menu

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied?

zoeken in:

Omdat ik in de laatste sale helemaal niets heb gekocht, de laatste Humble Bundle heb overgeslagen (had reeds 2 van de 3 hoofdgames in bezit) heb ik me als Sinterklaascadeautje dan maar een early unlock van de december 2019 bundle gehad. Het idee is overigens lichtjes gewijzigd - er worden 10 games aangeboden voor de 10 euro en nieuwe subscribers mogen er 9 uitkiezen. Ben je echter al jaren lid krijg je ze gewoon alle 10. En potverdikke...deze bundel was wel een behoorlijk vette...

Aegis Defenders (Stond op mijn lijstje)
Ancestor's Legacy (Stond op mijn lijstje)
Blasphemous ! (Stond op mijn lijstje - met stip ook de game waarom ik zo vroeg voor de unlock koos)
Dead in Vinland (Stond op mijn lijstje)
Dark Future Blood Red States
Desert Child
Horizon Turbo Chase
Phantom Doctrine (Stond op mijn lijstje)
Shadow of the Tomb Raider (staat op mijn lijstje - maar wel voor de Xbox one..mijn pc draait hem niet maar ach - liever een kopie teveel dan te weinig)
X-Morph Defense

...ik bedoel maar...deze maand is het wel echt gigantisch veel value for money...althans voor mij.

Sinner, is het format van de Humble monthly nu aangepast? Of staat dit hier los van? Zie ook opeens allemaal verschillende abonnementen.

JustMike schreef:
Sinner, is het format van de Humble monthly nu aangepast? Of staat dit hier los van? Zie ook opeens allemaal verschillende abonnementen.

Is aangepast, maar als je al aangesloten bent, zelfs maandelijks, dan blijft het doorgaan zoals altijd. In ieder geval heb ik alle 10 games voor de 12 dollar. Maar naar ik begreep mocht je 9 van die 10 kiezen bij een maandelijks abo. Weet wel niet of die prijs hoger is.

Sinner schreef:
(quote)

Is aangepast, maar als je al aangesloten bent, zelfs maandelijks, dan blijft het doorgaan zoals altijd. In ieder geval heb ik alle 10 games voor de 12 dollar. Maar naar ik begreep mocht je 9 van die 10 kiezen bij een maandelijks abo. Weet wel niet of die prijs hoger is.

mijn abonnement loopt nog door tot maart volgens mij. Ik ben benieuwd en zal wel zien hoe het hele systeem is aangepast (inclusief de prijzen enzo)

Edit: Ik heb even doorgezocht op Humble en blijkbaar is de Monthly nu vervangen door de Humble Choice. De mensen die voor deze aanpassing al lid waren van de Humble Monthly zijn overgezet naar een "Classic Plan". Dit betekent onder andere dat die mensen 10 games krijgen per maand krijgen. Dit is blijkbaar nog beter dan het Premium abonnement (die er 9 krijgen) en qua prijs verandert er niks voor de Monthly subscribers. Best een mooie deal om al lid te zijn voor deze overstap dus.

JustMike schreef:
Best een mooie deal om al lid te zijn voor deze overstap dus.

Ok. Dat had ik allemaal nog niet nagelezen. Da's idd wel chill. Ik heb gewoon een maandelijks abo en heb ook gewoon de 10 games in ieder geval dus dat is idd netjes. En nou ja....9,op 10 is nog geen ramp voor nieuwe leden maar het is wel een aardige extraatje voor mensen die Humble Bundle Monthly al jaren aanschaffen.

Sinner schreef:
(quote)

Ok. Dat had ik allemaal nog niet nagelezen. Da's idd wel chill. Ik heb gewoon een maandelijks abo en heb ook gewoon de 10 games in ieder geval dus dat is idd netjes. En nou ja....9,op 10 is nog geen ramp voor nieuwe leden maar het is wel een aardige extraatje voor mensen die Humble Bundle Monthly al jaren aanschaffen.

9 op 10 is ook mooi inderdaad, maar ik ben vooral blij dat de prijs niet omhoog gaat voor de mensen die al lid waren, want die premium (met de 9 spellen) is nu 18 dollar per maand, dus dat is een verhoging van 6 dollar. Maar goed, terug naar het topic:

Ook ik heb de early unlock van de Humble monthly genomen

Misschien interessant om eens naar te kijken:

https://www.fanatical.com/en/pick-and-mix/staff-picks-winter-build-your-own-bundle

Aantal aardige games tussen zoals een Vermintide, Sexy Brutale, Hero Defense, Beholder, Renowned Explorers e.d

Zelf denk ik eraan om The Lion's Song, Slain Back From Hell en Dimension drifter aan te schaffen voor de 2,69 tier. Maar ik denk nog even na omdat ook Crown of Leaves ertussen staat alsook Another World. Nou had ik die vroeger op de Amiga en denk ik niet dat die anno 2019 de tand des tijds zo goed heeft doorstaan (voor mij) maar goed...ik houd het heel even in beraad.

Vooruit - ik heb me er nog eentje gekocht aangezien ik zag dat hij gisteren dan eindelijk op release stond en ik het hele Vampire universum me toch na aan het hart ligt (en ik wel fan ben van het hele graphic novel en choose-your-own-adventure gebeuren) en de prijs best meeviel (Indie natuurlijk).

