menu

Mijn Updates +
De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied?

zoeken in:
-marco- schreef:
(quote)

Pro controller is zeker wel een must voor de geharde gamer. Voor de casual gamer wellicht niet.
Maar voor mij zijn games zoals oa Splatoon 2 en Super Smash echt wel onspeelbaar met Joy cons en in hand held modus al helemaal een drama.

Zo is dat. Als je meer wil spelen dan alleen Mario Party dan is een pro-controller gewoon onmisbaar. Mario Odyssey gaat gewoon niet met die joy cons voor mij. Idem met Smash of Mario Kart.

Het is een prijzige investering, maar je krijgt er veel meer speelplezier voor terug. Bijzonder fijne controller.

Ik red me anders prima bij Mario Odyssey.

Ook lastigere manen zoals Vanishing Road Challenge.

Wist ik uiteindelijk met mijn harde skills te verzilveren.

En over Odyssey gesproken.

Vandaag heb ik AC: Origins aangeschaft en dat bevalt momenteel best behoorlijk eigenlijk.

What Remains of Edith Finch (PC)

Zoals aangegeven momenteel gratis op Epic Games de komende 14 dagen.

Tweedehands overgenomen:
- Battlefield Vietnam
- Tom Clancy's Rainbow Six: Rogue Spear
- Tom Clancy's Rainbow Six: Rogue Spear: Covert Ops Essentials
- Tom Clancy's Rainbow Six: Rogue Spear: Black Thorn

Laatst aangeschaft voor de Xbox One:

- Wolfenstein: The Old Blood
- Wolfenstein: The New Order
- Wolfenstein II: The New Colossus

centurion81 (moderator)
Voor Nintendo Switch:

(afbeelding)

(afbeelding)

De covers doen denken dat het uit dezelfde serie is

Niks gekocht - wel enkele keys die ik nog had liggen gewisseld (nou ja, ik heb heb gewoon degene die hij nog niet had gegeven en hij degene die ik nog niet had) met een kameraad die zelf nog enkele dubbele keys had van games uit bundels etc...mijn winst was:

Sheltered (PC)
Skyhill (PC)
Tower 57 (PC)

...morgen maar eventjes een testritje geven.

Squall Lionheart (moderator)
Gescoord voor 5 buxx:

(afbeelding)

(afbeelding)

https://www.squarexo.co.uk/wp-content/uploads/2019/01/hkf.png
Na Stranglehold eindelijk weer een game die een super dikke John Woo vibe heeft... en Hotline Miami gameplay. Sold!

Komt vandaag binnen:

- Resident Evil 2 (XONE)

Dit wordt mijn allereerste ervaring met een RE-game, dus ik ben benieuwd hoe ik het vind.

Nice, gefelicitaart nog!

Mijn nieuw voer:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

The Council ben ik trouwens ook best benieuwd naar. Ook al heb ik nog steeds een groot deel soorgelijke games liggen.

Net in chapter twee beland en best veel coole dingen d'rin sofar, verhaal, setting en sfeer best uniek, het rpg skilltree systeem voor puzzels en conversaties is erg vet en lekker uitgebreid... Maar je moet wel tegen crappy voice-acting, low budget design en ouwe adventure cheese kunnen.

Niet gekocht, maar net gekregen van een kameraad die hem dubbel had uit de Humble Bundle monthly. Die heb ik voor de verandering maar eens overgeslagen vanwege het feit dat ik me The Division toch niet echt zag spelen en Yakuza 0 eerder zou zien aanschaffen op een eventuele PS4 in een verre toekomst. Maar goed - hij was zo aardig om me:

Full Metal Furies (PC)

...als presentje in mijn inbox te gooien. Had ik nog niet, en dergelijk brawlers speel ik wel graag dus ben ik best blij mee.

Squall Lionheart schreef:
Maar je moet wel tegen crappy voice-acting, low budget design en ouwe adventure cheese kunnen.

Heb ik over het algemeen niet zo'n probleem mee - heb je wel vaker in Indie games maar dat bedek je netjes met de mantel der liefde, zeker vanwege de vaak unieke setting en mechanics. Ik heb er meer moeite mee in een AAA titel dan in een game waar me 10 man aan gewerkt is en waar ik 15 euro voor betaal. Dus ik kijk hier nog altijd naar uit.

Winkelwagentje (moderator)
Januari aanwinsten
https://i.ibb.co/jvLnYLL/Jan-2019-1.jpg
https://i.ibb.co/7zf4dfr/Jan-2019-2.jpg

- Another World: 20th Anniversary Edition (Ps Vita)
- AstroBot (PS4) + PlayStation VR
- Bit Dungeon+ (Ps Vita)
- Fast Striker: Limited Edition [#1086 van 2200] (Ps Vita)
- Ice Cream Surfer (Ps Vita)
- Race the Sun (Ps Vita)
- Sayonara UmiharaKawase++: Collector's Edition (Ps Vita)
- STAY: Limited Edition [#1266 van 1300] (Ps Vita)
- Tales of Berseria (PS4)
- The Bard's Tale (Ps Vita)

Met de huidige afprijzingen en mogelijkheden tot makkelijke hacks mij toch een Psone Classic aangeschaft. Uiteindelijk toch wel een must buy voor mij uit nostalgische redenen en het staat mooi op de plank.

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/81nsfvQ6qEL._SX342_.jpg
Let's rock, baby! Tijd om weer op te warmen voor DMC5

I wanna be a magical girl:

(afbeelding)

goede prijs betaald, Squall Lionheart?

Mjoah, 15 buxx, net te doen...

Thimbleweed Park

Gratis op Epic Games momenteel. Toevallig had ik hem bijna gekocht in de Steam sales. Je draait hoe je het wil maar ze gooien wel met gratis klasse games daar bij Epic de laatste 2 maand.

Squall Lionheart schreef:
Mjoah, 15 buxx, net te doen...
digitaal? op disc? yes, please: waar?

Grovonion schreef:
yes, please: waar?

Er ligt nog een copy in Sittard zie ik...

Gast
geplaatst: vandaag om 11:54 uur

geplaatst: vandaag om 11:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.