Games / Spelletjes / Knock-Out discussietopic
zoeken in:

0
Ford KAduuk
geplaatst: 16 oktober 2008, 14:31 uur
we kunnen er eventueel nog weglaten, maar als jullie een paar favorieten bij elk genre hier willen plaatsen of mij PM'en kan ik tegen morgen toch al een lijst klaar hebben.
Deze genres lijken me wel leuk:
Racing
Fighting
Platform
0
geplaatst: 16 oktober 2008, 17:35 uur
ik zou vooral de basics doen, zoals de genres die jij noemt met nog action, RPG,... en genres zoals board, card... even achterwegen laten.

0
Ford KAduuk
geplaatst: 16 oktober 2008, 20:22 uur
Deze genres lijken me ook niet echt geschikt voor een KO:
Trivia: 17 games
Educational: 47 games
Pinball: 27 games
Trivia: 17 games
Educational: 47 games
Pinball: 27 games
0
geplaatst: 16 oktober 2008, 20:40 uur
Tsja, eigenlijk had ik ook een knock-out opgestart wat ging over racen en platformers...het Genre Knock-out topic dacht ik...
maar goed.

0
Winkelwagentje (moderator)
geplaatst: 16 oktober 2008, 20:41 uur
Vervang er anders eentje met 'Indie games', lijkt me ook wel leuk voor een knock-out.
Edit: Maar ik stel voor om dit idee inderdaad even in ons achterhoofd te houden, aangezien er anders wel erg veel knock-outs zijn.
Misschien een voorstel om naast 'de twee grote' knock-out's (KO Hoezen en KO Characters) slechts één of twee andere knock-out's te laten lopen? Dan houden we de boel een beetje overzichtelijk...
Edit: Maar ik stel voor om dit idee inderdaad even in ons achterhoofd te houden, aangezien er anders wel erg veel knock-outs zijn.
Misschien een voorstel om naast 'de twee grote' knock-out's (KO Hoezen en KO Characters) slechts één of twee andere knock-out's te laten lopen? Dan houden we de boel een beetje overzichtelijk...
0
geplaatst: 16 november 2008, 23:53 uur
Ik doe het maar hier. Ik ben verplan om misschien een topic te maken of spel wat te maken heeft zoek de verschillen. Ik denk dat jullie noch allemaal die kast herinneren die in de frietzaak stond of cafe waarmee je de origineel plaatje zag en 5 verschillen moeten vinden ik vroeg me alleen af of dit echt iets is van wat jullie denken ok dat vind ik leuk om te doen.
0
geplaatst: 17 november 2008, 23:50 uur
Lijkt me een erg leuk idee ReMyTje86. Maar dan wordt het meer een 'Raad de verschillen' topic dan een 'knock-out verschillen' topic denk ik...
0
geplaatst: 18 november 2008, 00:07 uur
Wel der is geen sticky topic dat over overige games kunt discussiëren. Dus doe ik het hier.
0
geplaatst: 18 november 2008, 20:50 uur
ReMyTje86 schreef:
Wel der is geen sticky topic dat over overige games kunt discussiëren. Dus doe ik het hier.
vroeg ik mij ook af. Beter de naam van dit topic veranderen.
0
geplaatst: 20 november 2008, 23:44 uur
Ik heb echt nu een super knock out idee maar dat zal pas na het weekend vertellen. 

0
geplaatst: 23 november 2008, 19:46 uur
Ik zal het nu maar vertellen. Ik wil meschien een knock game sounds/Music doen dus mensen die muziek waarvan zij vinden dit is de game muziek wat in me hoofd blijft bijv, 1-1 mario bros ofzo iets.

0
Ford KAduuk
geplaatst: 23 november 2008, 20:27 uur
Ik zal het nu maar vertellen. Ik wil meschien een knock game sounds/Music doen dus mensen die muziek waarvan zij vinden dit is de game muziek wat in me hoofd blijft bijv, 1-1 mario bros ofzo iets.
Met Youtube-filmpjes zou dat zeker kunnen. Leuk idee

Het zou wel handig zijn als er van een bepaalde game slechts 1 muziektrack kan deelnemen, want anders wordt het te eentonig.
0
Squall Lionheart (moderator)
geplaatst: 23 november 2008, 21:24 uur
Goed idee idd knock out mooiste soundtrack, de meeste staan idd wel op youtube, dus... I'm in
! Idd een track per game, wel lastig bij sommige, maar anders komt het hele ff repertoire d'rin...
Bij deze mijn twee eerste nominaties: Final Fantasy VIII - Liberi Fatali en Suikoden - Main Theme Arranged (Guitar....

