Games / Spelletjes / Noem de slechtste game uit de top 10
zoeken in:
0
geplaatst: 9 januari 2008, 21:09 uur
The Lord of the Rings: The Return of the King.
Toppie top 10 heb jij JohnWilliams!
Toppie top 10 heb jij JohnWilliams!
0
geplaatst: 9 januari 2008, 21:54 uur
Dan moet ik bij mijn grote vriend Tha)Sven toch kiezen voor Pokémon, een telekids rage die ik destijds maar effe heb geskipped. Voorderest een prima top 10 kerel..
0
geplaatst: 10 januari 2008, 10:25 uur
Star Wars: KoTR
Zeker geen slechte game, maar de rest van je top 10 is zo goed
Zeker geen slechte game, maar de rest van je top 10 is zo goed

0
geplaatst: 10 januari 2008, 12:23 uur
Ik heb mijn lijstje weer even aangepast en Pokemon heeft plaatsgemaakt voor een game waar ik op het moment helemaal van onder de indruk ben: Psychonauts
Anyway: Rayman M
Je hebt een nogal eenzijdige top 10
Anyway: Rayman M
Je hebt een nogal eenzijdige top 10

0
geplaatst: 4 februari 2008, 11:51 uur
Grand Theft Auto: Vice City.
Top game, maar wel de minste van de 10
Top game, maar wel de minste van de 10

0
geplaatst: 4 februari 2008, 21:39 uur
Final Fantasy X, maar dat is omdat ik de rest niet zo goed ken (ben FFVII nu aan het spelen).
0
geplaatst: 4 februari 2008, 21:49 uur
Elder Scrolls IV: Oblivion, The
Een zwaar overschatte game die buiten het rondlopen met een zwaard in een grote wereld maar weinig inhoud heeft in vergelijking met b.v. zijn voorganger.
Niet echt de slechtste game uit haar Top 10, maar ik noem hem dan toch omdat ie op nummer 1 staat.
Een zwaar overschatte game die buiten het rondlopen met een zwaard in een grote wereld maar weinig inhoud heeft in vergelijking met b.v. zijn voorganger.
Niet echt de slechtste game uit haar Top 10, maar ik noem hem dan toch omdat ie op nummer 1 staat.
0
geplaatst: 4 februari 2008, 21:51 uur
Elder Scrolls III: Morrowind
Ook een zwaar overschatte game. Zal best veel inhoud hebben, maar ik vond er helemaal niks aan en de graphics vond ik niet mooi. (Was een beetje somber allemaal, heb het gevoel dat Oblivion 'mooier' is)
Ook een zwaar overschatte game. Zal best veel inhoud hebben, maar ik vond er helemaal niks aan en de graphics vond ik niet mooi. (Was een beetje somber allemaal, heb het gevoel dat Oblivion 'mooier' is)
0
geplaatst: 4 februari 2008, 21:54 uur
Caroline schreef:
Mooie graphics maken geen mooie game, Graphics is een tijd, technologie en hardware gerelateerde vergankelijkheid, storytelling, karakterontwikkeling, dat zijn eigenschappen die bij een gamer (of boek lezer, of filmganger) veel langer blijven hangen.
0
geplaatst: 4 februari 2008, 21:57 uur
Nee je begrijpt het verkeerd. Ik bedoelde dat de wereld van Oblivion mooier is. Ik vond de wereld van Morrowind somberder.
En natuurlijk zijn de graphics van Oblivion gewoon beter, maar Oblivion is ook heel wat jaartjes jonger
.
En natuurlijk zijn de graphics van Oblivion gewoon beter, maar Oblivion is ook heel wat jaartjes jonger

0
geplaatst: 4 februari 2008, 22:04 uur
Kan ik ook wel inkomen, ik vond bij de release Morrowind ook wat saai, maar deze game begon ik steeds beter te vinden naarmate ik hem meer speelde, bij Oblivion gebeurde het tegenovergestelde, ik was echt in het begin mega impressed, maar voelde me een beetje bedrogen nadat ik er bv achter kwam dat alle grotten etc. hetzelfde waren en het eigenlijk niet uitmaakte hoe hoog je level was, je in de dialogen weinig tot niks kon kiezen etc..
Sorry jongens back on topic....
Sorry jongens back on topic....
* denotes required fields.