De Site / Gebruikers / Even voorstellen...
zoeken in:
0
Squall Lionheart (moderator)
geplaatst: 4 februari 2015, 17:54 uur
Welkom! Hier nog het GM youtubers topic...
0
geplaatst: 28 oktober 2015, 09:43 uur
Ik zal me ook even voorstellen, aangezien ik nu pas echt actief ga/wil worden op jullie forum. Daarvoor er niet echt behoefte aan gehad.
Ik ben Kim Lannoo, 22 jaar en kom uit België (voor de kenners: provincie West-Vlaanderen). Ik speel inmiddels games sinds mijn vijf jaar, waarbij voornamelijk mijn liefde voor Nintendo is ontstaan - al is die sinds de Wii U plots verdwenen.
Verder werk ik ook. Ik ben journalist bij Mediahuis (Het Nieuwsblad, De Standaard, ...) en heb daarvoor nog als vrijwilliger meegewerkt aan Undercover-Network, een gamesite.
Vragen staat altijd vrij. Antwoorden trouwens ook.
Ik ben Kim Lannoo, 22 jaar en kom uit België (voor de kenners: provincie West-Vlaanderen). Ik speel inmiddels games sinds mijn vijf jaar, waarbij voornamelijk mijn liefde voor Nintendo is ontstaan - al is die sinds de Wii U plots verdwenen.
Verder werk ik ook. Ik ben journalist bij Mediahuis (Het Nieuwsblad, De Standaard, ...) en heb daarvoor nog als vrijwilliger meegewerkt aan Undercover-Network, een gamesite.
Vragen staat altijd vrij. Antwoorden trouwens ook.

0
geplaatst: 28 oktober 2015, 11:09 uur
Welkom!! Een opmerking: je link in je profiel werkt niet, een paar https te veel.
Je stem komt me trouwens bekend voor, al eens reportages voor tv gedaan of zo?
Je stem komt me trouwens bekend voor, al eens reportages voor tv gedaan of zo?
0
geplaatst: 28 oktober 2015, 11:25 uur
Inmiddels gefixt!
Reportages voor tv heb ik nog nooit gedaan. Het gebeurt wel dat ik mijn voice-overs inspreek voor reportages op de websites van De Standaard of Het Nieuwsblad Online, al gebeurt dat niet bijster vaak.
Reportages voor tv heb ik nog nooit gedaan. Het gebeurt wel dat ik mijn voice-overs inspreek voor reportages op de websites van De Standaard of Het Nieuwsblad Online, al gebeurt dat niet bijster vaak.

0
Ulysses
geplaatst: 10 juni 2016, 09:57 uur
Even een korte introductie!
Gamen is nog niet zo lang een actieve hobby van mij. Ik speelde uiteraard wel eens een spelletje en in mijn jonge dagen was ik verslaafd. Maar het gamen heeft mij losgelaten tot nu.
Ik ben iemand die graag veel ontdekt en uitprobeert. Ik hou van alle soorten spellen, zolang als ze aangenaam wegspelen en mijn aandacht kunnen houden.
Ik hoop op deze site wat onbekende gems te ontdekken. En ik zal vooral voor deze games proberen reviews te schrijven.
En wie weet maak ik hier nog wel ergens een internetbuddy
Aanraders zijn altijd welkom
Gamen is nog niet zo lang een actieve hobby van mij. Ik speelde uiteraard wel eens een spelletje en in mijn jonge dagen was ik verslaafd. Maar het gamen heeft mij losgelaten tot nu.
Ik ben iemand die graag veel ontdekt en uitprobeert. Ik hou van alle soorten spellen, zolang als ze aangenaam wegspelen en mijn aandacht kunnen houden.
Ik hoop op deze site wat onbekende gems te ontdekken. En ik zal vooral voor deze games proberen reviews te schrijven.
En wie weet maak ik hier nog wel ergens een internetbuddy

Aanraders zijn altijd welkom

0
geplaatst: 10 juni 2016, 15:27 uur
Welkom medegebruiker.
Hoop leuke reviews van je te lezen.
Veel plezier op Gamesmeter!
Hoop leuke reviews van je te lezen.
Veel plezier op Gamesmeter!
0
geplaatst: 29 september 2016, 17:18 uur
Hoi, mijn naam is Ruud en ik ben ook nieuw (na een tijdje alleen stiekem meelezen). Als puber al aan het gamen en daar nog steeds regelmatig mee bezig (nu 24). Leek me wel leuk om hier wat nieuwe games te leren kennen e.d. Kom overigens uit Deventer en werk als administratief medewerker.

1
Geralt of rivia
geplaatst: 25 september 2019, 18:55 uur
Beste medegebruikers dit gaat over afscheid nemen iedereen krijgr in zijn leven het moment wat hij echt wil doen . Ik merkte dat ik echt verslaafd was geraakt aan de site,s
En ik dacht als het zo door gaat dan heb ik de helft van mijn leven op mijn telefoon gezeten dus . Voor de laatste keer groet geralt of rivia ?
Ik kom terug als ik volwassen ben want dan krijg ik meer tijd en dan kan ik beter schrijven en ben ik beter ontwikkeld .
En ik dacht als het zo door gaat dan heb ik de helft van mijn leven op mijn telefoon gezeten dus . Voor de laatste keer groet geralt of rivia ?
Ik kom terug als ik volwassen ben want dan krijg ik meer tijd en dan kan ik beter schrijven en ben ik beter ontwikkeld .
1
geplaatst: 25 september 2019, 19:24 uur
Geralt of rivia schreef:
Beste medegebruikers dit gaat over afscheid nemen iedereen krijgr in zijn leven het moment wat hij echt wil doen . Ik merkte dat ik echt verslaafd was geraakt aan de site,s
Het waren drie fantastische, emotionele maanden.

