menu

De Site / Gebruikers / Game museum Epe

zoeken in:
Ik was gisteren naar een game museum geweest in Epe.
Vanwege dat de eigenaar een jaar geleden bij ons op school kwam met wat klassieke consoles. Dus ik was nieuwsgierig hoe het daar was. Ik niet alleen de hele familie ging mee me zusjes en zo. Deze man had echt veel op het gebied van consoles.

Ik had echt veel plezier daar op de arcade kasten en op paar pinball kasten en op de oude pong console zooo geweldig was het . Zelfs me ma deed gamen die niks toch meestal niks interesseert in gamen

Ik raad jullie aan om daar een keer een kijkje te nemen het is best wel lachen.

Bonami Game Museum

Ze hebben daar ook consoles van tegenwoordig dus. Mocht het zo zijn dat je niks om geeft om die ouwe consoles.

Hey leuk! Ik ben daar ook een keer geweest met mijn studie Game Design. Onze docent gaf toen zelf de rondleiding. Na afloop even lekker gamen Was inderdaad erg leuk om te zien allemaal

Gast
geplaatst: vandaag om 23:49 uur

geplaatst: vandaag om 23:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.