De Site / Gebruikers / Even voorstellen...
zoeken in:
0
Squall Lionheart (moderator)
geplaatst: 4 februari 2015, 17:54 uur
Welkom! Hier nog het GM youtubers topic...
0
geplaatst: 28 oktober 2015, 09:43 uur
Ik zal me ook even voorstellen, aangezien ik nu pas echt actief ga/wil worden op jullie forum. Daarvoor er niet echt behoefte aan gehad.
Ik ben Kim Lannoo, 22 jaar en kom uit België (voor de kenners: provincie West-Vlaanderen). Ik speel inmiddels games sinds mijn vijf jaar, waarbij voornamelijk mijn liefde voor Nintendo is ontstaan - al is die sinds de Wii U plots verdwenen.
Verder werk ik ook. Ik ben journalist bij Mediahuis (Het Nieuwsblad, De Standaard, ...) en heb daarvoor nog als vrijwilliger meegewerkt aan Undercover-Network, een gamesite.
Vragen staat altijd vrij. Antwoorden trouwens ook.
Ik ben Kim Lannoo, 22 jaar en kom uit België (voor de kenners: provincie West-Vlaanderen). Ik speel inmiddels games sinds mijn vijf jaar, waarbij voornamelijk mijn liefde voor Nintendo is ontstaan - al is die sinds de Wii U plots verdwenen.
Verder werk ik ook. Ik ben journalist bij Mediahuis (Het Nieuwsblad, De Standaard, ...) en heb daarvoor nog als vrijwilliger meegewerkt aan Undercover-Network, een gamesite.
Vragen staat altijd vrij. Antwoorden trouwens ook.

0
geplaatst: 28 oktober 2015, 11:09 uur
Welkom!! Een opmerking: je link in je profiel werkt niet, een paar https te veel.
Je stem komt me trouwens bekend voor, al eens reportages voor tv gedaan of zo?
Je stem komt me trouwens bekend voor, al eens reportages voor tv gedaan of zo?
0
geplaatst: 28 oktober 2015, 11:25 uur
Inmiddels gefixt!
Reportages voor tv heb ik nog nooit gedaan. Het gebeurt wel dat ik mijn voice-overs inspreek voor reportages op de websites van De Standaard of Het Nieuwsblad Online, al gebeurt dat niet bijster vaak.