menu

Games / Spelletjes / Geef een cijfer aan je voorgangers-top 10

zoeken in:
Ford KAduuk
Hetzelfde principe als op Moviemeter. Degene die als laatste een top 10 heeft beoordeeld is aan de beurt voor een beoordeling van iemand anders. Dit doe je door middel van een cijfer, met eventueel een onderbouwing.

Aangezien er nog geen beoordelingen zijn geweest, mogen jullie met mij beginnen

Ford KAduuk
Eh... Iemand?

Taken
7,35

Ford KAduuk
2 van de 10 games gespeeld, met een gemiddelde score van 9,5.

Ford KAduuk
5 van de 10 games gespeeld, een 7 gemiddeld.

Ford KAduuk
2 van de 10 games gespeeld, gemiddeld een 9.

Niets van gespeeld maar om leven in de brouwerij te brengen krijg je van mij een 8. Veel games staan op men verlanglijstje en qua originaliteit ook zeer goed.

Ford KAduuk
2 van de 10 games gespeeld, gemiddeld een 8,5. Verder benieuwd naar Star Wars: Republic Commando en Croc: Legend of the Gobbos.

joeri592
2 van de 10 games gespeeld gemmideld een8,5

joeri592 schreef:
2 van de 10 games gespeeld; gemiddeld een 8,5

idem bij jouw lijstje

Ford KAduuk
4 van de 10 games gespeeld, gemiddeld een 4.

joeri592
een 4???dat is laag...

Ford KAduuk
een 4???dat is laag...

De games in Status Seeker zijn top 10 spreken me minder aan, daar kan ik helaas niets aan doen.

Jouw top 10:

5 van de 10 games gespeeld, gemiddeld een 7,6.

joeri592
bij jij uhmm, 2 gespeeld de eerste 2 in je top 10
en het cijfer iseen 8,5

Ik heb er maar twee gespeeld, maar wat voor een spellen

9,5

joeri592
8

6/10

3 games gespeeld waaronder Halo

joeri592
helaas heb jij geen top 10 dus als ik deze reactie niet had geplaadst konden we niet verder

joeri592 schreef:
helaas heb jij geen top 10 dus als ik deze reactie niet had geplaadst konden we niet verder

wist ik niets van. Zal morgen men Top 10 opnieuw instellen. Je zult het dan voorlopig moeten doen met men 5.0* lijst die iets boven de 10 games telt.

joeri592
3,5 * dan

Lexcoaster
Van Crash Bandicoot tot Halo tot CoD, 7*,5.

Ford KAduuk
Een 9,5, al is dat slechts het gemiddelde van twee games. Ik ben verder wel benieuwd naar Zone of the Enders en The Legend of Dragoon.

6,5. Paper Mario en God Of War komen ver boven dat gemiddelde

We hebben toch al een tijdje aan top 10 knock out lopen? Laten we die eerst eens afmaken.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:48 uur

geplaatst: vandaag om 14:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.