menu

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied?

zoeken in:

avatar van -marco-
Pre-order Bij de gele game keten krijg je als pre-order de exclusieve Nintendo Mario Maker 2 styles

https://www.gamesmeter.nl/images/cover/18000/18636.jpg?cb=1550345367

avatar van Sinner
De nieuwe Humble Bundle monthly is unlocked - dus:

Assassins Creed Origins
Do Not Feed The Monkeys
Finding Paradise
I am not a Monstar
The Journey Down Chapter 3
Monster Prom
Wandersong

Ik kijk eigenlijk het meest uit naar Monster Prom. Een dating game met Monsters als ik het goed heb. Assassins Creed draait mijn PC wellicht niet dus die koop ik weleens voor een 15-20 euro in een sale voor de xbox.

Eveneens Tier 1 gekocht van de nieuwe More Board Games! bundle voor 1 euro

Gloom Digital Edition
Love Letter
Ticket to Ride First Journey
Twilight Struggle

avatar van Grovonion
6 PS2 en 13 PS3 games gescoord (voor 33 EUR totaal) op een garage-sale een klein half uurtje hiervandaan.

Eerst leek het een enorme flop te worden, de mensen die meededen aan de sale waren in de hele buurt verspreid. Maar nadat me een vriendelijke dame een boekje gaf met daarin de adressen EN wat de mensen zoal in de aanbieding hadden was het een makkie de 3 (drie van in totaal 40 adressen) plaatsen te vinden die games in de aanbieding hadden. En bij de eerste had ik het klassieke rommelmarkt-pech. Toen ik aankwam waren net twee gasten een package deal aan het maken, met wat leek een 11-tal wii en wiiu games. Er bleef niks over en dus maar snel omgedraaid. Gelukkig had ik dan bij de twee volgende adressen meer geluk.

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
Ik wil titels!

avatar van JustMike
Ik ben overtuigd om Minecraft te kopen

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
Eindelijk!

avatar van Grovonion
Grovonion schreef:
6 PS2 en 13 PS3 games gescoord (voor 33 EUR totaal) op een garage-sale een klein half uurtje hiervandaan.

Squall Lionheart schreef:
Ik wil titels!

PS3 Titels:

- Blazing Angels 1 & 2
- Civ. Revolution
- Dead Island double pack
- The Godfather II
- Sniper Elite V2 & III
- Two Worlds II - GOTYE
- MTX vs. ATV Alive
(en een paar die ik wegdoe: Tour de france 2012, Facebreaker, Bad company, enemy front)

PS2 Titels:
- The Godfather
- NfS Carbon
- Tetris Worlds (een mega-dud blijkbaar maar toch een die ik hou)
- Spartan: Total Warrior
- GTA San Andreas
- Canis Canem Edit

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
Thnx Grov! Nice score... Gelijk ook weer zin gekregen ff een potje Civ Revolution te doen .

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
https://www.gamesmeter.nl/images/cover/8000/8209.jpg

via GOG.com, iemand ervaring met die site?

Ik heb bedacht dat ik na zoveel jaar gewoon weer es bij deel 1 ga beginnen ^^
Vroeger had ik deze met een mooie doos..Doos stond samen met Heroes 2, Heroes 3, Delta Force 1, Delta Force 2, Delta Force: Land Warrior, Championship Manager 2, Championship Manager 97-98 en Championship Manager 99-00 geëxposeerd op mijn kinderkamer.....Die drie series waren de heilige graal qua pc games voor mij

avatar van Grovonion
centurion81 schreef:
via GOG.com, iemand ervaring met die site?
Ervaring aan het opbouwen, onlangs mee begonnen en de eerste resem SSI AD&D adventures aangeschaft. Die mmmo...lijken te werken in dosbox.

avatar van Sinner
centurion81 schreef:

via GOG.com, iemand ervaring met die site?


Ik heb tientallen games via GOG (276 trouwens, volgens GOG Galaxy) aangeschaft. Wat betreft oude games kies ik altijd voor GOG in plaats van Steam. GOG zorgt er altijd voor de vereiste patches en aanpassingen via Dosbox reeds in orde zijn zodat ze ook meteen op iedere moderne PC speelbaar zijn, waar dat bij Steam zo heel af en toe bij heel oude games nog wel eens misloopt. PLUS Je download de game en hebt hem ook in bezit - brand op een cd'tje, gooi hem op een stick, zet hem op een externe schijf en je raakt hem nooit meer kwijt.

5 sterren site wat mij betreft.

avatar van The_CrY
GOG is inderdaad een fantastische site met een hele goede service. En voor de retro-gamer meer dan genoeg voordelen t.o.v. Steam.

Vandaag bemachtigd:
- Blood: Fresh Supply (op Steam ivm kortingsbon)
- Age of Wonders III (nu gratis via HumbleBundle)

avatar van Sinner
The_CrY schreef:
- Blood: Fresh Supply (op Steam ivm kortingsbon)


Denkelijk schaf ik me die ook nog aan. Geweldig spel en ik heb op GOG korting vanwege in het bezit zijn van het origineel. De nieuwe versie moet uitstekend zijn.

