menu

Games / Developers / Electronic Arts

zoeken in:
avatar van BoordAppel
BoordAppel (moderator)
Veel mensen zeiken graag op EA, omdat ze zoveel franchises hebben bijvoorbeeld of omdat ze bedrijven opkopen, maar nu hebben ze toch wel een project dat heel erg sympathiek is: Battlefield Heroes.

Een gratis Battlefield game, maar dan heel anders dan je gewend bent. De graphics lijken wat op TF2, erg cartoony, al is de stijl wat anders. De game moet ook gaan draaien op zowat elke pc, zelfs 1Ghz pc's moeten de game nog aankunnen.

Ik ben erg benieuwd, de grappige trailer belooft veel goeds.

avatar van Hadouken
Een vriend wees me erop. De trailer is leuk, maar de game op zich lijkt me niet veel voor stellen. Maar het is gratis, dus ik ga het wel zeker proberen tegen die tijd.

avatar van WeZet
Ze moeten het geld verdienen via microtransacties, maar de echte hardcore gamer kan iedereen flink inmaken zonder dingen te kopen, die add-ons zijn puur voor de show.

avatar van rpger
In game advertisement, niks sympathiek aan, andere vorm van inkomsten. Vindt je dat een goede ontwikkeling?

avatar van BoordAppel
BoordAppel (moderator)
Er is geen in game advertisement. Alleen op de site waar je je moet inschrijven is er reclame. En ja, ik vind het een goede ontwikkeling als er door in game ads gratis games verschijnen.

Ze moeten het geld verdienen via microtransacties, maar de echte hardcore gamer kan iedereen flink inmaken zonder dingen te kopen, die add-ons zijn puur voor de show.

Alles wat je kan kopen is inderdaad puur voor de show. Als ik het goed begrijp verdien je punten door te spelen en met die punten kan je dan weer dingen kopen. Je geeft dus geen echt geld uit, het is geen Second Life of Habbo.

avatar van Bahamut Zero
ff iets anders over EA. Eind vorig jaar gingen er de geruchten dat EA een contract had afgesloten met F1 coureur Lewis Hamilton. In navolging hiervan zou EA een Formule 1 game maken. Gamespot heeft op 1 november 2007 hier bericht van gedaan, inclusief de mededeling dat EA hier niks over kon zeggen. Weet iemand of hier inmiddels al wat meer bekend van is?

Ik weet niet of dat waar is Bahamut, maar wat ik wel weet dat t dan wel een game zal worden ZONDER F1-licentie aangezien CM deze exclusieve rechten heeft verworven en dus met een F1 game zal gaan komen.
EA weet ik verder niks van. Misschien iemand anders?

avatar van Bahamut Zero
HC-freak schreef:
Ik weet niet of dat waar is Bahamut, maar wat ik wel weet dat t dan wel een game zal worden ZONDER F1-licentie aangezien CM deze exclusieve rechten heeft verworven en dus met een F1 game zal gaan komen.
EA weet ik verder niks van. Misschien iemand anders?


De geruchten bleken idd niet waar te zijn. CM is inmiddels met een game begonnen

Taken
Ik heb de game Fifa 2011 zonder handleiding weet iemand of ik deze ergens los kan bestellen en wat dat zou kosten ?

avatar van Sinner
...en er is blijkbaar WEER een Star Wars game gecancelled door Electronic Arts.

Electronic Arts annuleert open wereld Star Wars-game

De enige firma die blijkbaar iets MAG doen met de Star Wars licentie en ze doen er geen ene fuck mee. Nu vind ik dat Battlefront 2 zich een jaar na dato behoorlijk uit de slag trekt en zeker speelbaar is (ook voor een noob als mij), maar dit begint toch echt wel dramatisch te worden. Eerst 1313, nu die open world Star Wars game...what's next? Het begint wel allemaal een beetje belachelijk te worden.

avatar van Grovonion
alles sinds "The Last Jedi" is belachelijk aan star wars. Disney heeft het magistraal verkloot.

avatar van Confusie
Niet te vergeten die titel waar zo'n schrijfster van de Uncharted reeks bij betrokken zou zijn.

Die ook niet doorgaat.

En dan zo'n bericht dat ze de licentie misschien zouden verliezen, gewoon gelogen, valse hoop.

Zitten we gewoon diep in de shit met ze alle.

Als het komt op dit.

Geen leuke Star Wars meer om te spelen, ga je niet meer zien zoiets.

Nooit meer.

Niet zolang je nog in leven bent.

avatar van Manny Calavera
EA heeft moeite met de perceptie dat ze de 'slechterik' zijn | Nieuws | Gamer.nl

Wat een kutbedrijf is het ook. Die doen alles waar gamers van gruwelen, maar ze snappen niet waarom ze als slechterik worden gezien. De comments in de link leggen alles wel goed uit.

Ben wel hypocriet, val wel elk jaar voor de nieuwe Fifa

Gast
geplaatst: vandaag om 12:13 uur

geplaatst: vandaag om 12:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.