0
Geralt of rivia
geplaatst: 25 september 2019, 19:25 uur
vond ik ook alleen nu is het tijd om verder te gaan ?ps kan dat ik de site zo erg mis dat ik morgen weer inlog maar niet van plan dat te doen want anders raak ik helemaal verslaafd

2
Geralt of rivia
geplaatst: 25 september 2019, 19:58 uur
je hoeft je geen zorgen te maken ik blijf gewoon had er niet goed overnagedacht
4
geplaatst: 27 september 2019, 18:31 uur
Geralt of rivia schreef:
Ik kom terug als ik volwassen ben want dan, ... , ben ik beter ontwikkeld .
Ik kom terug als ik volwassen ben want dan, ... , ben ik beter ontwikkeld .
Niet om een of andere ballon te doorprikken maar mijn ontwikkeling is er sinds mijn kindertijd enkel op achteruit gegaan.
0
geplaatst: 30 september 2019, 15:32 uur
Ik word gemiddeld geschat op 26.
Maar ik zie er ouder uit.
Ik ben 24.
Dat wou ik even kwijt.
Maar ik zie er ouder uit.
Ik ben 24.
Dat wou ik even kwijt.
10
geplaatst: 3 april 2020, 20:43 uur
Aloha gamers.
H. T. present! Onder dezelfde username heb ik ook accounts op MM, BM en Tvm. Op TvM heb ik de eer moderator te mogen zijn. Vroeger onwijs veel gegamed, eigenlijk was het ziekelijk. Op latere leeftijd ben ik mijn interesse in het gamen verloren. Nu! Vanwege het welbekende virus een Playstation 4 aangeschaft (ondanks Netflix en andere streamingsdiensten verveelde ik me eigen rot). Als tiener heb ik mijn vingers letterlijk verrot gespeeld aan Mortal Kombat, Medal of Honor, Gran Turismo en uiteraard Tony Hawk. Als je lang en veel gamet dan wordt je vanzelf goed. Geen kapsones, eerlijk waar... Ik was een held in de ogen van velen
Werk aan de winkel want het niveau is niet meer wat het geweest is... Ik hoop hier leuke games, tips, meningen, topics en leden tegen te komen. Aangenaam kennis te maken.
Game on
H. T. present! Onder dezelfde username heb ik ook accounts op MM, BM en Tvm. Op TvM heb ik de eer moderator te mogen zijn. Vroeger onwijs veel gegamed, eigenlijk was het ziekelijk. Op latere leeftijd ben ik mijn interesse in het gamen verloren. Nu! Vanwege het welbekende virus een Playstation 4 aangeschaft (ondanks Netflix en andere streamingsdiensten verveelde ik me eigen rot). Als tiener heb ik mijn vingers letterlijk verrot gespeeld aan Mortal Kombat, Medal of Honor, Gran Turismo en uiteraard Tony Hawk. Als je lang en veel gamet dan wordt je vanzelf goed. Geen kapsones, eerlijk waar... Ik was een held in de ogen van velen

Game on

1
Squall Lionheart (moderator)
geplaatst: 3 april 2020, 21:03 uur
Hey H.T., cool, ook welkom ova hier!
Dan als eerste aanbevelingen natuurlijk: Mortal Kombat 11 en Gran Turismo Sport
Medal of Honor en Tony Hawk series helaas gesneuveld along da way... Maar plenty soortgelijke games.
Verdere vragen of wellicht vergeten titels, laat maar horen. U know da drill...
.
Dan als eerste aanbevelingen natuurlijk: Mortal Kombat 11 en Gran Turismo Sport
Medal of Honor en Tony Hawk series helaas gesneuveld along da way... Maar plenty soortgelijke games.
Verdere vragen of wellicht vergeten titels, laat maar horen. U know da drill...

2
geplaatst: 3 april 2020, 21:20 uur
Squall Lionheart.
Ik kan nog geen bericht plaatsen met één of meerdere linken. Quoten gaat dus niet. Maar goed, laat ik eens creatief zijn.
1)Merci bien.
2)Aanschaflijst aangemaakt in 'Mijn games'
3)Nice, het weekend even doorspitten!
4)Bedankt voor het warme onthaal.
Ik kan nog geen bericht plaatsen met één of meerdere linken. Quoten gaat dus niet. Maar goed, laat ik eens creatief zijn.
1)Merci bien.

0
centurion81 (moderator)
geplaatst: 4 april 2020, 06:25 uur
HALVE TAMME. schreef:
Aloha gamers.
Werk aan de winkel want het niveau is niet meer wat het geweest is... Ik hoop hier leuke games, tips, meningen, topics en leden tegen te komen. Aangenaam kennis te maken.
Game on
Aloha gamers.

Game on

Wellicht voor jou ook interessant om eens naar PS Now te kijken, betaal je 60 euro voor een jaar en krijg je toegang tot een enorme library games, kan ook per maand, zou je soort proeverij kunnen doen van wat je nu aanstaat

0
geplaatst: 4 april 2020, 10:00 uur
HALVE TAMME. schreef:
Squall Lionheart.
1)Merci bien.
Welkom to the other side, H.T., hopelijk gaan we het hier beter aftrappen met elkaar Squall Lionheart.
1)Merci bien.

0
geplaatst: 4 april 2020, 13:45 uur
1
geplaatst: 4 april 2020, 16:46 uur
HALVE TAMME. schreef:
Thnx. Potje FIFA dan maar☺️
Zeker, heb hier nog ergens Fifa08 liggen, zolang je maar niet lui speelt Thnx. Potje FIFA dan maar☺️

* denotes required fields.