menu

De Site / Gebruikers / Even voorstellen...

zoeken in:
Ik ben sneller dan de brandweer. Geloof mij maar

Welkom bij de club!

Merci bien

Zo, hier nu ook maar aangemeld. Op MuMe en TvM zit ik onder dezelfde naam (ooit was ik als user Meneer Bungel her en der actief). Op BoMe mag ik helaas niet terugkeren (flauw!) en op MoMe was ik een aantal jaren geleden al klaar. Nuja...

Nu is het me vandaag gelukt om een C64 simulator op m'n mac aan de praat te krijgen en dat kom ik hier even vieren. Ik zie dat Stix en Boulderdash hier nog niet op staan, dus ik kan meteen aan de slag.

Bonjour!

Een gebruiker met een Commodore logo kan ik alleen maar toejuichen, welkom ZAP!

ZAP! schreef:
op m'n mac

Dan zou je hier technisch gezien ook niet welkom zijn.

Die volg ik niet Sinner, of bedoel je dat ik een heuse C64 in mijn bezit moet hebben en alle simulators uit den boze zijn?

ZAP! schreef:
Die volg ik niet Sinner, of bedoel je dat ik een heuse C64 in mijn bezit moet hebben en alle simulators uit den boze zijn?

Nee. Dat geen weldenkend mens ooit op een Mac heeft gegamed, gamed of zal gamen. Algemene regel 1 voor gamers : wil je gamen - nooit op een Mac.

O, okay. Maar bevalt uitstekend hoor (behalve dat ik nog niet alle spellen aan de praat krijg). C64 simulator, joystick erbij, ik ben helemaal blij - vooral omdat ik het af en aan al jaren aan het proberen was om die oude games weer te kunnen spelen.

centurion81 (moderator)
Welkom!

Dank allemaal!

Welkom welkom!

ZAP! schreef:
Zo, hier nu ook maar aangemeld. Op MuMe en TvM zit ik onder dezelfde naam (ooit was ik als user Meneer Bungel her en der actief). Op BoMe mag ik helaas niet terugkeren (flauw!) en op MoMe was ik een aantal jaren geleden al klaar. Nuja...

Nu is het me vandaag gelukt om een C64 simulator op m'n mac aan de praat te krijgen en dat kom ik hier even vieren. Ik zie dat Stix en Boulderdash hier nog niet op staan, dus ik kan meteen aan de slag.

Bonjour!

Welkom! Ken je van andere sites. Hopelijk wordt je hier een actieve user. Veel plezier!

Dank weer!

Ik hoop op geen gedonder hier.

Anders ZAP!

Voor wie nu confuus is: ik heb met Confusie wel es woorden gehad op TvM over volstrekt onbegrijpelijke berichten van hem aldaar. Dat zal hij bedoelen met 'gedonder', anders weet ik het ook niet...

Ik heb nooit daar gezeten.

Zoek maar op.

We hebben geen woorden gehad naar mijn weten maar je geeft zelf aan dat ze je op boekmeter ook al niet meer moeten dus ik dacht maak gelijk even duidelijk dat we daar hier ook niet zo van houden.

Zie wel dat je nu een C in je avatar hebt verwerkt bij wijze van een soort tribuut dat stemt al wel wat hoopvoller.

Verder zijn mijn berichten altijd volstrekt te begrijpen voor een ieder die een taalniveau hoger dan aardappel beheerst.

Wie dat niet doet valt mij daar beter niet mee lastig want dan zijn inderdaad wel redelijk de rapen gaar.

Ze vegeteren vooral.

Mensen op gamesmeter kunnen over het algemeen wel wat hebben, ze zijn media gewend waar ook niet altijd of zelfs meestal niet een Nederlandse ondertiteling beschikbaar is.

Deinzen er niet voor terug een beetje na te denken over taal interpretatie.

Dat zal het verschil maken.

Welkom.

Hoe dan ook ging het om iemand met exact dezelfde 'stijl', of het dan TvM was of niet (ook al een tijd geleden), ik kan me niet voorstellen dat het iemand anders was. Misschien was het MoMe, dat is van nog veel langer geleden.

Wat BoMe betreft weet ik niet wat hun motivatie is, maar daar zijn ze strikter bij het al dan niet terugnemen van users die zich (vrijwillig) hebben uitgeschreven, da's hun goed recht. En op MuMe en TvM was ik meteen weer welkom...

Anyway... verder zal ik me niet met jou bemoeien, maar aangezien jij de bal kaatste en ik mij niet zomaar weg laat zetten als iemand die op 'gedonder' uit is...

Er zijn door de jaren heen wel verschillende imitators geweest die een magere imitatie gaven en daar vervolgens zelf pislaaiend over waren.

Of jij er daar een van was geen idee.

Wat mij betreft kunnen we verder gewoon met een schone lei beginnen.

Naja, dan zal het wel anders zitten en doen we die schone lei maar.

Kunnen we al die melige shit niet bewaren tot kerstmis of zo? De 24-25-26ste krijgt iedereen zijn kans om elkaar publiekelijk in de armen te vallen. De rest van het jaar though...geeft iedereen elkaar maar via PM een zoentje

Misschien dat ik zo nog even een kerstgroet eruit doe.

Sinner schreef:
Kunnen we...
We kunnen niet allemaal Zondaar zijn...

ZAP! schreef:
Naja, dan zal het wel anders zitten en doen we die schone lei maar.

Deze Confusie lijkt 24-7 stoned, dus je zal een beetje hier aan hem moeten wennen.

Ajax&Litmanen1 schreef:
Deze Confusie lijkt 24-7 stoned
I know the feeling... al is het even geleden.
Ajax&Litmanen1 schreef:
...dus je zal een beetje hier aan hem moeten wennen.
Gaat vast lukken.

Space verruimende toestanden zijn gebruikelijk maar ik ben geen druggie ik ben Piet Costa aangenaam.

Ze zeggen ook wel dat de space eindeloos blijft uitdijen zo kan je mij ook zien.

Continu in de weer met uitbreidingen van de reikwijdte.

Aangenaam.

geplaatst:
Gegroet, beste game-vrienden.

Voorheen stond ik bekend onder de naam 'Rode Zomerzon'. Zij die mij enigszins kennen weten dat ik regelmatig geplaagd word door mentale martelingen maar het gaat inmiddels stukken beter. Een verfrissende wind vult hedendage mijn longen en ik wil onder een nieuwe naam mooie reviews op jullie loslaten.

Warme knuffel

centurion81 (moderator)
geplaatst:
Heyyy, welkom terug! Gezellig dat je er weer bent!

Gast
geplaatst: vandaag om 17:37 uur

geplaatst: vandaag om 17:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.