menu

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied?

zoeken in:
avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
Sinner schreef:
Overigens ook super aanlokkelijk voor mij...
Mind your step!

avatar van Sinner


Bedankt. Heb hem toch maar overgeslagen though. Kwestie van 12 euro te besparen. Of althans dat was het plan. Overal Sales. Dus net in de Xbox E3 / Summer Sales op de kop getikt:

Titanfall 2 (voor 6 euro)

Ik twijfel een beetje of ik de Metro Redux bundel er ook bij zou nemen voor 7.50. Kom ik alsnog op 12.50 uit, maar eh...ze zijn het wel waard. Ook al heb ik technisch gezien nog altijd liever een doosje erbij. Maar goed..

avatar van The_CrY
GOG sales:

- Age of Wonders
- Age of Wonders 2: The Wizard's Throne
- Age of Wonders: Shadow Magic
- Warlords Battlecry 2
- The Elder Scrolls: Arena
- The Elder Scrolls - Chapter II: Daggerfall
- An Elder Scrolls Legend: Battlespire
- Dragon's Dogma: Dark Arisen

Gratis gekregen via GOG:
- Sunless Sea
- Rime
- Ziggurat
- Xenonauts
- Unreal Gold (tijdje terug alweer)

avatar van DarthSolidKevin
Dankzij mijn hype voor Devil May Cry 5:

- Devil May Cry HD Collection (XONE)

Ik had hem al op de 360, maar nu wil ik gewoon alle DMC-games op de XONE hebben .


avatar van centurion81
centurion81 (moderator)

avatar van Sinner
Toch maar die Metro Redux bundel voor 7.50 op xbox Live. Is tenslotte geen geld en met was geluk raak ik tijdig klaar voor Metro Exodus. Dat toch wel een van de toppers van de E3 was voor mij.

All Seeing Fish
Sinner schreef:
Toch maar die Metro Redux bundel voor 7.50 op xbox Live. Is tenslotte geen geld en met was geluk raak ik tijdig klaar voor Metro Exodus. Dat toch wel een van de toppers van de E3 was voor mij.


Is de Xbox game pas niets voor jou daar staat Metro Redux ook voor 10 euro per maand, daarnaast speel jou ook nog die nieuwste exclusives zoals State of Decay en Sea of Thieves.

Er zijn ook zat goede deals zoals 6 maanden voor 30 euro, de beste deal die ik nu kan vinden is 6 maanden xbox gamepass + 6 maanden Xbox Live Gold voor €47,49

Ik haal het er op dit moment wel uit met A State of Decay (30 euro), Metro Redux (7,50) en Resident Evil: Revelations 2 (20 euro).
Als Gears 5 staks uit komt voor 50/60 euro is deze gelijk speelbaar voor minimaal 10 euro per maand.


avatar van patenpac
Elder Scrolls Oblivion: Deluxe Edition. Deze steam sale kon ik niet laten liggen na het genieten van de ps3 versie

avatar van Sinner
All Seeing Fish schreef:
Is de Xbox game pas niets voor jou.


Eventjes over nagedacht maar alleen in tijden van geldgebrek. Voordeel van aankoop van Metro is dat ik deze ook nog in bezit heb en kan installeren / of geinstalleerd kan houden mocht de gamepass service ooit ophouden met bestaan. Een beetje paranoide misschien maar goed...


All Seeing Fish
https://i2prod.manchestereveningnews.co.uk/incoming/article14619046.ece/ALTERNATES/s1200/IMG_7534JPG.jpg

Nintendo Labo Toy-Con 01 - Variety Kit voor 52 euro besteld bij Yourgamezone .

