menu

Mijn Updates +
De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied?

zoeken in:
Steam:

- Ori and the blind forest
- Deus Ex: Man Kind Divided
- Dark Souls II

centurion81 (moderator)
Switch:

(afbeelding)

Reigns (2016)
Reigns: Her Majesty (2017)
Swap This! (2011)

Allemaal mobile ports, maar dat betekent tegenwoordig ook steeds minder

Mijn Xbox One Black Friday aankopen:

- Life is Strange: Before the Storm
- NieR: Automata - Become as Gods Edition
- Soulcalibur VI

Steam Sales:

- The Witcher 3: Wild Hunt GOTY
- Bryan Audley's Numbers
- ISLANDS: Non-Places
- Kairo

Mogelijk komen er nog meer bij, maar dat zie ik wel. Volgende steam sale is volgens mij over een maand alweer, dus wie weet is het beter om daarop te wachten.

Nou ik ben op Cybermonday dan toch maar gezwicht voor:

Assassins Creed: Odyssey (Xbox One) - bijna de helft van de prijs was toch net wat te mooi om te laten liggen. (33 euro)

Verder:
SkyForce Anniversary (Steam) - 0.99 euro
Kings of Israel (Steam) - 0.99 euro
Life is Strange: Before the Storm (Complete) (Steam) - via de Humble Store, had nog 2,7 euro tegoed dus uiteindelijk maar 4eneenbeetje euro voor betaald.

Sinner schreef:
SkyForce Anniversary (Steam) - 0.99 euro.

Aan deze heb ik heel veel plezier beleefd, weliswaar op de PS4.

Grovonion schreef:
(quote)

Aan deze heb ik heel veel plezier beleefd, weliswaar op de PS4.

Ja herinner ik me van je commentaar. Daarom ook maar op de verlanglijst gegooid destijds. Feit dat het deze sale ook nog maar eens 1 euro'tje was deze sale hebben me hem dan ook maar doen aanschaffen. Wel nog maar heel even gespeeld maar valt idd niet tegen.

kiriyama
Bulletstorm is op dit moment gratis te downloaden met PS Plus. Of wil je graag fysieke exemplaren?

Voor 8 euro kun je dat wel eens doen, denk ik.

Steam Sales:

- South Park: The Fractured But Whole
- The Town of Light
- Perception
- Lazaretto

Toch zijn er voor het einde van de sale nog een paar games bijgekomen.

Grovonion schreef:
Voor 8 euro kun je dat wel eens doen, denk ik.

Zeker voor Bullet Storm wel.

Overigens vergeten te vermelden dat ik op Black Friday in de Intertoys ook nog Star Wars Battlefront 2 heb gescoord voor de Xbox one voor 12 euro.

The Last of Us Remastered bij de Lidl.

Kut. De Humble Bundle van december is blijkbaar vandaag afgeschreven. Wou hem eigenlijk pauzeren vanwege het geld dat ik met Black Friday heb uitgegeven en een v/d early unlocks al had maar goed. Helemaal vergeten. Dus, sinds een half uurtje:

De hele Metal Gear Solid V mikmak (ook Ground Zeroes). Al voor de vierde keer in bezit dus (PS3, Xbox One, PC), key dan maar aan een vriend doorgegeven.
Cities: Skylines + After Dark dlc

Nou ja, met die tweede ben ik niet ontevreden. Benieuwd wat de rest van de unlocks brengen volgende vrijdag.

Xbox 360 met Kinect en games toch leuk met de kinderen.

All Seeing Fish schreef:
Xbox 360 met Kinect en games toch leuk met de kinderen.

Een tweedehands kinect voor de 360 die ik in de kast heb staan zou ik ook nog wel zien zitten. Die kosten toch maar een 30 euro of zo tegenwoordig. (laatste keer dat ik checkte) Niet bizar veel spellen die ik per se wil spelen maar er zijn wel een handjevol die ik een keertje wil spelen en die kosten geen drol. Met name bvb die van Fables lijkt me wel leuk (ook om naast de andere Fables in de kast te hebben staan), Rise of Nightmares, Star Wars (jaja...ik weet dat hij uiterst matig moet zijn, maar goed) en Kinect Adventures lijken me wel geinig.

Overigens lijkt een Dance Mat me ook wel eens grappig voor al die Just Dance games en Rhytm Games. Heb ik nooit in huis gehad maar ik wil het best wel eens proberen.

Ook zonder kinderen dus.

Sinner schreef:
(quote)

Een tweedehands kinect voor de 360 die ik in de kast heb staan zou ik ook nog wel zien zitten. Die kosten toch maar een 30 euro of zo tegenwoordig. (laatste keer dat ik checkte) Niet bizar veel spellen die ik per se wil spelen maar er zijn wel een handjevol die ik een keertje wil spelen en die kosten geen drol. Met name bvb die van Fables lijkt me wel leuk (ook om naast de andere Fables in de kast te hebben staan), Rise of Nightmares, Star Wars (jaja...ik weet dat hij uiterst matig moet zijn, maar goed) en Kinect Adventures lijken me wel geinig.

Overigens lijkt een Dance Mat me ook wel eens grappig voor al die Just Dance games en Rhytm Games. Heb ik nooit in huis gehad maar ik wil het best wel eens proberen.

Ook zonder kinderen dus.

