menu

Games / Developers / Konami

zoeken in:
avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
Post-Pachinko Konami pakt uit!

Te beginnen met de Silent Hill Transmission:

Een volwaardige Silent Hill 2 Remake, door Bloober Team!
Een story-heavy spin-off, Silent Hill: Townfall, van No Code en Annapurna!
Een nieuwe film gebaseerd op SH2, Return to Silent Hill, door de regisseur van de eerste film!
Een interactieve serie, Silent Hill: Ascension, door Bad Robot en Behaviour Interactive!
En een brand spanking nieuw deel, Silent Hill ƒ, van het nieuwe dev-team Neobards olv Motoi Okamoto!

Daarbovenop de aankondiging van de Suikoden I & II Remasters en plannen voor een nieuwe deel!

avatar van Sinner
Seriously

Een Story-heavy spin-off?
Een interactieve serie?
Een volledig nieuw deel?
Een nieuwe film geregisseerd door de regisseur van de eerste? Die wat mij betreft bij de beste 2 game verfilmingen ooit telt? (die ander is Warcraft ).

Verdorie. Dat klinkt dan weer als muziek in de oren, met name het eerste, dan het derde, het tweede en als laatste de film. Minst enthousiast over de remake maar goed zoals gezegd wil ik wel eerst zien wat daar het resultaat van wordt.

avatar van Grovonion
Suikoden!!! Dat is wat ik ervan onthoud!

avatar van Sinner
Suidoken op zich ook maar die heb ik nog op de PS3 staan. Beiden. In PS1 versie. Dus dat heeft niet meteen haast. Zeg ik nu heel dapper. Overigens komt daar van het originele team toch al een soort onofficieel vervolg / spiritual succesor op in de vorm van Eiyuden Chronicle? Ook op de Switch in ieder geval.

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
Sinner schreef:
Eiyuden Chronicle?

Hundred Heroes

De prequel game, Rising, is ook al uit...

avatar van Sinner
Squall Lionheart schreef:
Hundred Heroes

De prequel game, Rising, is ook al uit...


Die is het inderdaad. Wist wel dat de prequel er was (meer een soort van action side-scrolling gebeuren?) maar kon niet meer helemaal op de juiste namen komen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:35 uur

geplaatst: vandaag om 18:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.