menu

Games / Spelletjes / Knock-Out discussietopic

zoeken in:
avatar van Jayvie
Hier ook even een algemeen discussietopic ivm Knock-Outs.

Hier kan je dus nieuwe ideeen aanbrengen, of discussieren over lopende knock-outs,regels,....

Zou het geen idee zijn om gewoon een knock out Beste Game ooit te maken ofzo?

avatar van Bahamut Zero
Zou het geen idee zijn om gewoon een knock out Beste Game ooit te maken ofzo?

De top 250 spreekt boekdelen toch? Alleen zal het er onder de forumgebruikers iets anders uit zien omdat daar veel minder gebruikers aanwezig zijn om te stemmen...

avatar van Jayvie
Mja die top 250 is een schoon ding, maar ook op moviemeter enzo wordt het gedaan, en levert het toch steeds een andere winnaar op.

Uiteindelijk is de PSX-KO dan ook overbodig he?:)

Btw, ik denk niet dat SMB 3 zou winnen in een KO.

avatar van jaspertje3
Dit topic kan inderdaad prima gebruikt worden voor ideeën voor nieuwe knock-outs. Ook zou je hier lijstjes kunnen maken voor de knock-outs, zodat het minder "vervuiling" is op de daadwerkelijke stemtopics.

Wanneer zwaardvechters is afgelopen, zou ik wel een platformgame-character knock-out willen zien.

Ratchet
Clanck
Pac-Man (uit Pac-Man World)
Glover
Crash Bandicoot
Rayman
Jak
Daxter
Sonic the Hedgehog

Etc.

Hier zijn vast wel 64 characters voor te verzinnen. Leuk idee, of liever niet?

avatar van Jayvie
Lijkt me tof!

avatar van Princess Piranha
jaspertje3 schreef:
Hier zijn vast wel 64 characters voor te verzinnen. Leuk idee, of liever niet?


Chara's genoeg lijkt mij. Leuk idee. (Hoewel het misschien nog wel een tijdje gaat duren voordat we een winnende zwaardvechter hebben )

avatar van jaspertje3
Ach, dan hebben we 't lijstje vast klaar als we klaar zijn met de zwaardhelden

avatar van Status Seeker
Gaat een KO op basis van de top 250 niet problemen opleveren? Bij de PSX KO kan ik al nauwelijks stemmen ....Je zult maar elk platform in je bezit moeten hebben (het zou eventueel nog via een emulator kunnen) en alle goede games daarvan moeten kennen....

Wanneer ik een cd niet ken, kan ik hem nog snel pindakazen en beluisteren. Bij een game gaat dat niet zo 1-2-3.

avatar van Jayvie
Status Seeker schreef:
Gaat een KO op basis van de top 250 niet problemen opleveren? Bij de PSX KO kan ik al nauwelijks stemmen ....Je zult maar elk platform in je bezit moeten hebben (het zou eventueel nog via een emulator kunnen) en alle goede games daarvan moeten kennen....

Wanneer ik een cd niet ken, kan ik hem nog snel pindakazen en beluisteren. Bij een game gaat dat niet zo 1-2-3.

Een knownot stem mag toch wel zeker?;) Nuja, laat het dan al maar

avatar van Jayvie
Hmm, zouden we dan misschien geen User-KO kunnen houden? Dus een knock-out van een user zijn games?

avatar van Bahamut Zero
Een K.O. van bepaalde characters uit een bepaalde gameserie, zoals Tekken of FInal Fantasy zou mij ook wel eens leuk lijken Voor FF kun je sowieso wel 64 of zelfs 128 characters bij elkaar pikken. Tenminste, hier bied ik mij best voor aan.

avatar van Jayvie
Bahamut, zeer goed idee. Van mij mogen beide KO's er wel komen

avatar van Bahamut Zero
Ok, dan ga ik alvast een KO samenstellen op basis van FF characters


Taken
Ik heb nog wel een idee Sequel Knock-Out, welk vervolg van het eerste deel is het beste van allemaal.

avatar van Jayvie
Laten we eens effe zien wat wanneer kan starten eerst?

Momenteel zijn er bezig:

Character KO (Final Fantasy)
Hoezen KO
PSX KO (kwartfinale)
----

De hoezen en characters lijken me altijd aanwezige KO's, dus die blijven sowieso doorgaan.
Welke characters komen hierna aan bod? Bahamut stelde een Tekken-characters voor... Voor mij is dat ok, iemand anders nog verdere ideeën?

