menu

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied?

zoeken in:
avatar van The_CrY
Steam:
- ACE Academy

Gog:
- Soldier of Fortune: Platinum Edition
- Soldier of Fortune II: Double Helix
- Soldier of Fortune: Payback

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
centurion81 schreef:
(afbeelding) (Victor Vran)

Physical, vervroegd kerstkadootje voor mezelf


Man man man...Bleek na bestelling de levertijd al 1 tot 2 weken, krijg ja na meer dan een week bericht dat de bestelling geannuleerd is ivm niet leverbaar.

Dank, Bookspot.nl :s

avatar van Grovonion
Ligt toch gewoon in de winkel, centurion81? Ik heb het al een paar keer gezien, dacht ik.

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
Grovonion schreef:
Ligt toch gewoon in de winkel, centurion81? Ik heb het al een paar keer gezien, dacht ik.


Dit was een mooie aanbieding + er stond toen ik bestelde nog een kortere levertijd bij. Ik kom eigenlijk niet in winkels afgezien van de supermarkt, bouwmarkt, drogist, zo nu en dan een kledingwinkel en helaas zo af en toe heel veel dameskledingwinkels op 1 dag

Anyway, nu maar Secret Files: Tunguska en FM Touch 2019 gekocht

avatar van Grovonion
centurion81 schreef:
helaas zo af en toe heel veel dameskledingwinkels op 1 dag
LOL!


avatar van The_CrY
Origin:
- Mass Effect 2: DLC Bundle
- Mass Effect 3: DLC Bundle

Ulysses
- Bastion (GOG)
- Transistor (GOG)
- Detroit: Become Human (PS4)

avatar van JustMike
Steam sale is weer begonnen:
- Assassin's Creed: Origins (Gold Edition)
- Downfall

Ulysses
Steam sale:

- Soma
- Final Fantasy IX
- Alan Wake
- Little Nightmares




avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
Kerst- (en december) aanwinsten

Waaronder gisteren nog Detroit: Become Human. Door de enthousiaste reacties van Ulysses en Awake78 ben ik toch om.
https://i.ibb.co/cb6Krwb/Nov-dec-2018-1.jpg
https://i.ibb.co/0CcwxdK/Nov-dec-2018-2.jpg
https://i.ibb.co/K7WQPTv/Nov-dec-2018-3.jpg

- Bastion (Vita)
- Demetrios: The Big Cynical Adventure (Vita)
- Detroit: Become Human (PS4)
- Exile's End (Vita)
- Gundemoniums (Vita)
- Gunhouse (Vita)
- Phantom Breaker: Battle Grounds (Vita)
- Salt and Sanctuary (Vita)
- Secret of Mana (PSN)
- Senran Kagura: Bon Appétit! (Vita)
- Super Hydorah (Vita)
- Uncharted: The Lost Legacy (PS4)

avatar van Sinner
Nada geld. Nada games. Ik heb me keurig ingehouden op alle sales op alle platforms. Buiten de gratis games. Wel zijn de eerste 3 games van de Humble Monthly Januari unlocked.

- Wizard of Legend
- Project Cars 2
- Just Cause 3

Project Cars 2 kan ik niet spelen want ik heb geen Windows 10, Just Cause 3 lukt nog net op mijn pc op low-medium maar is...Just Cause. Leuk als je er zin in hebt - maar dat heb ik niet altijd. Wizard of Legend is wel leuk op zich - pixel art Rogue-like top-down arena-shooter. Leuk om te spelen alleen heb je het al zo vaak gezien...


avatar van Sinner
Niets...maar de rest van de Humble Bundle Januari is wel unlocked vanavond met de volgende resultaten:

De hoofdgames waren dus: Project Cars 2, Just Cause 3 en Wizard of Legend

De rest:

The Darkside Detective
Q.u.b.e 2
Observer
Regions of Ruin
Sundered

...best weer blij mee. The Darkside Detective is een traditionele point & click die al een tijd op mijn wishlist stond en eigenlijk in mijn top 10 om in een sale mee te nemen. Observer heb ik ook al een hele tijd willen proberen. Regions of Ruin en Sundered kende ik niet maar zien er interessant genoeg uit om te proberen en tenslotte had ik Quebe 2 al een maandje of 2-3 terug met Games for Gold op Xbox Live. Maar dat drukt de pret niet.

avatar van JustMike
Sinner schreef:
Niets...maar de rest van de Humble Bundle Januari is wel unlocked vanavond met de volgende resultaten:

De hoofdgames waren dus: Project Cars 2, Just Cause 3 en Wizard of Legend

De rest:

The Darkside Detective
Q.u.b.e 2
Observer
Regions of Ruin
Sundered

...best weer blij mee. The Darkside Detective is een traditionele point & click die al een tijd op mijn wishlist stond en eigenlijk in mijn top 10 om in een sale mee te nemen. Observer heb ik ook al een hele tijd willen proberen. Regions of Ruin en Sundered kende ik niet maar zien er interessant genoeg uit om te proberen en tenslotte had ik Quebe 2 al een maandje of 2-3 terug met Games for Gold op Xbox Live. Maar dat drukt de pret niet.

