menu

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied?

zoeken in:
Te duur eigenlijk maar toch maar de Aladdin en Lion King remake/remaster gehaald voor de Xbox, 1tje die ik wel fysiek wilde, staat goed bij mijn originele versies

https://i.imgur.com/gLlXEwo_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium

Winkelwagentje (moderator)
Maar weer eens een update. Al ben ik een beetje kwijt wat er de laatste weken allemaal is binnen gekomen.
https://i.ibb.co/85SFYL6/2019-oktober-1.jpg
https://i.ibb.co/YbkkRLn/2019-oktober-2.jpg

- A Hole New World (Vita, Limited edition # 315/1500)
- AI: The Somnium Files (PS4)
- Back in 1995 (Vita, Limited edition #454/1000)
- Conga Master Go! (Vita, Limited edition #74/1000)
- Control (PS4)
- Damascus Gear: Operation Osaka (Vita)
- Damascus Gear: Operation Tokyo (Vita)
- Devious Dungeon 2 (Vita, Limited edition #152/1000)
- Left Alive (PS4)
- Metal Slug 3 (Vita)
- Super Mutant Alien Assault (Vita)

Sinner schreef:
Dankzij het feit dat ik gisteravond een rits spullen verkocht heb (comics en boeken) die ik niet meteen meer nodig heb of digitaal heb aangeschaft:

The outer Worlds (Xbox)

Overigens nooit aangekomen maar kwijtgeraakt in de post Of althans tot nog toe. Het gebeurt zelden maar dit is er dus eentje. Helaas. Toch nog maar eventjes afwachten vooraleer ik een tweede poging doe.

Hoeveel Vita games nog totdat de collectie compleet is? Zoveel komen er niet meer uit toch?

Winkelwagentje schreef:
Maar weer eens een update. Al ben ik een beetje kwijt wat er de laatste weken allemaal is binnen gekomen.
(afbeelding)
(afbeelding)

- A Hole New World (Vita, Limited edition # 315/1500)
- AI: The Somnium Files (PS4)
- Back in 1995 (Vita, Limited edition #454/1000)
- Conga Master Go! (Vita, Limited edition #74/1000)
- Control (PS4)
- Damascus Gear: Operation Osaka (Vita)
- Damascus Gear: Operation Tokyo (Vita)
- Devious Dungeon 2 (Vita, Limited edition #152/1000)
- Left Alive (PS4)
- Metal Slug 3 (Vita)
- Super Mutant Alien Assault (Vita)
gij krijgt die LR games altijd veel eerder in de brievenbus dan ik...raadsel.

Gisteren nog in de Humble sale gehaald:
- Civilization VI Rise and Fall
- Civilization VI Gathering Storm

Winkelwagentje (moderator)
CarealotCarrot schreef:
Hoeveel Vita games nog totdat de collectie compleet is? Zoveel komen er niet meer uit toch?

De EU verzameling is zo ver compleet. Wat de US betreft heeft Limited Run nog 3 releases (zal blij zijn als die er op zitten), en Nicalis nog 2, en dan is ook dat klaar.

De Vita productie in Azië is wonderlijk genoeg nog steeds niet ten einde, dus daar komen via Play nog altijd Engelstalige releases bij. Maar dat is er hooguit nog eens 1 per maand.

Het grote afstrepen is begonnen. Het is nu vooral wachten tot alles op de post gaat.

Grovonion schreef:
gij krijgt die LR games altijd veel eerder in de brievenbus dan ik...raadsel.

Nederland is een logistiek knooppunt. Dus alle pakketjes die hier aanmeren richting België houden we bewust een weekje (of twee) langer vast. Gewoon omdat het kan. ?

Wat dubbele Steam keys (uit bundels) gewisseld met een vriend - ik heb er de volgende 2 games aan overgehouden:

- Lust for Darkness
- Gas Guzzlers Extreme

Dan natuurlijk de gratis Epic game van de week

- The Messenger

En op Fanatical Games hebben ze momenteel een Staff Picks bundel (1 game voor 1 euro, 3 voor 2 etc) en daar heb ik voor 1 euro de volgende game gekocht:

- Jydge

Ondanks dat ik nintendo speel sinds de nes en nagenoeg alle consoles/handhelds wel heb gehad, is dit mijn eerste (echte) Pokemon game aanschaf
Hopelijk bevalt het me!

https://www.gamesmeter.nl/images/cover/18000/18973.jpg?cb=1561409305

Veel plezier ermee centurion81, voor mij is dit de beste Tomb Raider die ik gepeeld heb, eerst kon geen enkele Tomb Raider de eerste verslaan, maar deze heeft zich tot mijn favoriete Tomb Raider game gemaakt.

Bad North gratis via Epic
Serial Cleaner gratis via Humble Store (tot 24 nov of de keys op zijn).

Gratis games ook maar opgepikt: Bad North en Serial Cleaner. Bad North lijkt nog serieus lachen te zijn ook.

Afgelopen twee weken ook maar aangeschaft:
- Rune II
- Apocryph
- Wrath: Aeon of Ruin (early access)

The_CrY schreef:

- Rune II

Hier ben ik best benieuwd naar. Heeft het qua gameplay ook echt nog iets met het eerste deel te maken of is het echt alleen maar de naam die gebruikt wordt om een willekeurig spel wat kracht bij te zetten (voor de wat oudere generatie dan). Zoals bvb ook plots Fantasy General II en King's Bounty II op release staan (en er vast nog wel iets is wat ik mis). Allemaal franchises waar al jaren niets meer mee gedaan is en plots weer opgerakeld worden...

centurion81 schreef:
(afbeelding)

Definitive Edition op PS4

Schitterende game, schitterende trilogie. Heb ze de afgelopen jaren met ongelofelijk veel plezier gespeeld. Raad je aan om de twee vervolgen ook te gaan spelen.

