menu

De Site / Gebruikers / Female Gamers?

zoeken in:
avatar van Jumbojet
Ik was eigenlijk wel benieuwd of er veel meiden gebruik maken van deze site .

avatar van Starmaster501
Volgens mij is de optie om geslacht te kiezen voor je account bijna onnodig, zie zelden vrouwelijke gebruikers eerlijk gezegd, voor zover ik weet...

avatar van JustMike
princess piranha

avatar van Rujar
vrouwen gamen niet die spelen af en toe een spelletje.

avatar van Princess Piranha
Mond houden Rujar

En hallo

avatar van Rujar
Ik heb echt nog nooit een vrouw gezien die (wel eens) gamed …. Hoe zit dat op die gamebeurzen eigenlijk lopen daar vrouwen rond?

avatar van Starmaster501
Buiten de boothbabes denk ik hier een daar eentje ..

avatar van Princess Piranha
Ligt aan de beurs denk ik. Ben ooit eens met school naar de HCC beurs in Utrecht geweest, was een redelijk groot gedeelte ook games. Waren wel wat dames hier en daar. En een keer een mini event waarvan ik de naam niet eens meer weet (Boris van GameKings was zelfs even langs geweest, jaja) maar daar was dan weer de helft vrouw.

Maar dat is allemaal alweer vier jaar geleden. Hoe dat nu zit weet ik niet.

avatar van JustMike
mijn zus is tevens ook verslaafd aan Skyrim. Ze is nu 54 (en ik 50 , dus moet nog even trainen)

avatar van Rujar
Ach ja vrouwen en gamen is net zo iets als mannen en telefoneren. We begrijpen van elkaar gewoon niet dat je uren achter elkaar daarmee bezig kan zijn, het is een discussie die nooit uitgesproken is trouwens haha

avatar van Princess Piranha
Er zijn wel degelijk vrouwen die dat wel begrijpen hoor

Maar ik denk dat dat wel voor elke hobby gaat en een close-minded persoon. Dan kan die persoon zich gewoon niet voorstellen hoe iemand nou zoiets leuk kan vinden.:P

avatar van Rujar
Tja ik ken iemand die zich 's avonds kleed als vrouw, ik begrijp dat hij het leuk vind, maar de link kan ik voor mijzelf niet leggen

avatar van TonyTHorror
Het blijft schaars. Vrouwen die een spelletje spelen zijn er véél, vrouwen die gamen zijn er dan ook wel, maar die er dan ook nog eens uitzien als vrouw... Nah, het is tegenwoordig heel normaal en je hoeft echt niet meer op te kijken van dames met controllers, graag zelfs!

avatar van Rujar
Volgens mij houden vrouwen ook van simpel. Sorry de meeste vrouwen Spel er in en dan net zoals Mario knop a springen knop b schieten. Verder niks. Als je moet gaan installeren of spellen hebt waarbij gebruik moet maken van een heleboel toetsen of knoppen dan hebben ze al geen zin meer.

Ik denk dat Princess Piranha overwegend beta is georienteerd.

avatar van TonyTHorror
Vergeet vooral Sims niet, met afstand het meest populair onder de vrouwen

avatar van Naomi Watts
Best redelijk wat imho. Vooral tijdens MMORPG's leer je regelmatig vrouwelijke gamers kennen en ook Sophie Reade staat opvallend vaak online in mijn lijst. Ook al een paar keer FIFA tegen gespeeld, nooit van gewonnen .

avatar van youngtick
Ja, Vrouwelijke gamers kom je niet vaak tegen. Ik ken vrienden met een vriendin die gewoon gamen. Het lijkt me meer dat vrouwen sneller een controller als hun vriendjes flink gamen.

Er zijn niet veel vrouwelijke gamers maar als je er zijn zijn het hardcore fanaten.

avatar van Naomi Watts
Het valt hier in Nederland vooral tegen. Ik blijf er versteld van staan hoe een enorme ontwikkelingsachterstand veel Nederlandse vrouwen hebben. Dan zie je in gaming maar ook wat betreft sport. In het buitenland zijn heel veel vrouwen ook sportfanaat maar dat valt hier toch erg tegen.

avatar van JustMike
maar in 3de wereld landen valt het meer tegen

avatar van Princess Piranha
Naomi Watts schreef:
Ik blijf er versteld van staan hoe een enorme ontwikkelingsachterstand veel Nederlandse vrouwen hebben. Dan zie je in gaming maar ook wat betreft sport. In het buitenland zijn heel veel vrouwen ook sportfanaat maar dat valt hier toch erg tegen.

Hmm? Deze zinnen snap ik niet helemaal. En bedoel je sportfanaat als in, grote fan om er naar te kijken of zelf sporten?

avatar van Naomi Watts
Kijken, zelf sporten zit er hier nog wel in. Al heeft het waarschijnlijk te maken met de cultuur, ontwikkelingsachterstand was wat provocatief .

avatar van Princess Piranha
Haha misschien, ik snapte je punt wel Zat zelf inderdaad ook aan cultuur verschillen te denken.

avatar van Evil Eye
Een chick die sportfanaat is en veel gamed, of 1 van beiden, maakt bij mij al minder kans.. vind beiden echt onaantrekkelijke eigenschappen in een dame (maar er zijn natuurlijk uitzondering )

avatar van JustMike
ik zou wel balen als ze sterker was dan mij of niet if you know what I mean *Bauwchickabauwbauw*

Gast
geplaatst: vandaag om 15:58 uur

geplaatst: vandaag om 15:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.