Ik ben erg blij met Observer, want die had ik bijna voor zo'n 13 euro gekocht, dus dan maakt dat spel alleen al de bundel zijn geld waard. Sundered en Q.U.B.E. 2 stonden ook op mijn verlanglijstje, al moet ik het eerste deel van Q.U.B.E. nog wel spelen.

avatar van Sinner
JustMike schreef:
Ik ben erg blij met Observer, want die had ik bijna voor zo'n 13 euro gekocht, dus dan maakt dat spel alleen al de bundel zijn geld waard.


Ja idd. Wel maar heel even getest maar de sfeer zit er meteen in Je krijgt ook meteen een soort van Blade Runner gevoel dankzij Hauer en het hele Cyberpunk gedoe. Erg blij mee.

Dat blijf ik ook het leuke vinden aan de Humble Bundle monthly. Al zijn de Early Unlocks misschien nog niet helemaal hetgeen je naar op zoek bent - de rest van de bundle zitten vaak toch nog minsten 1 of 2 games tussen die het de moeite waard maken. Ik ben meestal toch wel voor 75% een tevreden klant. Ook al zet ik iets maar voor 10 minuten op als een soort demo - weet ik tenminste ook weer hoe dat spel uitzet / speelt.

Ook volgende maand vind ik alvast weer interessant - Yakuza 0 en the Division. De eerste zal ik mss niet kunnen draaien (maar de reeks vind ik in ieder geval erg cool - ook heb ik maar flarden gespeeld), en de tweede (the Division) heb ik altijd wel eens willen proberen. En tussen de rest zal sowieso wel weer iets zitten wat op mijn wishlist staat.

avatar van finalman
De kogel is door de kerk: ik ga een Nintendo Switch aanschaffen. Zijn er zaken waar ik rekening mee moet houden? Ik zie al prijzen rond de 260-280 euro op internet.

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
finalman schreef:
De kogel is door de kerk: ik ga een Nintendo Switch aanschaffen. Zijn er zaken waar ik rekening mee moet houden? Ik zie al prijzen rond de 260-280 euro op internet.


Met name dat je direct ook een screen protector aanschaft. Een Micro SD kaart van minimaal 128GB is ook geen overbodige luxe Maar die twee zijn wel echt de essentiële day 1 purchases wat mij betreft

avatar van Manny Calavera
finalman schreef:
De kogel is door de kerk: ik ga een Nintendo Switch aanschaffen. Zijn er zaken waar ik rekening mee moet houden? Ik zie al prijzen rond de 260-280 euro op internet.


Lekker man. Vorig jaar ook gedaan, beste game-koop in jaren.

Als je het geld hebt: koop direct een pro-controller. Is wel een Euro of 80, maar eigenlijk onmisbaar. En koop een screen protector, anders kan je krassen krijgen. Je zal het ding vast geregeld uit het dock halen.
En als je 'm mee de deur uit neemt, koop een reistasje. Ideaal. Misschien ook een powerbank om hem buiten de deur op te laden? Een sd-card? Je interne geheugen is niet al te groot.

Zelf heb ik ook nog een Gamecube (nouja, Wii U) adapter gekocht, kan je je oude Gamecube controllers gebruiken. Is leuk.

En wat betreft de games: Mario Kart Deluxe, Smash Bros Ultimate en Mario Odyssey lijken me wel onmisbaar. Samen met Zelda BotW. Dan heb je de allergrootste titels wel, al is er natuurlijk nog veel meer keuze.

avatar van Confusie
Ik heb zelf geen pro controller en zou 'm voor de helft van z'n huidige prijs nog niet kopen aangezien ik het prettig spelen vind met de twee losse joycons. Onmisbaar zou ik 'm dus allerminst willen noemen.

Mijn advies is dan ook om het eerst even aan te kijken voor jezelf. Misschien vind je het net als ik wel lekker wegspelen eigenlijk en eens wat anders dan de bekende standaard controller, zoals de pro ook is.

Is ook beslist niet zo dat spellen minder speelbaar of lastiger worden met de joycons, in handheld wat toch een vrij bepalend kenmerk is van dit systeem zal je er immers ook mee uit de voeten moeten kunnen.

avatar van -marco-
Confusie schreef:

Is ook beslist niet zo dat spellen minder speelbaar of lastiger worden met de joycons, in handheld wat toch een vrij bepalend kenmerk is van dit systeem zal je er immers ook mee uit de voeten moeten kunnen.


