menu

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied?

zoeken in:
centurion81 schreef:
(afbeelding)

In de PS4 januari sale
super game!

Steeds weer die fucking Switch sales...
https://www.gamesmeter.nl/images/cover/1000/1784.jpg?cb=1544326014
https://www.gamesmeter.nl/images/cover/0/226.jpg?cb=1530861217

En m'n handen jeuken om Celeste nog te bestellen.

To The Moon (Steam)

Was maar 0.70 euro op IndieGala en altijd wel een keertje willen spelen. De spirituele opvolger heb ik wel maar wou toch eerste deze doen.

Pillars of Eternity (2015) - GamesMeter.nl

Toch maar even de aanbieding meegepikt in de PS store.

Erg benieuwd.

centurion81 (moderator)
Grappig Confusie, die zat ik net ook te overwegen om te halen, maar heb gekozen voor meer turn-based tactical, ook op de valreep nog in de januari-sale op de PS store meegepikt! :

https://www.gamesmeter.nl/images/cover/15000/15085.300.jpg?cb=1579181607

Pillars of Eternity wil ik overigens ook nog ooit

Waarom niet nu dan.

❓❓

Veel goedkoper dan dat ga je hem volgens mij niet vinden.

centurion81 schreef:
Blackguards 2

Heb ik al een eeuwigheid op mijn PC. Maar eventjes gespeeld. Deel 1 nooit uitgespeeld maar wel een deel uren ingestopt. Redelijk goede game maar deel 2 is qua vrijheid blijkbaar toch echt wel uitgebreider als ik het goed heb. Eentje die ik toch ECHT ooit eens een keer terug moet installeren.

Nou ey ik heb het eventjes bekeken maarre echt niks an volgens mij.

Was die vijf euro ofzo.

Lijkt Pillars me toch wel de betere keuze.

Meer enjoyment.

centurion81 (moderator)
Confusie schreef:
Waarom niet nu dan.

❓❓

Veel goedkoper dan dat ga je hem volgens mij niet vinden.

Ik koop alleen maar waar ik nu direct zin in heb om te spelen, misschien heb ik komend jaar wel geen zin in pillars of eternity bv Heb ook, afgezien van soms een gratis PS plus game, geen backlog... En het uitzoeken van een spelletje waar ik op dat moment zin in heb vind ik veel leuker en handiger dan een backlog hebben terwijl ik dan mss liever iets wil wat ik nog niet heb. Dat vind ik onlogisch...Ben me ervan bewust dat de meeste mensen het anders doen hoor maar zo ben ik nu eenmaal! Speel ook eigenlijk altijd maar 1 game tegelijk, pas als ik die heb uitgespeeld of er zat van ben begin ik met wat anders

Okee kul.

Laat maar even weten hoe het je bevalt wanneer je daar over uit bent, ben wel benieuwd.

Fonzzz002 schreef:
Fire Emblem stond al een tijd op mijn "graags een proberen" lijstje. Nu Byleth is aangekondigd voor Smash kon ik het niet meer laten

Held. Iedereen zou minstens 1 Fire Emblem in huis moeten hebben. En zo te zien lijkt die nieuwe me geen miskoop te zijn. Voor mij dus nog altijd reden nr1 om dit jaar eindelijk eens die Switch aan te schaffen. Ik blijf het maar herhalen maar ik zit echt wel op hete kolen

De nieuwe Humble Bundle dan toch maar ietsjes eerder unlocked. Dit keer is het wel kiezen tussen 10 van de 12 games. Maar wel voor 10 euro als oude gebruiker terwijl als ik het niet mislas op de phone je als een nieuwe aanmelding 19.99 dollar betaald. (Nou ja dat zal nog wel iets van 17 euro zijn of zo?). De volgende waren mijn picks:

Dirt Rally 2.0
Graveyard Keeper *
Grip *
Mages of Mystralia
Middle Earth Shadow of Mordor (draait niet - maar sowieso eentje die ik op de xbox koop)
Street Fighter V (had ik al, wissel ik wel tegen een andere game bij iemand)
Them's Fighting Herd
TrailMakers
Two-Point Hospital *
Whispers of a Machine *

De sterretjes zijn degenen waar ik het voor deed - met name Graveyard Keeper en hopelijk Two Point Hospital (als het wat draait) ben ik erg blij mee, evenals Whispers of a Machine. Hetzelfde voor Grip als het aanvaardbaar loopt (op de Xbox gespeeld - prima spel - een beetje een voortzetting van de Rollcage serie). De rest is een leuke bonus.

Sinner schreef:
(quote)

Held. Iedereen zou minstens 1 Fire Emblem in huis moeten hebben. En zo te zien lijkt die nieuwe me geen miskoop te zijn. Voor mij dus nog altijd reden nr1 om dit jaar eindelijk eens die Switch aan te schaffen. Ik blijf het maar herhalen maar ik zit echt wel op hete kolen

De eerste indruk is in ieder geval heel positief . Grafisch wat ondermaats, maar de characters zijn heel leuk om mee te praten en het barst van de persoonlijkheid.