Ik heb de Xbox 360 Slim 250gb met twee controllers, Kinect Disney Infinety 2.0 vijf Kinect games met nog wat andere games voor 60 euro gekocht, 50 euro plus is toch wel de prijs waar ik vaak een akkoord over heb gehad op marktplaats maar bedacht me alijd

Bovendien is het nu leuk used games scoren bij Gamemania, 5 voor 20 euro (max used prijs 10 euro)

All Seeing Fish schreef:
Bovendien is het nu leuk used games scoren bij Gamemania, 5 voor 20 euro (max used prijs 10 euro)

Dat is inderdaad een van de redenen waarvoor momenteel de Gamemania wel ideaal is. Last Gen games kosten vaak geen drol meer. Zeker in dergelijke acties. Daarom loop ik er dus ook regelmatig nog wel eens binnen om het in de gaten te houden. Ik wissel nooit iets in maar houd wel hun acties voor oudere consoles in de gaten.

De rest van de Humble Monthly Bundle is unlocked, dus buiten Metal Gear Solid V en alle DLC en Cities: Skylines zijn de volgende games erbij gekomen:

Forager
Immortal Redneck
Mega Man Legacy
Neuro Voider
Purrfect Date
Seven The Days Long Gone
Zombie Army Trilogy

Stiekem toch wel blij dat ik hem ben vergeten te pauzeren. Immortal Redneck en Seven stonden al op mijn wishlist. En sowieso Cities ben ik ook wel blij mee. Purrfect Date ben ik ook al een hele tijd benieuwd naar en Mega Man Legacy blijven klassiekers. (Zombie Army Trilogy had ik al). Dus toch weer een mooie maand.

Oh en ik heb zelf nog eentje gekocht - Reigns: Game of Thrones is vandaag maar 2.99 op Steam vanwege het een of het ander. Dus voor die 3 euro wil ik het wel proberen, aangezien de originelen ook best leuk zijn.

Sinner schreef:
De rest van de Humble Monthly Bundle is unlocked, dus buiten Metal Gear Solid V en alle DLC en Cities: Skylines zijn de volgende games erbij gekomen:

Forager
Immortal Redneck
Mega Man Legacy
Neuro Voider
Purrfect Date
Seven The Days Long Gone
Zombie Army Trilogy

Stiekem toch wel blij dat ik hem ben vergeten te pauzeren. Immortal Redneck en Seven stonden al op mijn wishlist. En sowieso Cities ben ik ook wel blij mee. Purrfect Date ben ik ook al een hele tijd benieuwd naar en Mega Man Legacy blijven klassiekers. (Zombie Army Trilogy had ik al). Dus toch weer een mooie maand.

Ik ben juist blij dat ik niet vergeten ben hem te pauzeren. Metal Gear Solid V, Cities Skylines en Zombie Army Trilogy had ik al en de rest van de spellen trekt me niet zo.

[quote]JustMike schreef:
(quote)

Nja kan ik wel inkomen als je er al drie van hebt. Maar goed ik heb altijd zoiets van voor die 10 euro die het uiteindelijk kost: Cities, Immortal Redneck en Seven (wat best een leuk isometrisch (action) RPG lijkt (nog niet opgehad, maar destijds heel even de demo gespeeld en die zag er goed uit en speelde lekker als ik me niet vergis) en de Mega Man collectie heb ik het geld er al lang en breed weer uit.

Powerglove Reloaded (Amiga) | RGCD - rgcd.bigcartel.com

https://assets.bigcartel.com/product_images/228563438/RGCD+Dec18-3.jpg?auto=format&fit=max&w=1000

In januari moet ik de fysieke versie (cd + floppy) ergens krijgen van deze nieuwe Amiga game, ziet er cool uit, en een toffe sound: Powerglove Reloaded for the Amiga- running on MiSTer FPGA! - YouTube

Originele classic versie is in 2013/2014 gereleased voor de C64. Deze classic variant kun je ook gratis downloaden voor pc/mac/linux

https://gamemania-sec.azureedge.net/-/media/Sites/GameMania/Products/Games/M/MARIO--SUPER/New-Super-Mario-Bros-U-Deluxe/New-Super-Mario-Bros-U-Deluxe-Update.jpg?v=CbHYEikFyk2ajlk6q+7Dng&Type=Large

Las gister op een andere site een mooie tip en dus meteen gisteravond besteld:

Bij Wehkamp nu €49,95 en met de kortingscode DF37WAHR nog maar €42,45,-.

Game komt begin januari 2019 uit.

Geen idee tot hoelang dit is, maar met 17 Euro korting (bij bol.com betaal je nog €59) is het een leuke deal. Wilde deze toch al graag kopen. Geen idee waar ik overigens met Red Dead en Smash Bros nog tijd ga vinden om het te spelen

Gratis in de Humblestore momenteel (heel eventjes) : Get LEGO® The Hobbit™ for free - humblebundle.com

En heel eventjes gratis op GOG : Full Throttle Remastered on GOG.com

Squall Lionheart (moderator)
Sale slurpsels:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Subnautica is momenteel gratis op Epic Games.

Subnautica

Secret Files: Tunguska op de Switch leek me wel het proberen waard voor de drie euro drie kwartjes waar je hem nu voor krijgen kan in de store.

Rond Sinterklaas heb ik de NES Classic Mini gekocht, en even daarna Super Smash Bros Ultimate + een extra NES-controller.

En nu Nintendo heeft aangegeven niet meer door te willen gaan met de Mini's heb ik vandaag ook nog maar even de SNES Classic Mini aangeschaft.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:23 uur

geplaatst: vandaag om 20:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.