Games / Spelletjes / Maak van andermans top 10 jouw top 10
zoeken in:
0
geplaatst: 1 juli 2009, 19:15 uur
Wanneer je niet van shooters houdt valt er anders maar weinig te kiezen (van AoE ken ik trouwens alleen deel 1).
0
geplaatst: 1 juli 2009, 21:29 uur
Maak van andermans top 10 jouw top 10
Zegt toch genoeg, dunkt me. Je vergist je heftig van titel.
Zegt toch genoeg, dunkt me. Je vergist je heftig van titel.
0
Ford KAduuk
geplaatst: 1 juli 2009, 22:20 uur
1. Asterix & Obelix XXL 3*
2. Grand Theft Auto: San Andreas 2,5*
2. Grand Theft Auto: San Andreas 2,5*
0
geplaatst: 2 juli 2009, 15:04 uur
1. Age of Empires II: The Conquerors 4*
2. GTA: San Andreas 3.5*
3. GTA: Vice City 3.5*
2. GTA: San Andreas 3.5*
3. GTA: Vice City 3.5*
0
geplaatst: 2 juli 2009, 21:18 uur
Lad schreef:
Maak van andermans top 10 jouw top 10
Zegt toch genoeg, dunkt me. Je vergist je heftig van titel.
Maak van andermans top 10 jouw top 10
Zegt toch genoeg, dunkt me. Je vergist je heftig van titel.
Ach, ik zit hier al een tijdje
0
geplaatst: 4 juli 2009, 19:43 uur
Van die top 10 heb ik echt alleen die twee gespeeld. Op de NES en PSX heb ik nog het één en ander gespeeld, maar verder valt het allemaal erg mee. Ik heb denk ik al bijna een jaar geen game meer aangeraakt.
0
Remi
geplaatst: 5 september 2018, 17:56 uur
01. Metal Gear Solid
02. Resident Evil 2
03. Final Fantasy VII
04. Super Mario Bros. 3
05. Heavy Rain
06. ISS Pro Evolution
0
Cervantes (crew)
geplaatst: 5 september 2018, 19:07 uur
1. The Witcher 3: Wild Hunt
2. Uncharted 2: Among Thieves
3. The Last of Us
4. The Legend of Zelda: A Link to the Past
5. Grand Theft Auto V
6. The Elder Scrolls V: Skyrim
2. Uncharted 2: Among Thieves
3. The Last of Us
4. The Legend of Zelda: A Link to the Past
5. Grand Theft Auto V
6. The Elder Scrolls V: Skyrim
0
centurion81 (moderator)
geplaatst: 2 november 2018, 14:00 uur
Cervantes schreef:
1. The Witcher 3: Wild Hunt
2. Uncharted 2: Among Thieves
3. The Last of Us
4. The Legend of Zelda: A Link to the Past
5. Grand Theft Auto V
6. The Elder Scrolls V: Skyrim
1. The Witcher 3: Wild Hunt
2. Uncharted 2: Among Thieves
3. The Last of Us
4. The Legend of Zelda: A Link to the Past
5. Grand Theft Auto V
6. The Elder Scrolls V: Skyrim
Lastig verder gaan met dit topic als je geen top 10 hebt, Cervantes
1
Cervantes (crew)
geplaatst: 2 november 2018, 19:59 uur
Lastig verder gaan met dit topic als je geen top 10 hebt, Cervantes
Wat een spelbreker ben ik toch!
Misschien eens een nieuwe top 10 samenstellen. Voor het goede doel zullen we maar zeggen.
0
All Seeing Fish
geplaatst: 2 november 2018, 23:12 uur
Dacht maak een top 10 uit zijn stemmen maar hij heeft ook geen stemmen
2
Cervantes (crew)
geplaatst: 16 november 2018, 16:12 uur
Ik heb een top 10 aangemaakt. So let's get this party started!
Ook heb ik een motivatie toegevoegd anders is het maken van een lijstje niet al te verhelderend van hoe je tegen de desbetreffende games aankijkt.
1. Deus Ex: Human Revolution
(Fijne mix van actie en stealth, behoort tot de betere RPG games)
2. The Last of Us
(Sterke survival game, overtuigend verhaal, gameplay is vermakelijk doch een tikkeltje eentonig)
3. The Legend of Zelda: A Link to the Past
(behoort tot de beste Zelda games, mijn persoonlijke favoriet blijft echter Twilight Princess)
4. The Legend of Zelda: Ocarina of Time
(Goede game, maar niet geweldig. De spelwereld vond ik niet altijd even interessant en het tempo ligt wat laag.)
5. Resident Evil 4
(Degelijke actiegame dat iets teveel aan suspense inlevert t.o.v. andere horrorgames.)
Nog wel benieuwd naar Shenmue en Super Metroid. Die laatste is speelbaar op de Snes Classic, dus dat is mooi meegenomen.
Van Silent Hill enkel het eerste deel gespeeld en van Metal Gear enkel MGS 4 en MGS 5.