Fonzzz002 schreef:
De eerste indruk is in ieder geval heel positief . Grafisch wat ondermaats, maar de characters zijn heel leuk om mee te praten en het barst van de persoonlijkheid.

Idd. Grafisch zijn de games nooit toppers geweest - maar qua persoonlijkheid en karakter blijft de reeks bij mijn favoriete aller tijden. Het ontdekken van de diverse relaties tussen de personages en al hun aparte en bizarre trekjes is bijwijlen net zo leuk als het strategisch vechten zelf

Nou - het heeft even geduurd (dik een maand! Besteld met Kerstmis) maar via een zij-verkoper van Bol.com voor slechts 10 euro (zonder verzendingskosten):

Valkyria Chronicles 4 (Xbox One)

Nou wat oud spul (aantal comic tradepaperbacks en warhammer boeken die ik nog had liggen) vanmorgen gewisseld tegen de volgende twee games :

Vampyr (Xbox One)
Bard's Tale (Xbox One)

Niet slecht voor een ochtendje koffie te gaan drinken met een vriend (degene die ervanaf wou dus) - de tweede game was zelfs nog in de verpakking (gekregen voor kerstmis maar geen idee wat hij ermee aan moest blijkbaar want 'zijn genre niet').

Eindelijk nog eens een sale die men sale mag noemen bij een mediamarkt:
9 nieuwe games voor PS4 voor in totaal 60€:

- Senran Kagura Beach Peach Splash
- LA Noire
- Soulcalibur VI
- God Eater 3
- Tower of Guns
- Gravity Rush Remastered
- Awesomenauts
- Get Even
- My Hero One's Justice

Grovonion schreef:

- Get Even

Hier ben ik eigenlijk wel naar benieuwd. Maar goed, in Duitsland heb je tenminste idd nog wel 'volwaardige' Media Markt's en Saturns. Ook qua muziek e.d. Dat is hier in Limburg huilen met de pet op.

Zo een sale ben ik wel slechts in 1 mediamarkt tegengekomen. De andere 3 die ik bezocht had, hebben gewoon alle games samen in een bak geduwd aan de gewone prijs en verwachten dat mensen toehappen, niet met mij.

centurion81 (moderator)
https://www.gamesmeter.nl/images/cover/14000/14981.300.jpg?cb=1511535210

Voor de online-multiplayer, maar dan met RL vrienden die net als ik soms aan huis gekluisterd zitten door kleine kinderen Afgelopen vrijdag al veel lol mee gehad!

Ik ben voor het werk een weekje in Pinellas County in US geweest en heb me een beetje laten gaan wat betreft (common) US exclusives. Sommigen (nu ja, 1 ervan) die ik nog niet eens op een systeem kan spelen:

o.a.

- Culdcept Saga - X360
- Mario Party DS - DS (US versie)
- Katamari Damacy Reroll - Switch
- Cytus Alpha - Switch
- Bejeweled 3 - PS3 (I know)
- Best of Playstation Network vol. 1 - PS3
etc.

Er zijn, gezien de populariteit, redelijk weinig Switch games te vinden, iets wat me opviel.

Squall Lionheart (moderator)
Grovonion schreef:
- Culdcept Saga - X360

Cool, ook al eeuwen benieuwd naar die serie...

Squall Lionheart schreef:
(quote)

Cool, ook al eeuwen benieuwd naar die serie...
Probeer de 3DS versie dan maar eens, die is redelijk makkelijk te krijgen en is een enorm goed kaart gebaseerd strategie spel.

Vanavond stond de nieuwe Humble Choice Subscription online voor Februari (of Humble Monthly hoe je het ook noemt). Ik moet zeggen ook nu weer een paar uitstekende games met dik 4 die op mijn lijstje stonden. Ik koop eigenlijk nooit meer PC games sinds ze overgeschakeld zijn. Mijn keuzes waren (sterretjes voor de games die ik op mijn wishlist had en extra graag wou)

Cryofall
Eliza
The Hex
Frostpunk + DLC *
Okami HD
Nightcall *
Pathfinder Kingmaker *
Project Warlock *
Underhero
Warstone TD

Sinner schreef:
Ik koop eigenlijk nooit meer PC games sinds ze overgeschakeld zijn.
Wie is naar wat overgeschakeld?

Grovonion schreef:
(quote)
Wie is naar wat overgeschakeld?

De Humble Bundle monthly, van een vaste 7 of 8 games naar een keuzepakket van 12 games of zo waarvan je er 9 of 10 mag kiezen. Afhankelijk van je abo duur (of je al lange tijd klant was of niet). Zo vermijd je dubbelaars of games waar je geen interesse in hebt. Maar ik moet zeggen dat het sowieso een paar sterke maanden waren.

centurion81 (moderator)
Nice!!!

Gast
geplaatst: vandaag om 21:06 uur

geplaatst: vandaag om 21:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.