menu

Games / Spelletjes / Knock Out - Beste Game - 1st Gen

zoeken in:
avatar van Ansem
Tijd voor een nieuwe reeks KO games.
We gaan op de beste game per gen spelen.
Elke gen krijgt een appart topic om het overzichtelijk te houden, en we beginnen niet met een nieuwe gen voor de ander gedaan is.
Als ale knock outs uiteindelijk afgelopen zijn gaan de winnaars tegen elkaar strijden.

Het kan natuurlijk zijn dat een game released is op meerdere platforms, maar meestal verschilt de game toch niet veel van de andere versies.

Hier een overzicht van de 1st gen consoles: (Bron: Wikipedia)
Magnavox Odyssey (100, 200), Tele-Spiel ES 2201, Atari/Sears Telegames Pong, Coleco Telstar, Nintedo Color TV Game


Begin dus maar met te posten welke games je tegen elkaar wil zien strijden in de 1st Gen Knock Out.
Liefst ook de console tussen haakjes vermelden.

We gaan tot 8 games in deze ronde, aangezien er niet veel 1st gen games zijn.

01. Pong
02. Cat and Mouse (Odyssey)
03. Football (Odyssey)
04. Simon Says (Odyssey)
05.
06.
07.
08.

Er mogen ook al suggesties gepost worden tot hoeveel games we gaan in de andere gen games.

avatar van ReMyTje86
En daarvoor een heel topic voor open ?

KO - Beste Game Generaties

avatar van Ansem
Per gen is toch veel overzichtelijker? Ik wil anders wel aanpassen in 1 topic maar verder in het spel gaat het dan niet echt overzichtelijk zijn denk ik.

avatar van ReMyTje86
Nou dat denk ik niet wat je nu zegt als je gewoon van tevoren gewoon goed aankondigt van,

Winner van first gen is ........

de volgende rond eis second gen.....

Mensen kunnen toch ook lezen wat je bedoeld. Als je tekort aan mensen komt die niet willen spelen/stemmen spam hun hele mailbox maar eens vol

avatar van Ansem
Oké, dan laat ik in 1 topic.
Niet veel mensen die 1st/2nd gen games kennen wss, dus het gaat een beetje traag op gang komen vrees ik.
Als er tegen morgen nog steeds 4 games zijn bij 1ste gen laten we het zo, Pong wint die ronde sowieso.

EDIT: kan topictitel niet meer aanpassen.

avatar van Ansem
Zo laten dus..

1st Gen - Round 1
03. Football (Odyssey) vs 04. Simon Says (Odyssey)
02. Cat and Mouse (Odyssey) vs 01. Pong

03. Football (Odyssey)

(afbeelding)
vs
04. Simon Says (Odyssey)

(afbeelding)

0-1, beiden niets aan eigenlijk.




avatar van Grovonion
Heeft ook maar iemand ooit deze spellen gespeeld? Ik stel voor het topic nieuw leven in te blazen en met 2de Generatie of zelfs 3de generatie verder te gaan. Ik persoonlijk speelde al een tijdje met een gelijkaardig idee. Misschien best met een nieuw topic? Is er interesse hiervoor?

Gast
geplaatst: vandaag om 14:48 uur

geplaatst: vandaag om 14:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.