Momenteel staan een RPG-KO en een FPS-KO in de startblokken, laten we ze gelijktijdig (of quasi gelijktijdig, want RPG is zo goed als klaar, FPS nog niet) starten?

Welke KO's kunnen daarna komen, eventueel een overzichtje waar we ons dan aan moeten houden + de organisator ervan?

Verder nog wat gemierenneuk over FPS en RPG KO... Best is om de volledige lijst altijd alfabetisch te rangschikken, dat maakt het makkelijker om te zien of een bepaalde game er wel of niet instaat.
Wanneer de lijst "goedgekeurd" is door de gebruikers, dan kan er uiteraard gerandomized worden.
Maar persoonlijk vind ik het nogal belachelijk om altijd CTRL+F te drukken om te zien of een bepaalde game er in staat.

Dit is maar mijn idee natuurlijk, voorstanders? Tegenstanders?

Reeds voorgestelde KO's: sequels, action (waar nog serieus aan moet gewerkt worden dan), adventure (waar ook deftig in geselecteerd moet worden)

avatar van JohnWilliams
We zien het allemaal nog wel.
Eerst maar de Hoezen afmaken natuurlijk en de Characters en de PSX.

avatar van Jayvie
Ja maar die hoezen en characters blijven sowieso lopen...

PSX Ko is zo goed als gedaan.

Er mag toch al wel gepland worden ondertussen, anders dan moet het straks weer raprap gebeuren, en dan krijgen we zaken als de FPS en RPG battle...

Deze topic dient dan ook om nu al te plannen wie wat gaat organiseren en al lijstjes te maken voor mogelijke nieuwe KO's... Als het "We zien het allemaal nog wel" is, dan kunnen we deze topic beter deleten.

avatar van BoordAppel
BoordAppel (moderator)
Je kan ze inderdaad vast helemaal opzetten maar pas beginnen als een andere KO gestopt is.

avatar van Jayvie
Das inderdaad de bedoeling. In deze topic kan beslist worden welke KO er gaat komen, en welke er in het lijstje zullen komen...
Op deze manier kan de dag dat een bepaalde KO stopt, al een nieuwe starten (of de dag erna ofzo)

Ford KAduuk
Welke characters komen hierna aan bod? Bahamut stelde een Tekken-characters voor... Voor mij is dat ok, iemand anders nog verdere ideeën?


Ik heb liever een knock-out met platformfiguren.

avatar van Tha)Sven
Ben ik de enige die zo moe wordt van al die KOs ?

avatar van JohnWilliams
Tha)Sven schreef:
Ben ik de enige die zo moe wordt van al die KOs ?


Soms word ik er ook wel moe van eerlijk gezegd
Maar dat komt omdat ik ook regelmatig mee doe met knock-outs op moviemeter...

De Knock-out Hoezen en Characters daarintegen vind ik wel leuk.

avatar van Status Seeker
Ik zou graag na de PSX KO een NES KO willen houden.

kunnen we niet een soort van ' KO: beste genre' spelen? 32 of 64 games uit een bepaald soort genre bv actie en dan tegen een laten spelen. En dan de Champions tegen een? zijn we toch een tijdje zoet mee denk ik...

avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
Lijkt me een prima idee

avatar van JohnWilliams
Maar we zouden het toch even houden op de knock-outs die er nu al zijn...

JohnWilliams schreef:
Maar we zouden het toch even houden op de knock-outs die er nu al zijn...


je bent ook niet verplicht om met elke KO mee te doen...

dit zijn alle genres:

01. Action
02. Adventure
03. Board
04. Card
05. Educational
06. Fighting
07. Flight
08. Music
09. Party
10. Pinball
11. Platform
12. Puzzle
13. RPG
14. Racing
15. Shooter
16. Simulation
17. Sports
18. Trivia

we kunnen er eventueel nog weglaten, maar als jullie een paar favorieten bij elk genre hier willen plaatsen of mij PM'en kan ik tegen morgen toch al een lijst klaar hebben.

avatar van ReMyTje86
Sorry ik heb ook al zonder met jullie te overleggen een knock out game gestart Gebruikers top-10. Jah ik weet niet of dat word had eerst met experts moeten praten zoals jullie

we zullen wel zien wat er van komt voorlopig toch al redelijk veel voorstanders dus ik denk wel dat het een 'succes' gaat worden...

Gast
geplaatst: vandaag om 10:10 uur

geplaatst: vandaag om 10:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.