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)

avatar van Sinner
Oh ja. Kuch. Ik had nog wat tegoed op mijn Steam account. Af en toe gooi ik er 5 euro of zo op 'just in case'. Had nog 10 euro dus 20 euro bijgelegd (min of meer. Kwam op ongeveer 27 euro neer) en dit weekend de volgende 3 games uit de sales gehaald. Niet omdat het moest, maar omdat het kon. Om het maar even zo cliche te zeggen.

Shovel Knight Treasure Trove (Steam)
Space Hulk Deathwing Enhanced Edition (Steam)
Warhammer 40K Sanctus Reach (Steam)

Shovel Knight heb ik steeds mee gewacht vanwege - 'ik wou hem fysiek voor de WiiU' maar nergens meer te vinden of te duur. En hij was maar 10 euro deze keer. Sanctus Reach was ook maar 8 euro ongeveer (net iets minder) en ik vind TBS games nou eenmaal erg leuk om te spelen - en Warhammer Fantasy en 40K zijn sowieso qua stijl en sfeer altijd geweldig. En Space Hulk Deathwing was ook maar 10 euro - laagste prijs tot nog toe - voor 20 of 30 had ik het nooit gedaan omdat ik niet zeker wist of mijn systeem het wel kon draaien, maar wat blijkt, game draait prima op medium en het is een meer dan aardige alien-achtige shooter geworden. Het hele 'klunky Space-Marine' armour gedoe vind ik gewoon lekker aanvoelen (een beetje ala Gears of War) en de sfeer zit er vanaf het begin aardig goed in.

Dus ik aardig blij. De rest van mijn backlog niet zo. Maar goed.


avatar van Manny Calavera
https://gamemania-sec.azureedge.net/-/media/Sites/GameMania/Products/Games/H/HITMAN/Hitman-2/Standaard-XONE.jpg?v=FbZy8hrtmUyZbtEXczt6dg&Type=Large

Van de week nog gekocht. Ik vond seizoen 1 echt heel leuk, dus ben benieuwd.

Misschien is dit de game om mijn gamedipje mee te verlaten.

avatar van Sinner
Far Cry 5 (Xbox One)


avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
April-mei aanwinsten.
https://i.ibb.co/B6ZS99Y/May-19-1.jpg
https://i.ibb.co/LYs5bX6/May-19-2.jpg
https://i.ibb.co/zHdPmND/May-19-3.jpg
https://i.ibb.co/6PN2WQK/May-19-4.jpg

PlayStation 4:
- Blood & Truth
- Lumines: Remastered

Speciaal voor Blood & Truth een setje Move controllers gekocht.

Vita:
- Alone With You
- Bloodstained: Curse of the Moon
- Dragon Fantasy
- Fernz Gate
- Forma.8
- Iconoclasts
- Nurse Love Syndrome
- Patobox [Limited Edition #427 van 1500]
- Persona 3: Dancing Moon Light
- Persona 5: Dancing Moon Light
- Proteus
- Retro City Rampage DX (cover variant)
- Shakedown Hawaii
- Spelunky

avatar van JustMike
Manny Calavera schreef:
(afbeelding)

Van de week nog gekocht. Ik vond seizoen 1 echt heel leuk, dus ben benieuwd.

Misschien is dit de game om mijn gamedipje mee te verlaten.

Het is in ieder geval een game waar je, voordat je het doorhebt, een aantal uur in gestopt hebt. Tenminste, zo was het voor mij Veel plezier ermee!

avatar van Grovonion
Winkelwagentje schreef:
April-mei aanwinsten.
- Shakedown Hawaii
Hoe heb je die zo snel bekomen? Ik heb nog niks gezien.

avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
Grovonion schreef:
Hoe heb je die zo snel bekomen? Ik heb nog niks gezien.

Moest hier import fees over betalen. Misschien zal dat de reden zijn dat je 'm nog niet hebt. Krijg wel eens de indruk dat de douane in Nederland iets vlotter is dan de collega's in België.

Heb je wel een tracking mailtje gehad?

avatar van Manny Calavera
JustMike schreef:
(quote)

Het is in ieder geval een game waar je, voordat je het doorhebt, een aantal uur in gestopt hebt. Tenminste, zo was het voor mij Veel plezier ermee!


Ik mis alleen je stem daar. Nog bezig? Zit alweer een tijdje in het tweede grote level. Ben nog wel effe bezig.

avatar van Sinner
Winkelwagentje schreef:
Krijg wel eens de indruk dat de douane in Nederland iets vlotter is dan de collega's in België.


...niet alleen de douane...

avatar van JustMike
Manny Calavera schreef:
(quote)


Ik mis alleen je stem daar. Nog bezig? Zit alweer een tijdje in het tweede grote level. Ben nog wel effe bezig.

Met zo'n 27 uur heb ik alle levels gedaan, maar omdat elk level op veel manieren opgelost kan worden heb ik nog geen stem uitgebracht. Ik moet er weer een keertje mee verder

avatar van Sinner
Sinner schreef:
(quote)


...niet alleen de douane...


Excuseer me...ik heb iets gevonden waar de Belgen wel sneller in zijn. 3 dagen na de verkiezingen wordt er al gepleit om nieuwe verkiezingen te organiseren want de uitslagen zijn niet naar wens van de heren politiekers

Klungelland.



Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:59 uur

geplaatst: vandaag om 19:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.