menu

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied?

zoeken in:
avatar van Grovonion
ha, 20 euro used in Belgie...maar Sittard is niet enorm veraf.

avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
https://i.ibb.co/3FtGtYF/PS3F19.jpg

19x PS3 games voor € 47 uit de tweedehands sale bij Nedgame. Vond ik een aardige deal. ?

avatar van Sinner
Soul Calibur VI - Xbox One

Van het weekend in de Intertoys - foutje of vanwege het faillissement maar het heeft me maar 20 euro gekost. Ik voelde me bijna schuldig. Wel het laatste exemplaar voor de Xbox One. Heb de rest van de games ook niet echt meer gechecked vanwege kortstondige extreme opgetogenheid.

avatar van Grovonion
Mijn nieuwe laptop, geen maand oud heeft het vandaag al begeven. Deed plots niks meer. Maar teruggestuurd naar bol.com en pats dezelfde opnieuw besteld. Jup. Is nu 80 euro goedkoper

avatar van mrdig
https://i.ibb.co/9g00BzN/F39367-A8-48-F7-4698-90-F1-D302188-BB674.jpg

Another World via Limited Run dan eindelijk binnen! Gave editie. (Code-wheel ontbreekt nog op de foto)

avatar van Sinner
De nieuwe Humble Bundle Monthly is gisteren volledig unlocked. Dus:

Warhammer Vermintide II
Earth Defence Force 4.1
Cultist Simulator
Tower Unite
Late Shift
Paradigm
Fight N Rage
Slipstream

Nog niets geprobeerd buiten heel even Earth Defence Force die vreemd genoeg in al zijn eenvoud heel erg beviel. Gelukkig doe ik niet mee aan carnaval dus de komende dagen lekker rustig eens door het lijstje gaan (en teven Soul Calibur VI eens op mijn gemak spelen).

Volgende maand kijk ik trouwens erg naar uit want dan zit Mutant Road To Eden in de bundle. Alsook Northgard en Absolver.

avatar van Grovonion
Winkelwagentje schreef:
(afbeelding)

19x PS3 games voor € 47 uit de tweedehands sale bij Nedgame. Vond ik een aardige deal. ?
had je die selectie zelf gekozen of was het een fixed-bundle?

avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
Grovonion schreef:
had je die selectie zelf gekozen of was het een fixed-bundle?

hand-picked

avatar van Grovonion
Genji, Inversion en Haze al vaak in mijn handen gehad, maar omwille van matige kritieken weer weggelegd. Onterecht?

avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
Dat kan ik je nu nog niet vertellen. ?

Inversion staat bovenaan mijn lijstje, daar ga ik me binnenkort eens aan wagen. Voor 2 a 3 Euro neem ik de gok wel hoor. 19 spellen voor de prijs van één nieuwe - er zal er vast eentje tussen zitten die de moeite waard is!

avatar van Grovonion
Heel zeker! Versta me niet verkeerd, ik pak ook graag zulke kansen, en voel me ook niet te beroerd om eens wat dingen uit te proberen.

avatar van Confusie
Laatst nog met Haze in mijn handen gestaan voor een euro ofzo.

Even wat info opgezocht en toch maar laten liggen.

Toen wel titels als Metro: Last Light en Rage meegepakt.

Lekker goedkoop PS3 titels scoren, in mijn ervaring, lijkt op papier vaak heel leuk maar in de praktijk gebeurt er tot op heden niet zoveel mee helaas.

Toch ook grafisch wel meer terugschakelen dan ik aanvankelijk dacht dat de overgang naar deze huidige generatie ooit kon brengen.

Jammer ook wel aangezien ik me nog als de dag van gister herinner dat deze titels de allernieuwste waren met mooie glanzende hoesjes al glinsterend in de winkel voor dik zes tientjes.

Was toch ook echt vorige week ofzo.

Een winkel die zeer wellicht inmiddels ook wel ter ziele is, maar dat terzijde.

Wat me met name nu aan de PS3 een beetje tegenstaat zijn de korrelige, rafelige grafische ervaringen.

