menu

Games / Spelletjes / Maak van andermans top 10 jouw top 10

zoeken in:
avatar van jellecomicgek72
1.Gta Vice City 5*

avatar van Status Seeker
1. GTA: Vice City 4,5*
2. GTA: San Andreas 3,5*

Lad
Anders best een "bekend" lijstje, hoor.

avatar van Status Seeker
Wanneer je niet van shooters houdt valt er anders maar weinig te kiezen (van AoE ken ik trouwens alleen deel 1).

Lad
Maak van andermans top 10 jouw top 10

Zegt toch genoeg, dunkt me. Je vergist je heftig van titel.

Ford KAduuk
1. Asterix & Obelix XXL 3*
2. Grand Theft Auto: San Andreas 2,5*

avatar van Ansem
1. Age of Empires II: The Conquerors 4*
2. GTA: San Andreas 3.5*
3. GTA: Vice City 3.5*

avatar van Status Seeker
Lad schreef:
Maak van andermans top 10 jouw top 10

Zegt toch genoeg, dunkt me. Je vergist je heftig van titel.


Ach, ik zit hier al een tijdje

Lad
Je hebt toch meer dan die 2 spellekes gespeeld.

avatar van Status Seeker
Van die top 10 heb ik echt alleen die twee gespeeld. Op de NES en PSX heb ik nog het één en ander gespeeld, maar verder valt het allemaal erg mee. Ik heb denk ik al bijna een jaar geen game meer aangeraakt.

Remi
Status Seeker schreef:
1. GTA: Vice City 4,5*
2. GTA: San Andreas 3,5*

01. Metal Gear Solid
02. Resident Evil 2
03. Final Fantasy VII
04. Super Mario Bros. 3
05. Heavy Rain
06. ISS Pro Evolution

avatar van Cervantes
Cervantes (crew)
1. The Witcher 3: Wild Hunt
2. Uncharted 2: Among Thieves
3. The Last of Us
4. The Legend of Zelda: A Link to the Past
5. Grand Theft Auto V
6. The Elder Scrolls V: Skyrim

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
Cervantes schreef:
1. The Witcher 3: Wild Hunt
2. Uncharted 2: Among Thieves
3. The Last of Us
4. The Legend of Zelda: A Link to the Past
5. Grand Theft Auto V
6. The Elder Scrolls V: Skyrim


Lastig verder gaan met dit topic als je geen top 10 hebt, Cervantes

avatar van Cervantes
Cervantes (crew)
Lastig verder gaan met dit topic als je geen top 10 hebt, Cervantes


Wat een spelbreker ben ik toch!

Misschien eens een nieuwe top 10 samenstellen. Voor het goede doel zullen we maar zeggen.

All Seeing Fish
centurion81 schreef:


Lastig verder gaan met dit topic als je geen top 10 hebt, Cervantes


Dacht maak een top 10 uit zijn stemmen maar hij heeft ook geen stemmen

avatar van Cervantes
Cervantes (crew)
Ik heb een top 10 aangemaakt. So let's get this party started!
Ook heb ik een motivatie toegevoegd anders is het maken van een lijstje niet al te verhelderend van hoe je tegen de desbetreffende games aankijkt.

1. Deus Ex: Human Revolution
(Fijne mix van actie en stealth, behoort tot de betere RPG games)

2. The Last of Us
(Sterke survival game, overtuigend verhaal, gameplay is vermakelijk doch een tikkeltje eentonig)

3. The Legend of Zelda: A Link to the Past
(behoort tot de beste Zelda games, mijn persoonlijke favoriet blijft echter Twilight Princess)

4. The Legend of Zelda: Ocarina of Time
(Goede game, maar niet geweldig. De spelwereld vond ik niet altijd even interessant en het tempo ligt wat laag.)

5. Resident Evil 4
(Degelijke actiegame dat iets teveel aan suspense inlevert t.o.v. andere horrorgames.)

Nog wel benieuwd naar Shenmue en Super Metroid. Die laatste is speelbaar op de Snes Classic, dus dat is mooi meegenomen.
Van Silent Hill enkel het eerste deel gespeeld en van Metal Gear enkel MGS 4 en MGS 5.

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
Aighty, deze week de Top10 van Cervantes:

1. Catherine (2011) - 5*
(Prachtige anime-stijl adventure/visual novel met erg vet creepy intrigerend verhaal, waarbij niet alleen de vele keuzes, maar ook de paniekerige puzzelstijl het geheel een stuk persoonlijker maken. Ook de omlijsting ervan is super stylish, met een van m'n favo soundtracks ever. Hallelujah!)

2. Lufia II: Rise of the Sinistrals (1995) - 4½*
(Vroeger bij de videotheek gehuurd, maar pas jaren later op emu uitgegamed. Gewoon een absolute klassieker die zich bij de beste rpg's van die tijd mag scharen.)

3. Crash Team Racing (1999) - 4*
(Na Mario Kart op de SNES m'n favo kart-racer. Die jump-boost voelde mega lekker om uit te voeren. Ook leuk dat er nog een soort sp campaign in zat, die het voor mij boven alle andere clonen doet uitsteken.)

4. Duke Nukem 3D (1996) - 3½*
(Classic die ik eigenlijk veel te laat gegamed heb, vandaar wellicht de wat magere score. Wel m'n favo id shooter, voornamelijk door de te gekke quotes en melige humor.)

5. Super Meat Boy (2010) - 3*
(Hou al niet zo van platformers, maar nog minder van die precisie jumpers. Ook vind ik 'm (en meeste van die retro platformers) erg lelijk. Toch hier best mee vermaakt, door de lekkere snelheid en cool multi-death systeem.)

All Seeing Fish
1. Silent Hill 2

2. Shadowrun

3. Blade Runner

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
Them's good ones!

Maar eigenlijk was het de bedoeling dat er elke dag (nu 1x per week) een user werd uitgekozen en dat iedereen van zijn of haar Top10 een eigen topje maakt. Niet die van de laatste poster, anders wordt het al snel een circle-jerk .

Gast
geplaatst: vandaag om 07:53 uur

geplaatst: vandaag om 07:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.