menu

De Site / Gebruikers / Met welke mobiel loop jij op zak?

zoeken in:
avatar van bettafish14
Samsung galaxy s zoals ajax&litmanen1
Topding!

avatar van Grovonion
Brains schreef:
Ik schnap die hele hype met iPhones en Blackberries niet.. dan heb ik toch vele malen liever mijn Android telefoon, HTC wildfire:
(afbeelding)
Ik denk dat Android meer hype is dan blackberry, Android heeft namelijk het grootste markt-aandeel van smartphones operating systemen. En blackberry is ook nooit echt cool geweest, tenzij je mensen in maatpak cool noemt.

avatar van BoordAppel
BoordAppel (moderator)
Blackberry is ook populair onder scholieren vanwege het pingen. Toen dat opkwam bestond WhatsApp nog niet denk ik.

Mocht ik een nieuwe telefoon kopen ga ik ook zeker voor een Android. Apple zint me niet.

avatar van bettafish14
Je hebt tegenwoordig geen blackbarry meer nodig om gratis berichtjes te sturen, alle androidphones hebben whatsapp volgens mij.
Iedergeval mij galaxy s wel hij is sneller en beter dan die blackbarry troep.

avatar van Starmaster501
Blackberry's
Asociale troep...
Ik loop elke dag met een simpel sms/bel/foto mobieltje op zak, en een Ipod touch voor de nodige verveling en muziek.

avatar van bettafish14
ik heb nu de samsung galaxy s3, man wat een krachtpatser.

mooi scherm(4,8 inch)
processor, quadcore 1,4 ghz.
1 gb ram.
er handige features.

samsung is gewoon een erg goed merk
voor mij geen apple

AvMerode
Apple is veel te duur en Samsung doet het even goed of zelfs nog beter.
Ikzelf heb een Samsung GT-P6210 Galaxy Tab en Samsung is inderdaad een heel goed merk.
Samsung ontwikkeld ook Laptops en op dat gebied (laptops/notebooks) zijn ze vrij nieuw (rookies dus), maar zelfs daarmee leveren ze goed werk af.

spelfreak
Heb me gister een Samsung galaxy s3 gehaald. Mijn eerste smarthphone, bevalt goed

Pastichio Rocker
Sony Xperia P

avatar van Shangri-la
HTC one V

avatar van JustMike
spelfreak schreef:
Heb me gister een Samsung galaxy s3 gehaald. Mijn eerste smarthphone, bevalt goed

nice Ik heb nog een (vrij oude) HTC Legend

avatar van bettafish14
spelfreak schreef:
Heb me gister een Samsung galaxy s3 gehaald. Mijn eerste smarthphone, bevalt goed


Je gaat er geen spijt van krijgen, ik heb hem nu zo 3 maanden en nooit problemen gehad

avatar van Realistic Gamer
Blackbarry Torche 9810

spelfreak
Sinds ik 4.1 op Galaxy sIII heb geinstalleerd laat de batterij zeer langzaam op, na 2 uur is ie normaal wel vrij veel opgeladen, nu was hij pas 7 procent ofzo...
Weet iemand hoe ik dit kan fixen, of eventueel terug zetten naar 4.0.4?

Pastichio Rocker
Repareren.

avatar van Confusie
De goedkoopste.

avatar van Realistic Gamer
Pastichio Rocker schreef:
Nu nog deze:

(afbeelding)

Maar ik kreeg vorige week bericht dat mijn abo verlengd mag worden en ik een nieuw toestel mag uitzoeken. Binnenkort maar eens doen. Wellicht een Nokia ofzo. Zo'n iPhone ding hoef ik niet per sé.


Die Sony Ericson had ik ook voor mijn BlackBerry Torche 9810 in 2010. Van 2011 t/m 2012 had ik mijn BB Torche 9810, maar die was per ongeluk in de wasmachine te recht gekomen. Het duurde nog geen week en die rot reclame kwam ook nog eens op televisie, hahaha erg grappig allemaal hoor!!!

Ik kreeg toen een Iphone 4, maar die wilde ik al zoieso niet, maargoed. Toch geprobeerd en ik moet zeggen... Ik weet niet wat er zo geweldig aan die telefoon is omdat er zo veel mensen mee lopen, maar voor mij is die telefoon in ieder geval een ontzettend vervelend rot ding!

Deze heb ik DIRECT verkocht en vandaag haal ik mijn nieuwe en bestelde BlackBerry Bold 9900 op.


Gast
geplaatst: vandaag om 02:44 uur

geplaatst: vandaag om 02:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.