menu

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied?

zoeken in:

Ik weet niet of je ze voor de PlayStation 4 hebt gehaald, maar Arkham Knight is volgende maand gratis met PlayStation Plus

Zei al dat ik zeer uitkeek naar Control, heb hem gekocht en eens zien of die gaat bevallen, met Psi-Ops in het achterhoofd en eerst nog Lunar 2 uitspelen, dat flink vordert

https://cdn1.imggmi.com/uploads/2019/8/28/cc30e961075e3a237a1df3271c624b3a-full.jpg

Squall Lionheart (moderator)
JustMike schreef:
volgende maand gratis met PlayStation Plus

Jop voor PS4. Batman physical voor 10 buxx en Hitman digital dealio...

Meh, niet echt gratis, enkel speelbaar zolang je Plus hebt. Vroegah op de 360 haalde ik een maand gold als er 'n chille line-up was. Die games kan ik nu nog gamen... Maar heb begrepen dat dat op de One ook niet meer is, mumble grumble...

Squall Lionheart schreef:
(quote)

Jop voor PS4. Batman physical voor 10 buxx en Hitman digital dealio...

Meh, niet echt gratis, enkel speelbaar zolang je Plus hebt. Vroegah op de 360 haalde ik een maand gold als er 'n chille line-up was. Die games kan ik nu nog gamen... Maar heb begrepen dat dat op de One ook niet meer is, mumble grumble...

Oh, hebben ze het nu zo opgesteld? Vervelend model dan, want zo werkt PlayStation now ook, maar dan heb je een veel grotere line-up. En bij de Xbox vond ik het ook wel handig dat je de games nog steeds kon spelen nadat je gold voorbij was, maar je hebt gelijk dat ze dat nu ook hebben aangepast.

Zo naief als ik ben hoop ik nog steeds dat Sony de "PS+"-ban opheft zodra ze de service volledig afsluiten op een device. PSP was nooit deel van deze service geloof ik. En bij de PSVita of PS3 is dat iig nog niet gebeurd, maar ik denk dat daar de store nog steeds werkt. Ik zou het een mooi gebaar vinden, maar zoals ik al schreef zie ik de kans dat dat gebeurt heel erg klein. Toch zeker als het alternatief is dat de games niet meer werken terwijl je toch nog PS+ op PS4, PS5 of wat ook immer hebt.

Winkelwagentje (moderator)
Grovonion schreef:
Zo naief als ik ben hoop ik nog steeds dat Sony de "PS+"-ban opheft zodra ze de service volledig afsluiten op een device.

Dat zou wel heel netjes zijn, maar ik verwacht ook niet dat de kans daarop erg groot zal zijn. Een aantal PS+ games zijn enkel nog beschikbaar voor lopende abonnees vanuit de download historie, omdat er ook regelmatig games verdwijnen uit de store, vanwege aflopende licenties, deals e.d. Een beetje zoals met het opdoeken van PS Mobile. De gehele library aan games is voorgoed weg.

Mocht Sony het concept PS+ ooit stoppen, en ik denk eigenlijk dat de kans daarop best aanwezig is. Dan zal een andere service het stokje wel overnemen. Het valt op dat PS+ games ook bijna zonder uitzondering deel uitmaken van het PS Now aanbod. Dus ik denk dat Sony zal roepen, neem maar een abonnement op PS Now, en je hebt weer toegang tot een groot deel van de games... maar das speculeren.

centurion81 (moderator)
https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/91D7yGmBVzL._SX342_.jpg

Lijkt precies in mijn straatje te zijn - gewoon lekker mindless arcade racen, voor 14 euro prima

https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/6/7/5/1/9200000088311576.jpg

Kort terug een weekje gratis gespeeld dankzij Nintendo en het beviel me genoeg om 'm nu zelf maar te kopen.

Quantum Break (xbox One)

Voor 2,98. Kon ik geen neen tegen zeggen. Helemaal niet aangezien we het er toevallig nog over hadden deze week.

Nog wat digitale aankopen op de Switch gedaan de afgelopen dagen:

Doom 2 classic
Firewatch
My friend Pedro

Samen met Mario Tennis heb ik weer genoeg te spelen.

Ajax&Litmanen1 schreef:
Nog wat digitale aankopen op de Switch gedaan de afgelopen dagen:

Doom 2 classic
Firewatch
My friend Pedro

Samen met Mario Tennis heb ik weer genoeg te spelen.

Firewatch is een leuke ervaring. Veel plezier!

JustMike schreef:
(quote)

Firewatch is een leuke ervaring. Veel plezier!

Half uurtje nu geprobeerd. Er mooi inderdaad. Dat sfeertje op grafisch gebied doet me denken aan Life is Strange. En ook knap dat wat tekst en muziek me in het begin al kan raken.

JustMike schreef:
Lang over nagedacht, maar toch besloten om ervoor te gaan! Een PlayStation 4 pro besteld met 3 spellen.

Veel plezier ermee!

Supervet man.

Nog nooit RDR2 gespeeld? Dan ga je sowieso heerlijke maanden beleven.

Ajax&Litmanen1 schreef:
Supervet man.

Nog nooit RDR2 gespeeld? Dan ga je sowieso heerlijke maanden beleven.

Daar ben ik inderdaad bang voor, want er zijn veel spellen die ik wil spelen op de playstation

Dankjewel Rode Zomerzon, gaat zeker lukken!

