menu

Games / Spelletjes / Knock-Out Gebruikers Top-10

zoeken in:
avatar van Cervantes
Cervantes (crew)
De eigen smaak blijft de beste smaak

avatar van Princess Piranha
Haha helemaal gelijk in hoor! Maar ik bedoelde eigenlijk dat mijn lijstje een beetje verouderd is. En tijdens deze KO heb ik bijvoorbeeld Breath of the Wild uitgespeeld. Dus nu wil ik die in mijn top-10. Maarja, dan moet er ook iets weg. Nog even wat nachten over slapen

avatar van JacoBaco
3bdelilah schreef:
Het enige wat ik hiervan geleerd heb is dat bijna iedereen hier een slechte smaak heeft.
Dank je.

De vorige keer kwam ik ook niet ver en lag ik er na de 2e ronde al uit. Ik heb sowieso de laatste 3 rondes erg veel geluk had. Ik heb 3 playstation exclusives in mijn top 10. Tref ik net toevallig veel stemmers met een Xbox en mijn tegenstander heeft Halo en Gears of War in zijn top 10.. Ja, dan wordt het erg moeilijk.

100% respect voor jouw top 10 natuurlijk, maar ik begrijp wel een beetje hoe het komt. Jij hebt bijvoorbeeld al 2x een Mass Effect game erin staan en ook 2x een Deus Ex game. En vanwege mijn slechte smaak heb ik nooit een Deus Ex en Mass Effect game gespeeld.

avatar van JustMike
Smaak is subjectief en ik mag toch hopen dat iedereen zijn/haar top 10 de beste vindt. Het is tenslotte jouw top 10

Gast
geplaatst: vandaag om 07:27 uur

geplaatst: vandaag om 07:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.