menu

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied?

zoeken in:
geplaatst:
Sony Days of Play! Voor ieder die nog een PS4 controller kan gebruiken het moment om een te kopen.

geplaatst:
Cytus II - voor mijn Android phone. Ja hoor.

De game is de komende 14 uur nog gratis en is best een leuke Jpop Rhytm game. Ik speel nooit op mijn phone, maar hoe maak ik wel weer een uitzondering voor. Leuk voor tussendoor even te doen. (ter vergelijking - ik heb bijvoorbeeld een 50 uur in het soortgelijke Final Fantasy Theathrytm).

geplaatst:
April/Mei aanwinsten:

https://i.ibb.co/RhDM5qL/games2019.jpg

Beetje veel Amiga dit keer, maar aantal leuke deals op Marktplaats/Ebay kon ik niet laten lopen. En sinds ik de CD32 in de woonkamer op de grote tv heb aangesloten speel ik daar nu wat vaker op, en daar af en toe een game voor scoren blijft een leuke hobby.
Naast oldies ook weer 2 spiksplinternieuwe CD32 games gehaald: SkillGrid en Reshoot R. Vooral Reshoot R (ontbreekt op de foto) is een juweeltje. 3 jaar in ontwikkeling geweest, toffe soundtrack. AAA CD32 game anno 2019. Nice.. Zie hem hier in actie.

geplaatst:
Ik heb de Humble Bundle deze maand geskipped vanwege : Call of Duty. Multi-player only zegt me niet veel en waarschijnlijk draait mijn pc het toch niet. MAAR dankzij een vriend die de game al had kreeg ik wel voor nada:

Pool Panic (steam)

Volgende maand trouwens Hellblade en Moonlighter! De eerste heb ik op Xbox wel maar de tweede staat al een hele tijd op mijn verlanglijstje.

geplaatst:
Sinner schreef:
Ik heb de Humble Bundle deze maand geskipped vanwege : Call of Duty. Multi-player only zegt me niet veel en waarschijnlijk draait mijn pc het toch niet. MAAR dankzij een vriend die de game al had kreeg ik wel voor nada:

Pool Panic (steam)

Volgende maand trouwens Hellblade en Moonlighter! De eerste heb ik op Xbox wel maar de tweede staat al een hele tijd op mijn verlanglijstje.

Heb je toevallig behoefte aan red faction guerrilla? Die heb ik namelijk dubbel nu

geplaatst:
JustMike schreef:
Heb je toevallig behoefte aan red faction guerrilla? Die heb ik namelijk dubbel nu

Bedankt voor het aanbod, maar die heb ik zelf ook al ergens uit een of andere bundel.

geplaatst:
Verveelde me echt de pleuris op gamegebied deze periode, bedacht me toen ineens dat ik toch wel had genoten van AC Origins en dus de opvolger maar aangeschaft

https://store.ubi.com/dw/image/v2/ABBS_PRD/on/demandware.static/-/Sites-masterCatalog/ia/dw4949f14d/images/large/5afda8aa6b54a4271407a875.jpg?sw=220&sh=440&sm=fit

geplaatst:
Op steam aangeschaft onlangs:
- Borderlands 2 GOTY
- Borderlands Pre-Sequel GOTY
- Hedon

geplaatst:
Niet gekocht, maar momenteel gratis op Epic Games

Enter the Gungeon (Epic Games)

geplaatst:
https://images.wehkamp.nl/i/wehkamp/175556_pb_01/far-cry-5-xbox-one-3307216022978.jpg?w=1024

Voor een mooi budgetprijsje waag ik me wel weer aan het zoveelste Ubisoft standaardproduct

geplaatst:
Ajax&Litmanen1 schreef:
Voor een mooi budgetprijsje waag ik me wel weer aan het zoveelste Ubisoft standaardproduct

Ben ik toch benieuwd hoe hij bevalt. Wat mij betreft het beste deel in de reeks. Alleen zitten we plots met temperaturen boven de 25 graden en dan zit ik meestal niet binnen te gamen (zo nu en dan een uurtje daargelaten). Meestal is het dan weer 3DS s'avonds.

geplaatst:
Ondanks gisteren opgelopen blessure toch naar een rommelmarkt en een garage-sale geweest, aanvankelijk leek het een enorme bust te worden, maar voornamelijk de garage -sale redde de uitstap toch enigszins:

- 5 game-boy en 1 GBC game (o.a. Pokemon red/blue en game & watch gallery 3)
- 3 PS4 games (south park - duurste aan 10 eur; nfs: rivals en The order 1886, telkens 3 eur)
- 5 PS3 games

en dat voor... 41 euro, kan ermee door.

geplaatst:
Sinner schreef:
(quote)

Ben ik toch benieuwd hoe hij bevalt. Wat mij betreft het beste deel in de reeks. Alleen zitten we plots met temperaturen boven de 25 graden en dan zit ik meestal niet binnen te gamen (zo nu en dan een uurtje daargelaten). Meestal is het dan weer 3DS s'avonds.