Squall Lionheart (moderator)
Sweet, welcome aboard!

Ik vrees dat ik me een beetje heb laten gaan in de Playstation Store...

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

centurion81 (moderator)
Mooi groepje indies! Heb ze ook alle zes op mn wishlist!

Twee spellen die ik van de playstation store gehaald heb:
- Journey Collector's Edition
- The Unfinished Swan

Aangezien ik weer in bezit ben van een werkende PC heb ik mezelf eens flink laten gaan vandaag. Via Humble Bundle de Tier 1 van zowel de RPG Humble RPG Bundle als de Humble Spooky Horror Bundle. Dus voor bijna 2 volledige euro de volgende games:

- Agony (juist ja...die - wou ik toch eens proberen)
- Butcher
- Deep Sky Derelicts
- Hiveswap Act 1
- Immortal Planet
- Town of Light

Zeker de moeite waard voor Deep Sky Derelicts en Town of Light. Je hebt er nog geen kop koffie voor en met name de eerste denk ik wel dat je toch de nodige uurtjes uithaald. (de tweede is eerder een heel sfeervolle walking sim).

Sinner schreef:
Aangezien ik weer in bezit ben van een werkende PC heb ik mezelf eens flink laten gaan vandaag. Via Humble Bundle de Tier 1 van zowel de RPG Humble RPG Bundle als de Humble Spooky Horror Bundle. Dus voor bijna 2 volledige euro de volgende games:

- Agony (juist ja...die - wou ik toch eens proberen)
- Butcher
- Deep Sky Derelicts
- Hiveswap Act 1
- Immortal Planet
- Town of Light

Zeker de moeite waard voor Deep Sky Derelicts en Town of Light. Je hebt er nog geen kop koffie voor en met name de eerste denk ik wel dat je toch de nodige uurtjes uithaald. (de tweede is eerder een heel sfeervolle walking sim).

Town of light, ben benieuwd hoe jou die gaat bevallen Sinner, voor mij was het een verborgen juweeltje. Zoals ze zeggen in het engels "A hidden gem".

Mithrandir schreef:
Town of light, ben benieuwd hoe jou die gaat bevallen Sinner, voor mij was het een verborgen juweeltje. Zoals ze zeggen in het engels "A hidden gem".

Ik ben benieuwd. Stond al een hele tijd op mijn wishlist dus zodra ik klaar ben met Quantum Break (of misschien speel ik hem wel tussendoor even ter afwisseling) laat ik het weten.

Als je hem gaat spelen, geniet ervan, al denk ik dat dat wel goed komt.

Na een weekje te vertoeven op de Griekse eilanden heb ik besloten mezelf te verwennen met dit toppertje. Ik had hem al op de ps4, maar heb besloten hem ook op Steam aan te schaffen om toegang te hebben tot de dlc's.

https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/999/EP0700-CUSA03365_00-DSIIIDELUXE00000/1566433813000/image?w=240&h=240&bg_color=000000&opacity=100&_version=00_09_000

Op PSN een spel gehaald die ik al lang wilde spelen:
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/a/a4/ShadowOfTheColossus2018.jpg/220px-ShadowOfTheColossus2018.jpg

Nu een uurtje gespeeld maar wat ziet het er mooi uit.

Alan Wake, Splinter Cell: Convinction, Dead Rising... allemaal Xbox 360 games die ik jaren geleden gekocht heb en nu in een doos vind, nog nooit gespeeld. Heb de PS3 afgekoppeld, inclusief het eveneens niet gespeelde Red Faction: Armageddon, en de Xbox 360 weer aangesloten, na een lange tijd van stilte.

Nintendo heeft me in zijn macht:

- Switch Lite de (mango) gele waarschijnlijk... (nog 2 dagen wachten!)
- 128 gig opslag kaartje
- Extra dikke dopjes voor op de stick's
- Opberg tasje
- The Legend of Zelda: Link's Awakening (switch)
- Grid Autosport (switch)
- Friday the 13th (switch)

banjo schreef:
Nintendo heeft me in zijn macht:

- Switch Lite de (mango) gele waarschijnlijk... (nog 2 dagen wachten!)
- 128 gig opslag kaartje
- Extra dikke dopjes voor op de stick's
- Opberg tasje
- The Legend of Zelda: Link's Awakening (switch)
- Grid Autosport (switch)
- Friday the 13th (switch)

Nice

Ben met name benieuwd naar je ervaring mbt Grid op de Switch. Twijfel zelf nogal deze wel/niet aan te schaffen

Btw: is de Switch Lite aangeschaft voor erbij, of heb je geen “gewone” Switch?

-marco- Ik had de normale Switch al en deze Switch Lite is voor erbij.
En ik heb echt ontzettend moeten wikken en wegen om hem te halen..
Maar Nintendo is altijd zo goed in de 'opvolger' ontzettend aantrekkelijk te maken.
Waardoor ik hier ingetrapt ben... deze nieuwe Nintendo Lite en The Legend of Zelda: Link's Awakening op 1 dag uitbrengen en ik ben verkocht.

En kijk voor Grid eens op youtube daar vind je alleen maar positieve verhalen over mooie beelden super geluid toekomstige updates. En je kunt hem met de gamecube controller besturen wat een hele grote plus schijnt te zijn GRID: Autosport Nintendo Switch Review - BEST SWITCH RACER? - YouTube.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:33 uur

geplaatst: vandaag om 18:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.