menu

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied?

zoeken in:
avatar van Sinner
Manny Calavera schreef:
Wie heeft er een pc waarop hij gamed en een XBox One waarop hij gamed? Speelt er wel eens iemand op de pc/laptop met een One controller en werkt dat een beetje?


Ik gebruik thuis zelf de 360 controllers, maar ik ben regelmatig bij een vriend die wel die van de Xbox One gebruikt en het werkt perfect. Vanmiddag nog een paar potjes Tekken 7 gedaan (beiden de Xbox One controller) en het werkt perfect. Hetzelfde bij Arigami (die hij me eventjes heeft laten spelen - en trouwens best een aardige game lijkt te zijn). Het lijkt me dus net als bij de 360 gamepads gewoon DE optie bij uitstek te zijn als je op de PC wil gamen. (zeker om dat de One controllers nog net wat beter in de hand liggen).

Ulysses
centurion81 schreef:
wel grappig die verpakkking hè....20+1 games gepre-installed...niet gewoon 21


Is gedaan omdat Star Fox 2 een beetje een hidden game is die je moet vrijspelen door het eerste level van Star Fox uit te spelen.

avatar van CarealotCarrot
Ook de SNES mini gepreorderd.

http://cdn.gamer-network.net/2017/usgamer/snes-classic-mini-uk-box-art.jpg
+ Veel games tijdens de Steam Summer Sale:
- Praetorians
- Bastion
- Battleblock
- Commandos pack
- Deponia
- Half Life 1 & 2
- Portal
- Robin Hood
- Sid Meier's Pirates
- The Silent Age
- Stronghold Crusader
- Syberia
- To the Moon
- The Witcher

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
http://toucharcade.com/wp-content/uploads/2015/04/Criss.jpg

8bitdo Nes30 Pro.....Ik vind zowel de Joycon als de pro controller die ik voor de Switch heb lekker spelen voor dingen als Zelda en Mario Kart, maar ik heb ook platform en fighter games en de Joycon hebben geen d-pad en die op de pro controller vind ik erg onnauwkeurig, wat de fun wat wegneemt. Ik speel bv. Blaster Master Zero beter met de kleine joycon sticks dan met de dpad van de pro controller.

King of Fighters '98 lukt het me gewoon niet om beter in te worden, alles wat ik doe voelt random omdat het de ene keer wel lukt en de andere totaal niet Als het nu dan niet gaat lukken zuig ik gewoon in dat spel haha

Deze 8bitdo schijnt erg goed te zijn dus ben benieuwd! Iemand anders ervaringen mee?

avatar van Manny Calavera
Sinner schreef:
(quote)


Ik gebruik thuis zelf de 360 controllers, maar ik ben regelmatig bij een vriend die wel die van de Xbox One gebruikt en het werkt perfect. Vanmiddag nog een paar potjes Tekken 7 gedaan (beiden de Xbox One controller) en het werkt perfect. Hetzelfde bij Arigami (die hij me eventjes heeft laten spelen - en trouwens best een aardige game lijkt te zijn). Het lijkt me dus net als bij de 360 gamepads gewoon DE optie bij uitstek te zijn als je op de PC wil gamen. (zeker om dat de One controllers nog net wat beter in de hand liggen).


Het is me gelukt om de One controller te koppelen, wel per kabel die ik gelukkig ook in huis had.

Lukt me nog niet om het draadloos te koppelen, maar zal wel lukken.

Merk wel dat Life is Strange ieder geval vele malen beter speelt met een controller dan toetsenbord.

avatar van Sinner
Manny Calavera schreef:
Lukt me nog niet om het draadloos te koppelen, maar zal wel lukken.

Merk wel dat Life is Strange ieder geval vele malen beter speelt met een controller dan toetsenbord.


Heb je een wireless adapter voor nodig. Ik neem aan dat die meegeleverd werd bij de joypad? Anders kan je hem ook los kopen.

bol.com | Xbox Wireless Adapter for Windows

...en absoluut. Heb je eenmaal die joypad is er geen weg terug naar het gebruik van een toetsenbord. In ieder geval voor het merendeel van de games. RTS'n en Strategy Games daargelaten (en hier en daar wat FPS'en) heb ik het ding sowieso altijd ingeplugd. Trouwens...ook als je emulatie speelt is het ding onmisbaar.

avatar van Manny Calavera
Ah, die heb ik niet. Nou, dan maar gewoon per kabel. Werkt ook prima.

avatar van TonyTHorror
Japanse sale in de PS Store... *zucht*

https://www.gamesmeter.nl/images/cover/13000/13556.300.jpg
Ga sowieso later nog Yakuza Zero en een Dragon Quest game oppikken.

Voor de PS VR:
https://www.gamesmeter.nl/images/cover/14000/14961.300.jpg
En een 'ps2-age' platformer:
https://www.gamesmeter.nl/images/cover/13000/13247.300.jpg
Super tof spel.

avatar van Grovonion
Mijn vrouw is het gelukt de voorlaatste mini-SNES te reserveren bij gamemania. Oef, dat was nipt.

avatar van Sinner
De volledige Humble Monthly is unlocked:

Dark Souls 2
Armello
Galactic Civilizations 3
Hyper Light Drifter
Kero Blaster
Sherlock Holmes The Devil's Daughter
Simpleplanes

...weer een uitstekend bundeltje. Volgende maand Pillars of Eternity (heb ik al - gaat naar een vriendin) en NBA 2K17.

