menu

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied?

zoeken in:

All Seeing Fish
Fifa 16?

Remi
Ja, ik zag 'm voor €3 in een grabbelton liggen. Het is de eerste voetbalgame die ik gekocht heb, vond het wel het proberen waard.
Heel af en toe heb ik FIFA weleens gespeeld bij een vriend, maar werd elke keer afgeslacht omdat hij nogal fanatiek is en ik er gewoon niks van bak. Nu eens kijken of ik er wat aan vind en zo niet, dan zie ik wel wat ik ermee doe.


avatar van Grovonion
Hele resem PS2 games in een kringwinkel. Alle voor 2 a 3 euro het stuk, en dan kun je niet klagen. Sptijtig genoeg geen heel speciale gems maar toch een Shadow of the Colossus en RE: Outbreak bijvoorbeeld.

avatar van Sinner
Mwah. Geen idee hoe de prijzen nu liggen maar een jaartje of 2 terug betaalde je toch al gauw tussen de 20 en 30 euro het stuk voor beide games. Kan me voorstellen dat SotC was is gaan dalen met al die remasters en remakes maar Outbreak is nooit heruitgebracht dus...best een leuke deal! Niet toevallig Onimusha Blade Warriors ertussen?


avatar van Grovonion
Sinner schreef:
Niet toevallig Onimusha Blade Warriors ertussen?
Nee, nog niet tegengekomen. Ben vandaag nog op wat rommelmarkten geweest, een nieuwe aanpak die ik eens probeer. Kruipt veel energie in maar toch weer een paar games voor 2 euro gescoord, enkel voor Alien Hominid en Metropolismania 2 iets dieper inde buidel getast (terecht?):

- Ratchet & Clank Trilogy - PS3
- Alien Hominid - PS2
- The Red Star - PS2
- LotR: The Third Age - PS2
- Metropolismania 2 - PS2
- CoD 2: The Big Red One - PS2
- NfS Underground 2 - PS2

avatar van Sinner
patenpac schreef:
Graveyard Keeper


...leuk toch? Iemand moest de eerste zijn. Ben jij dat. Begin maar met spelen horen we het van de week wel. Ben benieuwd wat deze staat best wel hoog op mijn lijstje aangezien het een soort morbide versie van Stardew Valley en consorten lijkt te zijn.

avatar van patenpac
Sinner schreef:
(quote)


...leuk toch? Iemand moest de eerste zijn. Ben jij dat. Begin maar met spelen horen we het van de week wel. Ben benieuwd wat deze staat best wel hoog op mijn lijstje aangezien het een soort morbide versie van Stardew Valley en consorten lijkt te zijn.


Speciaal voor jou krijg je van de week een (kleine) review van me
Bij mij is het in ieder geval tot dusver zeker een aanrader


avatar van Sinner
2 keys gekregen van een kameraad die ze overhad voor Steam:

- Chaos Reborn
- Overfall

Beiden overigens lang niet slecht en vallen wederom in het rijtje TBS games. Zo kom je natuurlijk nooit aan HoMM toe...


avatar van Sinner
patenpac schreef:
Weer 3 binnenkomertjes.


Ik ben erg benieuwd naar Ancestor's Legacy. Als je die gespeeld schrijf er eens even in het kort iets over.

avatar van patenpac
Sinner schreef:
(quote)


Ik ben erg benieuwd naar Ancestor's Legacy. Als je die gespeeld schrijf er eens even in het kort iets over.


Zal ik doen. En die Graveyards keeper komt ook nog, maar heb het even druk met herexamens

avatar van Sinner
patenpac schreef:
(quote)


Zal ik doen. En die Graveyards keeper komt ook nog, maar heb het even druk met herexamens


Succes ermee!

avatar van Shinobi
https://i.imgur.com/z84gaIR.jpg

Normaal gesproken ben ik niet van de pre-orders, maar deze game moet ik gewoon hebben.

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
https://www.gamesmeter.nl/images/cover/17000/17392.jpg?cb=1525078593


Voor Switch, 25% korting in de eShop momenteel =)

avatar van Grovonion
weeral rommelmarkt vondsten:

- The Witcher 2 - X360
- Deadly Premonition - PS3
- Half-life - PS2
- Enthusia - PS2
- Driver: Parallel Lines - PS2
- Timesplitters 2 - PS2
- Akira Psycho Ball - PS2
en nog een paar.


avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
Nice collec!

avatar van patenpac


Bedankt!
Ben vooral benieuwd naar GUN. Heb deze jaren geleden al gekocht voor op de PS2 en ik vond het toen één van de beste games die ik had. Ben benieuwd of de nostalgische waarde groot genoeg gaat zijn dat ik zelfs nu nog mijn plezier hieruit haal





avatar van JustMike
centurion81 schreef:
(afbeelding)

Leuk spel! Ga je het co-op spelen? Dan krijg je denk ik wel de beste ervaring.

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
JustMike schreef:
(quote)

Leuk spel! Ga je het co-op spelen? Dan krijg je denk ik wel de beste ervaring.


Ja denk het, als dat online wat werkt, hehe...online coop is iig toegevoegd van de week!


avatar van Grovonion
Fonzzz002 schreef:
Ik stel het aanschaffen van Owlboy en Night In The Woods nog maar even uit tot ik deze gedaan heb .

(afbeelding)
Met MK8 ben je toch nooit klaar?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:42 uur

geplaatst: vandaag om 13:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.