menu

Games / Developers / Favoriete developer

zoeken in:
Waarom vind je EA zo goed dan? Ik vind de meeste games van EA nogal uitgemolken. Er zitten misschien wel een aantal goede games bij, maar toch .. dan maken ze er tig vervolgen op, of melken ze het wel op een andere manier uit.

jaspertje3 schreef:
Bullfrog en Lucas Arts maakten altijd leuke games, maarja die zijn niet meer.. Evenals Westwood trouwens

Ik heb nu niet echt een voorkeur eigenlijk

LucasArts maakt nog wel games zie link:

http://www.insidegamer.nl/bedrijf/ontwikkelaar/bioware/nieuws/18140/BioWare-en-LucasArts-kondigen-game-aan.html

Tha)Sven schreef:
Waarom vind je EA zo goed dan? Ik vind de meeste games van EA nogal uitgemolken. Er zitten misschien wel een aantal goede games bij, maar toch .. dan maken ze er tig vervolgen op, of melken ze het wel op een andere manier uit.

Ja, hier ben ik het mee eens.
Al heeft EA ook nog wel aardig wat toppers gemaakt. Maar dat komt ook omdat ze nogal veel spellen hebben ontwikkeld of gepubliceerd. Als je vaak schiet dan schiet je ook regelmatig raak. Relatief gekeken maken ze gewoon veel commerciële oppervlakkige rommel.

Tha)Sven schreef:

Ik vind wel dat ze veel goeie spellen hebben gemaakt. Niet alle spellen zijn goed maar ze hebben zeker goeie games ertussen zitten naar mijn mening. Uitmelken, ja daar heb je een punt maar hij staat dan ook niet op de 1e plaats of 2e plaats.

ik heb er 4

Neversoft (tony hawk)
Insomniac (ratchet and clank)
Criterion (burnout)
EA black box (need for speed)

verbestaad me dat deze nog niet genoemd zijn mja ach smaken verschillen.

- Valve
- Epic

Naast dat ze beide ontwikkelaars zijn van erg goede gametitels zijn ze daarnaast ook bekend geworden door de game engines die ze gemaakt hebben. Dan spreek ik uiteraard over de Half-Life en de Unreal engine. Die je overigens nu nog steeds gebruikt worden voor hedendaagse games.

Game_Kaza
In volgorde van beste games:
1. Square-Enix\Soft : Kingdom Hearts op z'n naam staan, een grenzenloze erentitel
2. Ubisoft: Heeft veel variatie die allen wel goed zijn. Met de Prince Of Persia reeks eerbij is deze helemaal compleet.
3. Nintendo: Mario zegt al genoeg.

-rockstar is gewoon de beste
-EA
-lo-interactive
-eidos
-activision

RippedBone Dog
Capcom
Konami
infinity ward
Epic games
team ninja

- Valve
- Rockstar
- Infinity Ward

En uiteraard een aantal ontwikkelaars zo af en toe als ze een super game uitbrengen.

- Square/Enix
- Nintendo
- Capcom

-Blizzard
-EA (westwood)
-Square/enix
-Capcom
-Sega

- Nintendo
- Capcom
- Free Radical
- Neversoft

Jack Savage
- Capcom
- Konami
- Square/enix
- Sega
- Rockstar
- Valve

Jack Savage
Jack Savage schreef:
- Capcom
- Konami
- Square/enix
- Sega
- Rockstar
- Valve

en uiteraard naughty dog en insomniac games vanwege de zeer vermakelijke jak & daxter, ratchet & clank games + drake's fortune & fall of man(grotendeels voor online functie).

Ubisoft, waar alle alle toffe spellen vandaan komen.
Dat was vroeger al zo en er is nog niks veranderd. Toppers als;
- de Splinter Cell serie
- de Rainbow Six serie
- Assassins Creed
- Prince of Persia
Altijd goede verhalen en de laatste tijd ook behoorlijk vernieuwend.
Ik heb trouwens wel het idee dat Splinter Cell met Conviction naar de kloten gaat.

Jack Savage
Ubisoft overheerst de game wereld, het is net EA maar ze nemen meer tijd voor ontwikkeling waardoor de eind producten, kwalitatief beter worden.

Davilex!! hehe. Nee, ik weet dat vroeger Ocean en de Bitmap Brothers altijd leuke games uitbrachten. Atari heeft de meeste retro classics gemaakt samen met Nintendo. Sega, Konami en Capcom zijn ook klassieke bedrijven. Codemasters en EA waren een lange tijd goed, vooral met sport games en Need for speed. Tegenwoordig waardeer ik vooral Ubisoft en Activision vanwege zijn afwisseling en aandacht voor zijn games.

Ik waardeerde Eidos altijd enorm. Heeft ook te maken met het geniale Commandos. En uiteraard Tomb Raider. Zon creatieve groep mensen die echt met wat nieuws kwamen, klasse.

Commandos, geweldige serie inderdaad.

Ja dat kan er maar een zijn: Sqaure Enix

Ford KAduuk
Mijn favoriete ontwikkelaars:

1. Rare
2. Intelligent Systems
3. Delphine
4. Sonic Team
5. Sony

Valve, Hulde er is geen betere

1.infinity ward
2. epic games.
3.ea games

haal ea games maar weg voor ensemble studios als ik het zo goed schrijf

maar de nr 1 off the world is infinity ward

-Rockstar
-Bandai
-Namco
-EA
-ubisoft
-Sega
-Activision

gamelord
Bioware/Atari -- (Forgotten Realms)
Ubisoft -- (Ghost Recon/POP reeks)
THQ -- (Frontlines/Red Faction)
Blizzard --(Warcraft1,2,3/Diablo)
Capcom --(Resident Evil/Dino Crisis)
Eidos --(Tomb Raider)

Imperial Figure
- Atlus
- Square
- Valve
- infinity ward
- Capcom
- Rockstar
- Namco
- Sega
- team ninja
- Quantic Dream

Quantic Dream mag trouwens ook nog wel genoemd worden. Zij brachten het pareltje Fahrenheit en komen binnenkort met de absolute klapper Heavy Rain.

Imperial Figure
Hadouken schreef:
Quantic Dream mag trouwens ook nog wel genoemd worden. Zij brachten het pareltje Fahrenheit en komen binnenkort met de absolute klapper Heavy Rain.

ja idd, fahrenheit heb ik ook al 3 keer uitgespeeld en dat blijft een topper, heb idd ook erg veel zin in heavy rain.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:38 uur

geplaatst: vandaag om 14:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.