menu

Games / Developers / Telltale

zoeken in:
avatar van JustMike
Ik zag nergens een plek waar ik een project kan neerzetten en ik zag ook geen topic over Telltale, dus die heb ik even aangemaakt. Telltale maakt al een lange tijd spellen, maar ik denk dat Telltale toch wel een beetje bekend staat om The Walking Dead (2012). Maar na The Walking Dead gaan ze verder met Game of Thrones. Hier alvast een trailer van niks

Announcement trailer:

avatar van Brains
Niet alleen Game of Thrones... The Wolf Among us is nog niet klaar, The Walking Dead seizoen 2 staat voor de deur en zoals al gemeld bij Borderlands 2 komen ze ook met Tales of Borderlands.
Allen projecten waar ik naar uitkijk. The Walking Dead omdat seizoen 1 zo geweldig was, The Wolf Among Us ziet er geweldig uit, en als Borderlands en GoT fan kan ik niet anders dan benieuwd zijn naar deze 2.

avatar van JustMike
Van Tales of Borderlands had ik nog niet gehoord, maar ze zijn inderdaad ook nog niet klaar met The Wolf Among Us en The Walking Dead Seizoen 2, dus daar kan men natuurlijk ook naar uit kijken

avatar van threeohthree
Project Super Show. Telltale gaat samenwerken met filmstudio Lionsgate om een hybride game/tv-serie te maken. Het gaat om een traditionele (wekelijkse) tv serie in combinatie met een interactieve game zoals we dat van Telltale gewend zijn.

Een intrigerend idee, waar ik als serie en game liefhebber spontaan van begon te watertanden. Ik ben benieuwd...

avatar van Sinner
Het ziet er overigens niet erg goed uit voor de toekomst van Telltale...

The Walking Dead developer Telltale Games reportedly lays off the majority of its staff

Ik zou het toch wel heel erg zonde vinden als Telltale zou verdwijnen. Zeker aangezien ik een tweede seizoen van The Wolf Among Us absoluut zag zitten en ook benieuwd was naar verdere projecten.

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
Gaar, dacht dat Telltale wel lekker ging eigenijk... Hadden hun niche toch aardig gevonden. Too much of the same blijkbaar ook geen goede business tactic. Wel jammer. Weer een leuke dev down da drain.

avatar van JustMike
Erg jammer inderdaad. Minecraft story mode wordt nog wel gemaakt, maar dan door Netflix. Ik had nog gehoopt op een nieuwe wolf among us en tales from the borderlands.

avatar van Shinobi
Een brakke engine, dure licenties en het ondermaats behandelen van je medewerkers doen je bedrijf geen goed. Dit artikel van The Verge beschrijft de situatie uitstekend: Toxic management cost an award-winning game studio its best developers.

avatar van Grovonion
Verbaast me niks, er moet iets degelijk misgaan als een bedrijf als telltale niet tijdig in een nieuwe engine kan investeren.


Gast
geplaatst: vandaag om 13:21 uur

geplaatst: vandaag om 13:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.