Bij deze mijn twee eerste nominaties: Final Fantasy VIII - Liberi Fatali en Suikoden - Main Theme Arranged (Guitar....
0
geplaatst: 24 november 2008, 09:38 uur
Jaaa!! Goed idee!!! ^-^
Gaan we in dit topic nominaties posten?
Gaan we in dit topic nominaties posten?
0
geplaatst: 24 november 2008, 15:48 uur
Ford KAduuk schreef:
Het zou wel handig zijn als er van een bepaalde game slechts 1 muziektrack kan deelnemen, want anders wordt het te eentonig.
(quote)

wel dat ieder 1 of 2 door geeft wat haar/hem beste gamemuziek was.
En hoe zal ik het noemen Knock Out- Game Sound/Muziek Knock Out-Mooiste Sound/Muziek (effect)
0
geplaatst: 24 november 2008, 23:31 uur
Daar wil ik wel aan mee doen maar zoveel soundtracks zijn er niet bekend bij games en / of verschenen.

0
Ford KAduuk
geplaatst: 25 november 2008, 16:32 uur
Daar wil ik wel aan mee doen maar zoveel soundtracks zijn er niet bekend bij games en / of verschenen.
Er is een groot aanbod aan soundtracks, dus dat lijkt me geen probleem. Als je een soundtrack niet kent dan kun je altijd nog kijken naar het Youtube-filmpje van de soundtrack, dus je kunt altijd je stem uitbrengen.
0
geplaatst: 25 november 2008, 22:47 uur
Ik zit met een selectie probleem wat vinden jullie als bijv 8x32 doe dus 32 muziek nr's doe en dan uit de 8 winnaars de absolute winnaar bekend word gemaakt word.
Dat is eigenlijk totaal 256 muziek zou ik dan moeten zoeken ik wou eigenlijk deze topic van KO game Sounds/muziek lang levend houden. Of met een verliezer ronde der bij doen.
En ik wou het nu ook rustig aan doen want de maand december is voor mij is een hele drukke maand voor mij.
Daarbij ik zit ook aan te denken hoort dit wel zoiets op zo'n over games en dan gaan we over muziek stemmen. Dit is geen muziekmeter.nl
Dus ja de keuze is aan jullie ik ben wel voor maar ik heb geen zin in problemen.
Dat is eigenlijk totaal 256 muziek zou ik dan moeten zoeken ik wou eigenlijk deze topic van KO game Sounds/muziek lang levend houden. Of met een verliezer ronde der bij doen.
En ik wou het nu ook rustig aan doen want de maand december is voor mij is een hele drukke maand voor mij.
Daarbij ik zit ook aan te denken hoort dit wel zoiets op zo'n over games en dan gaan we over muziek stemmen. Dit is geen muziekmeter.nl

0
Squall Lionheart (moderator)
geplaatst: 25 november 2008, 23:17 uur
Ik vind het een erg leuk idee is toch meer game-related als muziek, niet alle game muziek staan op MuMe, dus lijkt me geen probleem toch?
Als je het erg druk hebt, heb ik en vast ook anderen (Ford?
) zin om te helpen. begin anders eerst eens met de eerste ronde van 32 (of 64), daarna wel die andere 7
.
Als je het erg druk hebt, heb ik en vast ook anderen (Ford?

0
geplaatst: 25 november 2008, 23:22 uur
sqaul der is zo veel goeie game muziek ik zou het jammer vinden dat er een 2 helegoeie muziek stukken tegen elkaar ingaan maarjah dat is de game. Anders is goed zo als ik het echt niet kan bijhouden dan roep wel je wel op of anders. Ik zal morgen de meeste muziek stukken die jullie kiezen zo ver mogelijk door te werken en onder tussen zal ik ergens wel een game jukebox maken die gekozen zijn door de gebruikers best grappig idee 

0
geplaatst: 27 november 2008, 16:27 uur
Een klein idee maar is het niet beter om Ko in plaats van 32-30 te maken dat er dan twee zijn die mensen uit kunnen kiezen die ze onrecht vaardig der uit zijn gegaan en toch noch strijden voor de volgende ronde. Weten jullie wel wat ik bedoel.

0
Taken
geplaatst: 28 november 2008, 07:26 uur
Ik wil over een tijdje als er even wat minder knock outs zijn een sequel knock out maken, om te zien welke game de beste opvolger is, in een ronde beoordeel je de game niet op welke de beste is, maar als opvolger van het eerste deel.
Vinden jullie dit een goed idee, of denken jullie van laat maar zitten ?
Vinden jullie dit een goed idee, of denken jullie van laat maar zitten ?
0
geplaatst: 29 november 2008, 13:58 uur
Soundtrack knock-out is goed idee, inderdaad...Youtube is een goeie site. Je kan daar gewoon veel luisteren. Vooral de soundtracks van Jeremy Soule zijn geweldig.
0
geplaatst: 29 november 2008, 14:12 uur
ik ben er geen voorstander van. Beste soundtrack bij games vind ik wat onzinnig...

0
Ford KAduuk
geplaatst: 29 november 2008, 14:26 uur
ik ben er geen voorstander van. Beste soundtrack bij games vind ik wat onzinnig...
Waarom zou dat onzinnig zijn?

0
Game_Kaza
geplaatst: 1 december 2008, 08:38 uur
Ik had een vraagje over de KO soundtrack. Mag je meerdere tracks uit dezelfde game noemen?
* denotes required fields.