Pro controller is zeker wel een must voor de geharde gamer. Voor de casual gamer wellicht niet.
Maar voor mij zijn games zoals oa Splatoon 2 en Super Smash echt wel onspeelbaar met Joy cons en in hand held modus al helemaal een drama.

avatar van Confusie
Vind ik het om te beginnen al een vage lijn tussen de zogeheten 'casual' of 'geharde' gamer.

En wat dat dan zou zijn dan.

Gehard door het leven en tevens gamer.

Of zoiets.

Geen idee in welke categorie ik dan val, in ieder geval fervent joycon speler zie ik persoonlijk enige noodzaak deze beweringen tegen te spreken. Tenzij je meerderheidsbelang hebt in Nintendo is er volgens mij geen reden deze jongen op voorhand op onkosten te jagen. Zoveel verschil tussen de joycons en de pro is er in werkelijkheid niet. Al helemaal niet als je de bijgeleverde houder zou gebruiken, waarvan ik al bijna was vergeten dat ik 'm had. Komt echt allemaal neer op persoonlijke voorkeur. Moet er zelf niet aan denken dat iemand mij zo van tevoren de pro had aangesmeerd en ik er pas later achter was gekomen dat deze helemaal niet eens zo essentieel of zelfs mijn geprefereerde manier van spelen is.

Het is sowieso op je hoede zijn voor Nintendo en hun fors geprijsde randzaken. Het enige wat ik direct zou aanraden is een screen protector, ben je naast je hoofd aankoop en misschien nog een spelletje of twee voor een tientje klaar. Zo heb ik ruim een jaar later best een aardige handvol downloads uit de shop maar nog steeds geen SD kaart erin zitten.


avatar van -marco-
Confusie schreef:
Vind ik het om te beginnen al een vage lijn tussen de zogeheten 'casual' of 'geharde' gamer.

En wat dat dan zou zijn dan.

Gehard door het leven en tevens gamer.

Of zoiets.

Geen idee in welke categorie ik dan val, in ieder geval fervent joycon speler zie ik persoonlijk enige noodzaak deze beweringen tegen te spreken. Tenzij je meerderheidsbelang hebt in Nintendo is er volgens mij geen reden deze jongen op voorhand op onkosten te jagen. Zoveel verschil tussen de joycons en de pro is er in werkelijkheid niet. Al helemaal niet als je de bijgeleverde houder zou gebruiken, waarvan ik al bijna was vergeten dat ik 'm had. Komt echt allemaal neer op persoonlijke voorkeur. Moet er zelf niet aan denken dat iemand mij zo van tevoren de pro had aangesmeerd en ik er pas later achter was gekomen dat deze helemaal niet eens zo essentieel of zelfs mijn geprefereerde manier van spelen is.

Het is sowieso op je hoede zijn voor Nintendo en hun fors geprijsde randzaken. Het enige wat ik direct zou aanraden is een screen protector, ben je naast je hoofd aankoop en misschien nog een spelletje of twee voor een tientje klaar. Zo heb ik ruim een jaar later best een aardige handvol downloads uit de shop maar nog steeds geen SD kaart erin zitten.


Zoals gezegd, moet IK er niet aan denken om bepaalde games met de Joy Con te spelen. Niet te doen in handheld imo en bijgeleverde “grip” is het ook niet echt. Ergonomisch niet fijn zeg maar.
Maar idd zullen er genoeg peeps zijn, die er wel goed mee uit de voeten kunnen!
Dus op voorhand aanschaffen nee, maar dat heb ik dan ook niet beweerd

avatar van finalman
Thx allen voor de input! Ik zal dus een screen protector aanschaffen én een sd-kaart van 128 gb.
Spelletjes die ik absoluut wil spelen: Zelda & Monster Boy.

Ivm pro controller, ik zal het eerst zonder proberen. Mocht het nodig zijn, kan ik hem nog later aanschaffen.

Ik ga hem aanschaffen bij GameMania (is 500 m van mijn deur). Toch was ik benieuwd hoeveel ze vragen op Ebay. Nintendo Switch

Ik durf het niet aankopen want dat is te goedkoop. Wat denken jullie?

avatar van mrdig
42 EUR voor een switch? Oplichting uiteraard. Kijk ook bij zijn recensies,
Allemaal van dezelfde persoon etc. Zal wel een spam/gehacked account zijn

avatar van finalman
Inderdaad. Negeren die handel. Ik zal het braaf aankopen bij GameMania.
Meer zekerheid, vertrouwen, garantie, service, enz...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:09 uur

geplaatst: vandaag om 13:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.