Heel eerlijk, met de temperaturen van aankomende week blijf ik wel zoveel mogelijk binnen hoor. Buiten is het niet te houden. Maar toegeven, rond de zomermaanden game ik ook minder. Sowieso heb ik daar na een werkdag niet altijd zin in, dan is een film of Netflix ook wel eens fijn. Maar als ik weer een game heb met een lekker singleplayer-verhaal dan maak ik daar zeker tijd voor.

geplaatst:
Toch wel een aantal interessante koopjes gedaan in fnac vandaag, allemaal PS4 games:

Strange Brigade
Steamworld Dig 2
Dreamfall Chapters
Red Faction Guerilla
Darkest Dungeon Ancestral Edition
Dead cells

En dat alles voor 46 euro, not bad!

Squall Lionheart (moderator)
geplaatst:

(afbeelding)

(afbeelding)

De Limited Edition van die laatste ligt nu voor 5 buxx bij de Game Mania...

geplaatst:
https://static-ca.ebgames.ca/images/products/725544/3max.jpg

Veel goeds over gehoord. Nooit gespeeld. Binnenkort maar eens aan beginnen dan!

Squall Lionheart (moderator)
geplaatst:
Nice score! Kingdom Come toch ook nog steeds best benieuwd naar...

Anotha sale snack:

(afbeelding)

geplaatst:
Waarom worden mijn foto's niet getoond?
Is het niet handig, net zoals op facebook dat je een foto kunt uploaden...deed alles precies zoals daar stond, voer picture link in, niets dan een broken picture....dit is balen!

geplaatst:
Mithrandir schreef:
Waarom worden mijn foto's niet getoond?
Is het niet handig, net zoals op facebook dat je een foto kunt uploaden...deed alles precies zoals daar stond, voer picture link in, niets dan een broken picture....dit is balen!

Ik voeg foto's in in mijn berichten door de benodigde foto te zoeken bij google afbeeldingen, waarna ik enkel de foto opvraag. Vervolgens kopieer ik deze link gewoon en maak ik gebruik van de 'afbeelding invoegen' functie.

geplaatst:
Ok, bedankt Patenpac, probeer ik het zo nog een keer.

geplaatst:
Had vanmorgen, deze 2 leuke games op de kop weten te tikken. De eerste game zag ik toevallig voorbij komen op Gamesmeter, was gelijk geïnteresseerd.

Illusion of L'Phalcia pc

https://store-images.s-microsoft.com/image/apps.61428.13599448365520471.53364ac7-90a4-4919-ae55-e61e0bf33ecb.29b5316a-4026-458f-b6c2-2f7f7318460b

Age of Empires Definitive Edition

https://www.mobygames.com/images/covers/l/470515-age-of-empires-definitive-edition-windows-apps-front-cover.jpg

geplaatst:
Het is gelukt, alleen wel een beetje groot...

geplaatst:
Ulysses schreef:
Steam sale koopje:

(afbeelding)

Ik heb Odyssey ook een paar dagen geleden gehaald. Ben bijna klaar met Origins en wil daarna me wel wagen aan Odyssey

geplaatst:
JustMike schreef:
Ik heb Odyssey ook een paar dagen geleden gehaald. Ben bijna klaar met Origins en wil daarna me wel wagen aan Odyssey

AC Origins is een fenomenale game, van Odyssey heb ik een klein uurtje gespeeld op de ps4. Totdat ik met vakantiegeld mijn nieuwe pc kon gaan gaan halen. Als ik de pc weer gewoontjes vind, pak ik hem weer op op de Playstation 4, maar van wat ik gezien heb in dat uurtje, gaat de game je goed bevallen

geplaatst:
Mithrandir schreef:
(quote)

AC Origins is een fenomenale game, van Odyssey heb ik een klein uurtje gespeeld op de ps4. Totdat ik met vakantiegeld mijn nieuwe pc kon gaan gaan halen. Als ik de pc weer gewoontjes vind, pak ik hem weer op op de Playstation 4, maar van wat ik gezien heb in dat uurtje, gaat de game je goed bevallen

Ik denk inderdaad dat het aardig wat van mijn uren zal opnemen

geplaatst:
De Humble Monthly is net unlocked. Uitstekend maandje ook. De 10 euro dubbel en dik waard.

60 Parsecs
Hellblade Senua's Sacrifice
Love is Dead
Moonlighter
Nairi Tower of Shirin
Road Redemption
Warhammer Mechanicus

De helft stond letterlijk op mijn wishlist. Hellblade heb ik wel op de Xbox maar goed, prijsgame was voor mij toch Moonlighter. Road Redemption, 60 Parsecs en Warhammer Mechanicus stonden op de lijst en de rest, met name Nairi Tower of Shirin een aardige bonus.

Volgende maand Kingdom Come! Hoewel ik betwijfel of mijn pc die draait.

Oh...en van een vriend gekregen:
Overlord Minions (DS)

centurion81 (moderator)
geplaatst:

(afbeelding)

voor Android!

Gast
geplaatst: vandaag om 01:39 uur

geplaatst: vandaag om 01:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.