Games / Spelletjes / Stemverdeling Knock-Out
zoeken in:

0
Dr. Salvador
geplaatst: 19 februari 2010, 12:19 uur
Ja, wie het beste stemgedrag heeft, daar gaat het volgens mij allemaal om 

0
Game_Kaza
geplaatst: 19 februari 2010, 12:43 uur
Ik vind het niet alleen belangrijk dat mensen goeie stemmen geven aan goeie games maar vooral dat ze hun opinions goed kunnen onderbouwen. En een redelijk critici hebben. Alsin als iets een beetje crap is niet meteen met de 0,5 smijten.
Groep 1
3-3
Groep 2
1-5
voor de eer. Mooie stemlijst.
Groep 1
3-3
Groep 2
1-5
voor de eer. Mooie stemlijst.
0
geplaatst: 19 februari 2010, 15:30 uur
Jezus kan het nog moeilijker. Eer ik de stemverdelingen bekeken heb van de 4 users is dit spel al gedaan..
Groep 1
4-4
Wel iets te veel 5.0* stemmen. Maar de 5.0* voor Battefield2 doet Jaspertje de das om.
1-7
De 5.0* voor de Lego Star Wars saga is zalig maar tevens geef je dat ook voor de GTA reeks die ik niet zo weet te apprecieren. Door dit gaat men stem naar Neo.
Groep 1
4-4
Wel iets te veel 5.0* stemmen. Maar de 5.0* voor Battefield2 doet Jaspertje de das om.
1-7
De 5.0* voor de Lego Star Wars saga is zalig maar tevens geef je dat ook voor de GTA reeks die ik niet zo weet te apprecieren. Door dit gaat men stem naar Neo.

0
Dr. Salvador
geplaatst: 19 februari 2010, 15:34 uur
Ja, het is denk ik beter als we gewoon telkens 2 users nemen, en niet van 4 users tegelijk alle stemmen bekijken, het tolde me voor de ogen, toen ik eerst van 4 ussers alle stemmen bekeek!
Maar het gaat wel hoor!
Maar het gaat wel hoor!

0
geplaatst: 19 februari 2010, 15:36 uur
Denk ook dat dat handiger is. Ik stem vaak even op alle KO's tijdens college, maar van 4 users alle stemmen bekijken wordt me dan net iets teveel.
0
geplaatst: 19 februari 2010, 15:39 uur
Idd Brains. Denk dat dit systeem ook ervoor gaat zorgen dat users de stemverdelingen niet meer zullen bekijken. Je kunt nog altijd iets met de concepten van groep 1 en 2 maken. Maak eerst elke groep apart de battles af en laat de winnaars van Groep 1 dan tegen 2 spelen ipv een soort Ko competitie in de groep zelf.
0
geplaatst: 19 februari 2010, 17:07 uur
Ok dan weet ik wat me te doen staat. Maar Dr. Salvador overdrijven is ook een vak.
0
geplaatst: 19 februari 2010, 17:43 uur
Ik ga toch liever voor de oude manier. Dus gewoon 1 vs 1 en niet zoals nu met 4 users. Dat wordt me wat te veel.

0
Dr. Salvador
geplaatst: 19 februari 2010, 17:47 uur
ReMyTje86 schreef:
Ok dan weet ik wat me te doen staat. Maar Dr. Salvador overdrijven is ook een vak.
Het is inderdaad een makkelijk te leren vak, maar het tolde me echt voor de ogen!

0
geplaatst: 19 februari 2010, 19:52 uur
Ok maak deze even af real_games1 en jaspertje3 dan gaan we verder op de oude manier.
* denotes required fields.