Als een soort oubakken peperkoek die zichzelf afbrokkelt en onmiddellijk weer opbouwt bij elke beweging.

Omschrijft wel het uiterlijk van een aantal last gen spellen welke ik recentelijk heb gezien.

Gelukkig is dat allemaal inmiddels grotendeels strak getrokken waardoor deze huidige generatie weer een stukje tijdlozer zal blijken strakjes.

Verwacht ik.


avatar van finalman
Vanmiddag Mega Drive Classics gekocht en net eventjes gespeeld. Ik heb spijt dat ik het gekocht heb. Als je bv Sonic speelt (of Alex Kidd), vind ik dat er geen finesse is met de knoppen. Precies dat het eventjes vertraagd wordt als je rap links of rechts wil lopen. En daar hou ik niet van. Een goede raad: koop hem niet aan. Dikke onvoldoende!!!

avatar van DarthSolidKevin
Devil May Cry 5 Deluxe Edition - XONE

Heb heel lang gewacht op een waardig vervolg op DMC4, dus ik heb er heel erg veel zin in.

avatar van Nomak
Meeste komt van retro game beurs in Aarschot vandaag.
Enkel die 2 Doom spellen komen van Nedgame.

http://i65.tinypic.com/nfqwqt.jpg

avatar van Manny Calavera
Fifa 98 RTWC

De heilige graal in Fifa landschap. De soundtrack, de zaalvoetbal-modus. Lekker hoor.

avatar van Nomak
Ja speciaal gekocht voor het zaalvoetbal. ?

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
En Bomberman Hardball heeft een geweldige golfgame in zich

avatar van Grovonion
Nomak schreef:
Meeste komt van retro game beurs in Aarschot vandaag.
Enkel die 2 Doom spellen komen van Nedgame.

(afbeelding)
ha! Die Fifa 98 heb je bij mijn stand gekocht. 't is te zeggen, de stand van mijn vriend die ik hielp, de stand die hoofdzakelijk megadrive spellen verkocht. Die heb je trouwens ferm onder de marktprijs gekocht.

avatar van Sinner
Niks. Maar blijkbaar is Crackdown 2 gratis op de Xbox One vandaag (? of langer ?). Gratis is altijd een leuke prijs. Het is geen Games with Gold in ieder geval maar 'ter ere van' DLC of iets dergelijks voor Crackdown 3. Maar dat heb ik van horen zeggen van een vriend. Ik lette niet echt op. Ik heb het maar gewoon op downloaden gezet toen ik thuis kwam.

avatar van Nomak
Grovonion schreef:
ha! Die Fifa 98 heb je bij mijn stand gekocht. 't is te zeggen, de stand van mijn vriend die ik hielp, de stand die hoofdzakelijk megadrive spellen verkocht. Die heb je trouwens ferm onder de marktprijs gekocht.
Inderdaad, 2 euro.
Was jij dan diegene die het spel aan mij heeft verkocht?

avatar van Grovonion
Nomak schreef:
Was jij dan diegene die het spel aan mij heeft verkocht?
Nee, ik stond of zat er naast.


avatar van Nomak
Winkelwagentje schreef:
19x PS3 games voor € 47 uit de tweedehands sale bij Nedgame. Vond ik een aardige deal. ?
Goeie tip, meteen ook een aantal games besteld die ik nog graag wilde.



avatar van Fonzzz002
Fonzzz002 (crew)
Deze heb ik gisteren aangeschaft op Comic con . Moest me inhouden niet Banjo Tooie voor 100 euro erachteraan te gooien.
https://i.postimg.cc/8c5JXXPm/20190324-104839.jpg

avatar van Grovonion
Vandaag op de tweedehandsbeurs in Hasselt, ben er in sneltempo doorheen moeten rennen omwille van andere verplichtingen achteraf:

- Buzz Big Quiz met buzzers en paar singstar microfoons (5 euro)
- Marvel Spiderman - PS4 (15 euro)
- Armored Core 2 - PS2 (3 euro)


Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:14 uur

geplaatst: vandaag om 00:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.