Mijn zoontje wordt volgende week 11 jaar en ik denk dat hij dit wel leuk gaat vinden

avatar van patenpac
- Tomb Raider
- Ryse: Son of Rome
- The Incredible Adventures of Van Helsing

avatar van Grovonion
Een paar rommelmarkten/garage-verkopen gedaan dit weekend, en in het algemeen verschrikkelijk weinig games tegengekomen. Tweede dag op 40 huishoudens, slechts 3 die iets hadden. En dan nog 1 keer slechts 1 Wii spel en andere keer een Fifa game voor PS3. De eerste dag wat meer succes:

- Animal Crossing: Let's go to the City - Wii
- Rumble Roses XX - X360
- Nintendo DS in uitstekende conditie met 2 games

alles voor 24 euro, niet slecht.

avatar van The_CrY
Ik zag dat er een remake van Supaplex op Steam stond. Deze snel maar even aangeschaft voor nog geen 3 euro in de sales.

Remi
Na 6 jaar vond ik het tijd voor een nieuwe televisie. Gelijk overgestapt van 40 inch naar 55 inch.
Het verschil tussen HD en 4K is echt bizar.
https://image.coolblue.nl/422x390/products/825572

avatar van Sinner
All Seeing Fish schreef:
(afbeelding)

Nintendo Labo Toy-Con 01 - Variety Kit voor 52 euro besteld bij Yourgamezone .

Mijn zoontje wordt volgende week 11 jaar en ik denk dat hij dit wel leuk gaat vinden


Je hond en / of kat trouwens ook. Voor de hele 15 minuten dat het duurt voor ze het gesloopt hebben.


avatar van Sinner
Oh crap. Ligt Nier Automata al in de winkel? Nice. Ook eentje die ik vroeg of laat wel wil. Life is Strange Before the Storm spreekt ook voor zich.

MikeMannuh
Nier komt helaas niet in de winkel voor zover ik weet. Ik heb hem helaas digitaal moeten kopen.

Before the Storm vond ik toch wel erg vet. Maakt de impact van Life is Strange mijns inziens nog heftiger omdat je Rachel leert kennen en de band tussen haar en Chloe van dichtbij meemaakt.

All Seeing Fish
Sinner schreef:
(quote)


Je hond en / of kat trouwens ook. Voor de hele 15 minuten dat het duurt voor ze het gesloopt hebben.


Ik denk dat mijn zoontje van 11 daar wel mee om kan gaan, ik maak mij eerder zorgen om die van 5 jaar.
Mijn zoontje van vijf is al vanaf zijn derde gek van Mario Kart 8 en een dag na het bestellen kwam Nintendo met het bericht dat er een Labo update is voor Mario Kart 8 Deluxe


avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
https://www.gamesmeter.nl/images/cover/16000/16925.300.jpg?cb=1510064490 op de Switch, lekker voor tussendoor of onderweg



avatar van The_CrY
Steam sales:
- Amid Evil
- SiN Episodes: Emergence
- Call of Juarez
- Red Faction II
- Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 1& 2
- Brothers in Arms: Road to Hill 30, Earned in Blood, en Hell's Highway
- Bioshock 2: Minerva's Den
- Orcs Must Die 1 & 2 (plus DLC)

Even wat FPS geschiedenis binnengehaald, met uitzondering van de splinternieuwe early access game Amid Evil (vier van de zeven chapters zijn al te spelen). Kunnen we weer even vooruit.

avatar van Sinner
Steam Sales:
- Fire Watch
- Double Dragon IV
- Alpha Polaris

Supertrots! Zo weinig uitgegeven man. Nog geen 10 euro. (8 of zo)

Vanmiddag echter voor de prijs van 2 euro The Vagrant gekocht. Een side-scrolling action rpg die op het eerste gezicht wat weg heeft van Odin's Sphere en dergelijke. Wel nog in Early Access maar voor dergelijke prijs kan je het haast niet laten....

Oh...en de Humble Bundle volgende maand is ook een knaller...A Hat in Time, The Escapists 2 en Conan Exiles voor 12 euro. Dus geheide aankoop. Alleen al voor A Hat in Time.



Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:01 uur

geplaatst: vandaag om 08:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.