Sinner schreef:
(quote)

(...) Heeft het qua gameplay ook echt nog iets met het eerste deel te maken of is het echt alleen maar de naam die gebruikt wordt om een willekeurig spel wat kracht bij te zetten (voor de wat oudere generatie dan). (...)

Durf het nog niet te zeggen. Ben er nog niet aan toe gekomen. Het lijkt een open world game te zijn, dus denk niet dat het veel te maken zal hebben met de voorganger uit 2000, maar het is wel door dezelfde studio gemaakt. Human Head Studios is na deze game ook opgedoekt overigens en opnieuw ingehuurd door Bethesda Softworks als Roundhouse Studios. Ik ben benieuwd wat ze van Bethesda mogen gaan maken.

Na eindeloze jaren heb ik er genoeg van gehad. Steeds weer die laptop crashes iedere keer als ik minecraft wou opstarten, ik was het beu. Ik zei, "genoeg is genoeg!". Na 23 (lange) jaren heb ik eindelijk het licht gezien! De heer kwam tot mij en sprak "Patenpac, het wordt verdomme tijd dat je eens een fatsoenlijke desktop pc koopt!". Ik, als brave Christene zijnde, luisterde uiteraard gemoedwillig. (Verander 'heer' in dit tekstje door 'geld', en 'christene' door 'gamer', en je krijgt een meer realistisch beeld...)

Bijgevolg heb ik me dus een desktop pc aangeschaft. Zoals gewoonlijk is wanneer mensen willen showen met hun nieuw pareltje, vinden jullie de specs ervan hieronder. In ieder geval kijk ik ernaar uit eindelijk die grafische instellingen eens op max te kunnen zetten

Behuizing: Sharkoon VG5-W - Rood
Koeling: Stille koeler: Cooler Master H412R
Geheugen: GeIL ValueRAM 24GB DDR4-3000
Harde schijf: SSD 500GB Crucial MX500
2e Harde schijf: HDD 1000GB SATAIII
.Optische drive: DVD Brander / Speler
Geluidskaart: Asus Xonar SE
Voeding: 600 Watt Cooler Master
Moederbord: Asus PRIME Z390-P
Grafische kaart: NVIDIA RTX 2060 6GB
Processor: Intel® Core™ i7-9700F - 8 Cores
Monitor: 24" LG UltraGear 24GL600F

Via cdkeys.com heb ik een Black Friday deal voor 'God of War' kunnen scoren. Een game waar ik toch al langere tijd naar benieuwd was. Met €8,19,- is dit zelfs goedkoper dan de deal in de PlayStation Store. Sla je slag zou ik zeggen.
https://i.imgur.com/FkCWRzZ.jpg

Shinobi schreef:
Via cdkeys.com heb ik een Black Friday deal voor 'God of War' kunnen scoren. Een game waar ik toch al langere tijd naar benieuwd was. Met €8,19,- is dit zelfs goedkoper dan de deal in de PlayStation Store. Sla je slag zou ik zeggen.
(afbeelding)

Werkt hij ook? Want ik zie dat het voor regio United States is. Wel een mooie deal!

JustMike schreef:
(quote)

Werkt hij ook? Want ik zie dat het voor regio United States is. Wel een mooie deal!

Zeker, je hebt wel een Amerikaans account nodig om 'm te downloaden. Maar zodra je de game binnen hebt, kun je deze ook spelen met een Nederlands account.

Al na de Gamecube geen spelcomputer van Nintendo meer aangeraakt, tot vandaag.

Nintendo Switch
https://www.want.nl/wp-content/uploads/2019/05/Nintendo-Switch.jpg

+ Mario Kart 8 Deluxe
https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/5/2/2/4/9200000073684225.jpg

Squall Lionheart (moderator)
Little Acre ook al vaak in m'n wagentje gewoond... Benieuwd naar je oordeel .

Kerstsnacks:
https://www.gamesmeter.nl/game/17279
https://www.gamesmeter.nl/game/16597

Squall Lionheart schreef:
Little Acre ook al vaak in m'n wagentje gewoond... Benieuwd naar je oordeel .

Kerstsnacks:
(afbeelding)
(afbeelding)

Voor €2,59 wilde ik het wel proberen Ik zal wel wat laten weten wanneer ik eraan toe kom!

Cervantes schreef:
Al na de Gamecube geen spelcomputer van Nintendo meer aangeraakt, tot vandaag.

Nintendo Switch
(afbeelding)

+ Mario Kart 8 Deluxe
(afbeelding)

Magisch moment. Heb het een jaartje of 2 terug ook gedaan nadat de Gamecube mijn laatste Nintendo was. Nooit spijt van de Switch gehad en Mario Kart 8 is fenomenaal.

Ajax&Litmanen1 schreef:
(quote)

Magisch moment. Heb het een jaartje of 2 terug ook gedaan nadat de Gamecube mijn laatste Nintendo was. Nooit spijt van de Switch gehad en Mario Kart 8 is fenomenaal.

Roerend mee eens. Ik heb al veel uren doorgebracht met Mario Kart 8 en het voelt aan als een warm nostalgisch bad. Het is met name leuk om allerlei parkoersen van voorbijgaande Mario Kart spellen terug te zien in deze game. (vroeger speelde ik voornamelijk Mario Kart Double Dash!! en Mario Kart 64.)

Gast
geplaatst: vandaag om 13:12 uur

geplaatst: vandaag om 13:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.