Vampire The Masquerade - Coteries of New York

Oh en aangezien er weer zo'n '3 maanden Gamepass voor 1 euro' aanbieding was op de Xbox heb ik die ook maar aangeschaft. Scheelt me 6 euro op mijn Gold abo

Als ze bij Epic nou even achievements toevoegen het komende jaar, dan is de kans best aanwezig dat ik bijzonder weinig uit ga geven in 2020. Maar voor nu bij Steam weer een voorraadje ingeslagen voor het komende jaar:

Disco Elysium
Eliza
Endless Legend: Symbiosis
Heaven's Vault
Katana ZERO
Telltale Batman Shadows Edition (season 1/2)
The Banner Saga (deel 1)
The Gardens Between
The Norwood Suite
Unity of Command II
Void Bastards (inclusief DLC)
Wilmot's Warehouse

centurion81 (moderator)
Mooi bakje games, Finidi! Disco Elysium, Gardens Between en Banner Saga staan ook hoog op mijn lijstje

Finidi schreef:
Als ze bij Epic nou even achievements toevoegen het komende jaar, dan is de kans best aanwezig dat ik bijzonder weinig uit ga geven in 2020.

Epic is wel bijzonder gul qua gratis games. Zeker de 12 Free games of Winter waren weer op en top vond ik. Shadow Tactics, Surviving Mars, Yooka Laylee and the Impossible Lair, Talos Principle en Into The Breach had ik niet zien aankomen. Ik vind hun hele Interface van de store matig en het is jammer van de achievements maar ik mag niet klagen - nog nooit een euro uitgegeven en wel 60 games in de library. Doet toch niemand ze na.

Grappig. De enige game die ik eventueel uit de Steam sales zou gekocht hebben, Graveyard Keeper, zit in de Humble Monthly van de komende maand (unlocked dus pas begin februari. Het wordt wel geen vroege aanschaf (vanwege The Outer Worlds) maar wel een aangename verrassing - zeker aangezien er nog een paar erg aardige games tussenzitten, waaronder Two Point Hospital, Grip en Whispers of Machine - SF V en Shadows of War heb ik beiden al - evenals Bad North. Maar voor de liefhebbers dus wel weer een heel erg aantrekkelijke bundel voor dat tientje.

Sinner, volgens mij is dit de Humble choice van de maand januari, dus het zou geen early unlock zijn. Volgens mij moet je wel de keuzes maken voor de volgende line-up wordt gepresenteerd, maar dit weet ik niet zeker.

JustMike schreef:
Sinner, volgens mij is dit de Humble choice van de maand januari.

Dat klopt. Maar je kan wel degelijk nog een early unlock doen - ik heb die van december namelijk ook gewoon onmiddelijk gekocht. Deze bundel staat er in ieder geval op vanaf vanavond tot begin februari. Als je al langer een abo hebt krijg je gewoon alle 10 de games bij aanschaf (of early unlock), nieuwe abo's kiezen 9 van de 10 games. Wat nog een mooie deal is want er is altijd wel een game waar je wat minder interesse in hebt.

(early unlock - om even duidelijk te zijn wat ik hieronder versta. Bij mij wordt het abo afgeschreven op de 28ste van de maand - en wellicht krijg ik de games op de allerlaatste dag volgens de 'oude formule' zoals het al jaren gaat - maar ik heb ik december besloten om hem meteen te kopen de vrijdag dat hij online stond. Nu wil ik even wachten tot The Outer Worlds uitgespeeld is).

JustMike schreef:
Sinner, volgens mij is dit de Humble choice van de maand januari, dus het zou geen early unlock zijn. Volgens mij moet je wel de keuzes maken voor de volgende line-up wordt gepresenteerd, maar dit weet ik niet zeker.

We hebben trouwens dezelfde conversatie afgelopen maand ongeveer gehad zag ik net toen ik naar boven scrolde. Ik wist wel dat het me bekend voorkwam. Loop ik gelukkig niet voor niets op en af naar de kliniek in verband met geheugen en concentratie problemen

Sinner schreef:
(quote)

We hebben trouwens dezelfde conversatie afgelopen maand ongeveer gehad zag ik net toen ik naar boven scrolde. Ik wist wel dat het me bekend voorkwam. Loop ik gelukkig niet voor niets op en af naar de kliniek in verband met geheugen en concentratie problemen

Het gesprek was soortgelijk inderdaad. Overigens zijn er deze maand 12 games om uit te kiezen, dus je hebt maar één dubbele

TonyTHorror schreef:
Switch sales laatste weken

Ik zou eigenlijk heel graag even weten wat je nou van Slaine vind. Dat is er weer zo eentje die ik al vaak voor belachelijk goedkope prijzen heb zien staan maar steeds weer skip omdat ik niet 100% zeker ben of het zich wel de moeite loont. Hoewel ik best te vinden ben voor old-school pixel-art hack&slash / platform games.

Sinner schreef:
(quote)

Ik zou eigenlijk heel graag even weten wat je nou van Slaine vind. Dat is er weer zo eentje die ik al vaak voor belachelijk goedkope prijzen heb zien staan maar steeds weer skip omdat ik niet 100% zeker ben of het zich wel de moeite loont. Hoewel ik best te vinden ben voor old-school pixel-art hack&slash / platform games.

Oldschool moeilijk en de duistere gothische stijl (volwassen, bloederig) is fantastisch. Voor die paar euro (volgens mij voor €3 opgepikt) echt wel de moeite waard. Broforce idem.

TonyTHorror schreef:
Broforce idem.

Die heb ik idd. Geweldig leuk spel. Thx - toch ook maar eens voor Slaine gaan dan.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:50 uur

geplaatst: vandaag om 21:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.