang dat die wel eens kapot zou kunnen gaan...

https://cdn1.imggmi.com/uploads/2020/3/3/9c7390711a1b891b361ea8b9fe9c37fb-full.jpg

89 euro niet een beetje veel? Ik vind er regelmatig van goede kwaliteit op rommelmarkten voor 30 tot 50 euro.

Grovonion schreef:
89 euro niet een beetje veel? Ik vind er regelmatig van goede kwaliteit op rommelmarkten voor 30 tot 50 euro.

Rommelmarkten heb ik altijd een beetje schrik dat je iets koopt dat later voor geen meter werkt. Of defecten blijkt te vertonen. Ik denk dat Nedgame wel een garantie van 6 maanden of iets dergelijks geeft? Hoewel 90 euro ook best veel is.

Maar een tweede PSP en nieuwe batterij is iets waar ik vroeg of laat ook wel eens een keer aan zou moeten denken. Het ding doet het nog redelijk. Maar ik moet wel iets afplakken aan de binnenkant (langs de lezer - anders denkt het ding dat mijn disc niet in het apparaat zit) anders leest hij om de zoveel minuten het spel niet meer.

Grovonion schreef:

Het is wel veel misschien, maar met refurbished, heb je wel de zekerheid dat de Psp weer zo goed als nieuw is, aangezien de hele PSP gerenoveerd is. Hier waar ik woon is er al geen mogelijkheid meer om een 2de hands PSP te vinden, Gamemania verkoopt ze al niet meer. Om toch mijn aankoop in Nederland te doen, kwam ik bij Nedgame uit en heb inderdaad een jaar garantie.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:15 uur

geplaatst: vandaag om 17:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.