menu

De Site / Gebruikers / Welke televisie / monitor gebruik jij om te gamen?

zoeken in:
Mijn TV heeft geen expliciete gaming modus, maar kon zelf wel het een en ander uitzetten.

Vraag mij al jaren af of er uberhaupt goede HD tv's zijn zonder imput lag.

Dank jullie wel voor de reacties Brains en Rujar.

Ik heb nog even wat verder rond gekeken maar helaas wordt bij de specs vaak geen melding gemaakt of er al dan niet een gamemodus op de tv zit.
Ik heb vooralsnog de Philips 40PFL5507 op het oog; aardige kwaliteit TV voor een aardige prijs (€ 500,-).

wiiplayer schreef:
Vraag mij al jaren af of er uberhaupt goede HD tv's zijn zonder imput lag.

Ik heb nog nooit merkbare input lag gezien. Je ziet wel eens youtube filmpjes, maar dat is wel extreem. Ligt gewoon aan settings van je TV of misschien oudere modellen. Velen zetten ook de instellingen van de console op 1080P terwijl heel veel games dat niet ondersteunen, Dit levert ook vertraging op. Console altijd op 720p zetten en alle opties TV uitzetten. Je zou het dan niet/nauwelijkse kunnen merken . .

Vandaag binnengekregen:

Dell U2212HM 1900x1080

DIt is mijn tweede beeldscherm.

Ik game op de SamSung ue40es6100w LED 3D Smart tv.

BoordAppel (moderator)
Hebben mensen hier ervaring met ultrawidescreen monitors met een beeldverhouding van 21:9?

Voegt dat echt wat toe of kan je beter voor een normale 16:9 monitor gaan met een max resolutie van 2560x1440 en meer hrz?

Gast
geplaatst: vandaag om 00:13 uur

geplaatst: vandaag om 00:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.