Remi
Sale in de PlayStation Store voor de PlayStation 4.

https://www.gamesmeter.nl/images/cover/0/112.300.jpg



avatar van Sinner
Er lopen trouwens twee bijzonder aardige Humble Bundles voor de geinteresseerden. Eentje met het merendeel van de Telltale games in (voor een 13 euro max) en eentje met een resem Capcom games in (met als prijsvogels Resident Evil 1 en 0 (de remakes dus) en Dead Rising 2 & 3).

avatar van Grovonion
- Picross 3D - DS
- Gunpey DS - DS
- Phantom Brave: We meet again - Wii (wel NTSC versie, maar cheap...)

avatar van Sinner
Gisteren was trouwens de nieuwe G2A Deal bundel. Voor 2,50 krijg je het volgende (als je abo bent - als je geen abo bent is het eh...een paar cent meer. Nog altijd de moeite.) Deze maand zit er het volgende in:

Ara Fell
Butcher
Crookz
The Tiny Bang Story
Seraph

...persoonlijk vind ik alle vijf de games best de moeite, zo op het eerste zicht.

avatar van Sinner
Warhammer 40k Deathwatch

Kost maar 1.50 op Steam momenteel (Warhammer actie voor het hele weekend). Port van een mobile game (turn based strategy), maar wel een meer dan behoorlijke. Zeker voor die prijs.

avatar van Sinner
Godverdomme.

Dragon Age Inquisition GOTY was maar 12 euro op Origin. Dus kon ik het niet laten. Heb ik me toch weer laten vangen. Ik hoop dat het de laatste keer deze maand is

...although volgende week natuurlijk weer de eerste games van de Humble Bundle Monthly worden prijsgegeven...maar goed daar heb ik dan wel een abo op.


avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
Gister verjaardag van vriendin gevierd, dit aangeschaft en uren lol mee gehad (op Switch):

https://www.gamesmeter.nl/images/cover/16000/16218.300.jpg?cb=1492113397



avatar van Sinner
Nieuwe Humble Monthly is unlocked.

Pillars of Eternity
Nba2k17
Nongunz
Offworld Trading Company
Overcooked
One Piece Burning Blood
War on the Overworld
Wuppo

Pillars had ik al (weggegeven aan een vriendin), en verder een van de 'mindere' bundels imo. Although ik best wel wat aankan met Overcooked, Wuppo en War on the Overworld. Ook Offworld Trading Company ga ik best wel een kans geven, net zoals One Piece - hoewel ik met die laatste (de IP dan) dus helemaal niets heb.


avatar van Manny Calavera
All Seeing Fish

Mooie aankoop, daar krijg je absoluut geen spijt van. Echt een heerlijke knaller, ondanks dat het niet vernieuwend is.

De game is schandalig weinig gespeeld op deze site, hoop dat je er nog een beoordeling tegen de tijd plaatst

All Seeing Fish
Ik heb alleen het eerste deel in twee versies gespeeld, dus verwacht niet dat het een sleur gaat worden

avatar van Sinner
...ik vind het sowieso vreemd dat niet alleen hier op de site, maar een beetje in het algemeen, de game een hoop mensen is ontgaan. Ondanks de vaak prima kritiek die het kreeg. Blijft imo toch wel een van de betere shooter reeksen. Heerlijk over-the-top macho geweld. Mocht ik in de toekomst een xbox one in huis halen dan staat deze hoog op mijn lijstje. (ik heb wel Judgement nog niet gespeeld - ligt in mijn kast - maar nog niet aan toe gekomen).

avatar van CarealotCarrot
Xbox one is gewoon niet zo populair denk ik. Ook hier op de site. Een wiiu game als mario 3d world heeft 34 stemmen tegen de 10 voor GoW 4.

avatar van Manny Calavera
CarealotCarrot schreef:
Xbox one is gewoon niet zo populair denk ik. Ook hier op de site. Een wiiu game als mario 3d world heeft 34 stemmen tegen de 10 voor GoW 4.


Ligt volgens mij vooral aan de hoeveelheid gebruikers van deze site. Zie de recente toplijst eens:

https://www.gamesmeter.nl/list/recent

Sowieso halen maar weinig games de 20+ stemmen. Uncharted 4 is bv een grote uitzondering, maar ook genoeg topgames van andere systemen die nauwelijks stemmen hebben.

mister-fool
Vergeet niet dat het uitspelen van een videogame relatief lang duurt. Zelfs een kort spel kost al snel 3 uur om uit te spelen. De laatste tijd zijn er nogal wat goede videogames uitgekomen, maar voordat ik bijvoorbeeld een nieuwe Dark Souls heb uitgespeeld, ben ik al weer een goede 50 uur verder. De lange speelduur van videogames verklaart deels ook het geringe aantal stemmen, IMHO. Daarnaast zijn nieuwe videogames duur vergeleken met bijvoorbeeld film en muziek (60 euro, vergeleken met 20 euro voor een nieuw album en 10 euro voor een bioscoopkaartje).

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:47 uur

geplaatst: vandaag om 16:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.