Ook heb ik een motivatie toegevoegd anders is het maken van een lijstje niet al te verhelderend van hoe je tegen de desbetreffende games aankijkt.
1. Deus Ex: Human Revolution
(Fijne mix van actie en stealth, behoort tot de betere RPG games)
2. The Last of Us
(Sterke survival game, overtuigend verhaal, gameplay is vermakelijk doch een tikkeltje eentonig)
3. The Legend of Zelda: A Link to the Past
(behoort tot de beste Zelda games, mijn persoonlijke favoriet blijft echter Twilight Princess)
4. The Legend of Zelda: Ocarina of Time
(Goede game, maar niet geweldig. De spelwereld vond ik niet altijd even interessant en het tempo ligt wat laag.)
5. Resident Evil 4
(Degelijke actiegame dat iets teveel aan suspense inlevert t.o.v. andere horrorgames.)
Nog wel benieuwd naar Shenmue en Super Metroid. Die laatste is speelbaar op de Snes Classic, dus dat is mooi meegenomen.
Van Silent Hill enkel het eerste deel gespeeld en van Metal Gear enkel MGS 4 en MGS 5.
1
Squall Lionheart (moderator)
geplaatst: 16 november 2018, 18:12 uur
Aighty, deze week de Top10 van Cervantes:
1. Catherine (2011) - 5*
(Prachtige anime-stijl adventure/visual novel met erg vet creepy intrigerend verhaal, waarbij niet alleen de vele keuzes, maar ook de paniekerige puzzelstijl het geheel een stuk persoonlijker maken. Ook de omlijsting ervan is super stylish, met een van m'n favo soundtracks ever. Hallelujah!)
2. Lufia II: Rise of the Sinistrals (1995) - 4½*
(Vroeger bij de videotheek gehuurd, maar pas jaren later op emu uitgegamed. Gewoon een absolute klassieker die zich bij de beste rpg's van die tijd mag scharen.)
3. Crash Team Racing (1999) - 4*
(Na Mario Kart op de SNES m'n favo kart-racer. Die jump-boost voelde mega lekker om uit te voeren. Ook leuk dat er nog een soort sp campaign in zat, die het voor mij boven alle andere clonen doet uitsteken.)
4. Duke Nukem 3D (1996) - 3½*
(Classic die ik eigenlijk veel te laat gegamed heb, vandaar wellicht de wat magere score. Wel m'n favo id shooter, voornamelijk door de te gekke quotes en melige humor.)
5. Super Meat Boy (2010) - 3*
(Hou al niet zo van platformers, maar nog minder van die precisie jumpers. Ook vind ik 'm (en meeste van die retro platformers) erg lelijk. Toch hier best mee vermaakt, door de lekkere snelheid en cool multi-death systeem.)
1. Catherine (2011) - 5*
(Prachtige anime-stijl adventure/visual novel met erg vet creepy intrigerend verhaal, waarbij niet alleen de vele keuzes, maar ook de paniekerige puzzelstijl het geheel een stuk persoonlijker maken. Ook de omlijsting ervan is super stylish, met een van m'n favo soundtracks ever. Hallelujah!)
2. Lufia II: Rise of the Sinistrals (1995) - 4½*
(Vroeger bij de videotheek gehuurd, maar pas jaren later op emu uitgegamed. Gewoon een absolute klassieker die zich bij de beste rpg's van die tijd mag scharen.)
3. Crash Team Racing (1999) - 4*
(Na Mario Kart op de SNES m'n favo kart-racer. Die jump-boost voelde mega lekker om uit te voeren. Ook leuk dat er nog een soort sp campaign in zat, die het voor mij boven alle andere clonen doet uitsteken.)
4. Duke Nukem 3D (1996) - 3½*
(Classic die ik eigenlijk veel te laat gegamed heb, vandaar wellicht de wat magere score. Wel m'n favo id shooter, voornamelijk door de te gekke quotes en melige humor.)
5. Super Meat Boy (2010) - 3*
(Hou al niet zo van platformers, maar nog minder van die precisie jumpers. Ook vind ik 'm (en meeste van die retro platformers) erg lelijk. Toch hier best mee vermaakt, door de lekkere snelheid en cool multi-death systeem.)
0
All Seeing Fish
geplaatst: 18 november 2018, 08:57 uur
1. Silent Hill 2
2. Shadowrun
3. Blade Runner
2. Shadowrun
3. Blade Runner
1
Squall Lionheart (moderator)
geplaatst: 18 november 2018, 18:25 uur
Them's good ones!
Maar eigenlijk was het de bedoeling dat er elke dag (nu 1x per week) een user werd uitgekozen en dat iedereen van zijn of haar Top10 een eigen topje maakt. Niet die van de laatste poster, anders wordt het al snel een circle-jerk .
Maar eigenlijk was het de bedoeling dat er elke dag (nu 1x per week) een user werd uitgekozen en dat iedereen van zijn of haar Top10 een eigen topje maakt. Niet die van de laatste poster, anders wordt het al snel een circle-jerk .
* denotes required fields.